پورشه مجموعه جدیدی از هدیونیت های CarPlay را برای خودروهای کلاسیک عرضه می کند

در این گزارش توضیح داده شده است:

این برنامه که مدیریت ارتباطات کلاسیک پورشه نامیده می‌شود، تمام فناوری‌هایی را که از یک خودروی مدرن انتظار داریم – DAB+، CarPlay، بلوتوث – در قالب قدیمی‌تر تک DIN ارائه می‌کند.

اگرچه PCCM چیزهای بیشتری دارد – پورشه قبلاً سیستم‌های رادیویی جدیدی را برای ماشین‌های قدیمی ساخته است (این یک به‌روزرسانی کامل در مورد این ایده است) – اما هرگز پورشه Classic Communication Management Plus را تولید نکرد. این یک سیستم DIN دوگانه است که برای 996 911 و 986 Boxster طراحی شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

Intego Mac Security X9 50% تخفیف


در حالی که هد یونیت های CarPlay پورشه که به جریان اصلی خودروسازی و پس از فروش تبدیل شده است، به دنبال دستیابی به بخش جدیدی از بازار است. این خودروساز خط جدیدی از هد یونیت های طراحی شده برای خودروهای کلاسیک پورشه را اعلام کرده است و از امروز در دسترس هستند.

تا آنجایی که اطلاعات قیمت گذاری می شود، این واحدهای مرکزی ارزان نیستند. نوع 1-DIN 1439.89 یورو و مدل 2-DIN 1606 یورو قیمت خواهد داشت. اما اگر می‌خواهید جان تازه‌ای به داشبورد کلاسیک پورشه بدهید، این راهی است که می‌توانید این کار را انجام دهید.

جمع بندی کامل ما از بهترین هد یونیت های CarPlay را در اینجا بررسی کنید.

مدل تک DIN برای «همه چیز از 911 60 تا 993» طراحی شده است، در حالی که نوع DIN دوتایی با «996 911 و 986 باکستر» مناسب است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

همانطور که توسط سر پیستونهد یونیت های جدید در انواع 1-DIN و 2-DIN موجود هستند که از سازگاری با طیف وسیعی از خودروها اطمینان حاصل می کنند. طراحی تک DIN دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی به همراه دو دستگیره چرخشی و شش دکمه است که با زیبایی یک استریو قدیمی مطابقت دارد. نسخه Double-DIN دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی بزرگتر است، اما با دسته ها و دکمه های مشابهی.

این استریوهای ماشین علاوه بر پشتیبانی از CarPlay، پشتیبانی از بلوتوث و DAB+ را نیز برای پورشه شما به ارمغان می آورند. همچنین یک پورت USB (بنابراین ما فرض می‌کنیم CarPlay سیمی است، نه بی‌سیم) و همچنین اتصال کمکی و یک اسلات کارت SD وجود دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: