پوسته آیفون Dbrand اجزای داخلی گوشی شما را نشان می دهد – این کاملاً چیزی است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Dbrand حتی تایپوگرافی وب سایت Nothing را تقلید می کند.

Nothing Phone این هفته به بازار عرضه شد و متمایزترین چیز در مورد طراحی، قاب پشتی شفاف برای آشکار کردن قسمت های داخلی دستگاه، همراه با چراغ های بد بو است. اکنون می توانید با پوسته جدید Dbrand به آیفون 13 پرو مکس خود ظاهری مشابه بدهید…

پوسته آیفون Dbrand از Nothing Phone تقلید می کند

ویژگی قابل توجه دیگر در پشت گوشی Nothing یک سری نوارهای نور LED است که شرکت آن را رابط Glyph می نامد. طرح‌های مختلف با آهنگ‌های زنگ مختلف و صداهای اعلان، با کاربردهای دیگر نیز مطابقت دارند.

از هیچی بهتره

شما می توانید پوست یا قاب دستگیره را از اینجا خریداری کنید. البته، اگر می‌خواهید ظاهری بدون پوست داشته باشید، همیشه می‌توانید از کاغذ دیواری‌های جداشده iFixit استفاده کنید.

گوشی هیچی (1)

سال گذشته، او حتی نامه توقف و توقفی را از سونی دریافت کرد که به خاطر عرضه جایگزین‌های صفحه جانبی برای PS5، پس از تشویق Dbrand در صفحه محصول با پیام «برو، شکایت کن، ما را به دادگاه ببر». Dbrand بعداً صفحات را مجدداً طراحی خواهد کرد تا شبیه پلاک‌های رسمی نباشند، و صفحه محصول اکنون با عنوان: “Checkmate, Lawyers” عنوان می‌کند. اینکه آیا Nothing از Dbrand به خاطر Something شکایت خواهد کرد یا خیر، باید دید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پوسته نسخه ویژه در حال حاضر فقط برای آیفون 13 پرو مکس، پیکسل 6 پرو و ​​سامسونگ اس 22 اولترا در دسترس است، اما این شرکت گفت لبه که نسخه های دیگر در ادامه خواهد آمد.

Dbrand به دلیل snark خود شناخته شده است و پوسته آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیست: این شرکت نام آن را Something گذاشته است و پیشنهاد می کند که چیزی بهتر از هیچ است.

از دور، Nothing Phone (1) مطمئناً شبیه به سری آیفون 12/13 به نظر می رسد، اما دارای دو پنل شیشه ای است اما دارای رتبه IP53 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

تصور کنید سعی می کنید وارد بازار گوشی های هوشمند شوید. به نظر می رسد که داشتن پول کمتر از اپل کار را کمی سخت می کند. در دسترس بودن؟ حد. فراهم کند؟ محدود شده. حتی با طراحی آنقدر قانع کننده که مردم در StockX نشانه گذاری های مضحکی می پردازند، هیچ کس نمی تواند چراغ قوه فانتزی جدید شما را به دست بیاورد. برای تکمیل آن، احمق های dbrand طرح شما را تکرار کرده اند و آن را برای رقابت انجام می دهند. متاسفم کارل

لبه اشاره می کند که اشاره به قانونی بودن این حرکت جنبه دیگری از شخصیت برند است.

در اینجا نحوه عرضه پوسته توسط این شرکت، که به عنوان قاب دستگیره نیز موجود است، آمده است:

در مورد خود گوشی Nothing، سایت خواهر ما 9to5Google می گوید به وضوح از آیفون الهام گرفته شده است.

بارزترین و مهم ترین نقطه فروش Nothing Phone (1) نوارهای نور “Glyph” در زیر صفحه شیشه ای شفاف پشت دستگاه است. شما نمی توانید نور را به طور کامل سفارشی کنید، اما در عوض از الگوهای از پیش تعیین شده برای برنامه ها یا مخاطبین جداگانه استفاده کنید.

  • آهنگ های زنگ: پنوماتیک، ابرا، طرح، سوسک، سنجاب، اسنپ، تشعشع، تنیس، کد شده، خط خطی.
  • صداهای اعلان: Oi!، Bulb One، Bulb Two، Guiro، Volley، Squiggle، Isolator، Gamma، Beak، Nope.
  • شارژ سنج – هنگام استفاده از کابل شارژ سیمی، نوار نور بالای درگاه شارژ USB-C پر می شود تا میزان شارژ فعلی را نشان دهد.
  • بازخورد دستیار Google – نوار نور بالای درگاه شارژ USB-C با انیمیشن‌هایی روشن می‌شود تا نشان دهد که دستیار Google با استفاده از کلمات کلیدی «Hey Google» یا «OK Google» به بازخورد پاسخ می‌دهد.
  • Flip to Glyph – شبیه‌سازی «Flip to Shhh» در Nothing OS که دستگاه شما را روی «مزاحم نشوید» تنظیم می‌کند، لرزش‌ها و صداها را غیرفعال می‌کند و اعلان‌های نور را فقط زمانی که رو به پایین روی یک سطح قرار می‌گیرد فعال می‌کند.
  • برنامه زمان خواب – راهی برای برنامه ریزی برای خاموش شدن نور گلیف در زمان خواب یا زمان های از پیش تعیین شده.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

مینیمالیسم برای توده ها

برخی ممکن است ما را به دزدی متهم کنند. پیشخوان ما اینجاست: ما چیزی دزدیده ایم. از این گذشته، ما زمان زیادی را صرف بررسی مطالب داخلی از طریق ابتکار Teardown کرده ایم. در نتیجه، ما مهارت منحصربه‌فردی در برداشتن زیبایی‌شناسی طراحی صنعتی و «تفسیر خلاقانه» آن برای دستگاه‌های دیگر داریم. این دزدی نیست، سرقت ادبی است که قطعا جرم نیست. بررسی کرده ایم.