پوشه اشتراک گذاری ماشین زمان: نحوه راه اندازی در مک

در زیر، نحوه راه‌اندازی آن و نحوه راه‌اندازی چندین مک را برای ذخیره پشتیبان‌گیری‌های Time Machine در آنها پوشش خواهیم داد. همچنین امکان اشتراک گذاری پوشه با دستگاه های ویندوز وجود دارد.

آیا می‌خواهید راهی برای پشتیبان‌گیری از چندین مک در خانه یا محل کار بدون خرید سخت‌افزار اختصاصی مانند ذخیره‌سازی شبکه، پرداخت هزینه برای سرویس پشتیبان یا نیاز به چندین درایو خارجی پیدا کنید؟ معلوم شد که می‌توانید یک پوشه شبکه مشترک در Mac راه‌اندازی کنید تا به سایر دستگاه‌ها اجازه دهید نسخه‌های پشتیبان Time Machine خود را ذخیره کنند. با ما همراه باشید تا از نحوه عملکرد آن مطلع شوید.

و فراموش نکنید که به طور مرتب از مکی که به عنوان میزبان پوشه مشترک استفاده می‌کنید با یک درایو خارجی یا گزینه دیگری پشتیبان‌گیری کنید.

ویژگی مفید برای راه‌اندازی یک پوشه شبکه مشترک برای پشتیبان‌گیری با macOS مانند یک NAS مجازی داخلی است – یا یک ماشین زمان پشتیبان‌گیری زمانی که اپل با ترکیبی از روتر/ذخیره‌سازی Time Capsule خود آمد!

از اینکه راهنمای ما را در مورد تنظیم یک پوشه پشتیبان مشترک Time Machine در Mac بررسی کردید متشکریم!

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

این تصویر دارای یک ویژگی alt خالی است.  نام فایل آن banner_mosyle_9to5.png است

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

چیزی که باید در نظر داشته باشید، باید مطمئن شوید که مکی که پوشه اشتراک‌گذاری شده را روی آن تنظیم می‌کنید دارای فضای ذخیره‌سازی کافی برای پشتیبان‌گیری برای تعداد Macهایی است که از آن استفاده می‌کنید. همچنین می توانید نسخه های پشتیبان را به اندازه خاصی محدود کنید.