پیراهن جین مردانه 1511 هفت مین فروشگاه آنلاین هفت مین

پیراهن جین یکی از مدل لباس هایي ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد، اما باید بدانیم کـه این مدل لباس رابا چـه چیزهایی ست کنیم. خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد. اگر این لباس رابه خوبی ست کنید میتوانید تیپ فوق العاده لاکچری داشته باشید. در این قسمت شیک ترین مدل پیراهن های جین مردانه را مشاهده می کنید که بسیار شیک و زیبا هستند. امیدواریم مدل پیراهن های مردانه 2020 مورد پسد شما قرار بگیرند.

این برند با بالاترین کیفیت و با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی مطابق با مدل‌های روز دنیا و استانداردهای جهانی با شش شعبه حضوری پس از سال‌ها تجربه توسط كارشناسان ما در سال پر هیاهوی ٢٠٢٠ (١٣٩٩) متولد شد. ما در تلاشیم تا با ارائه بهترین محصولات در ارتقاء كیفیت زندگی فرزندان ایران زمین سهیم باشیم. پیراهن جین زنانه(شومیز) دوخته شده با اصول دوخت پیراهن مردانه و دقت عالی در جزییات. مچ نما بوده و دارای تن پوش خوب، کیفیت دوخت عالی پارچه لی 360گرم پنب …

امروزه پیراهن در انواع مختلف، طرح های متنوع، رنگ بندی های فراوان و جنس های گوناگون تولید و عرضه می گردند، این کالا اختصاص به قشر و رده خاصی بلوز جین مردانه از افراد ندارد. Levi Strauss یک کمپانی خصوصی تولید لباس امریکایی است که در سراسر دنیا به خاطر برند «دنیم جین» خود معروف است. این کمپانی در سال 1853 زمانیکه «لیوای استراوس» از باواریا به سان فرانسیسکو آمد، تاسیس شد. او آمد تا یک شعبه از بیزنس لباسی که برادرش در نیویورک راه انداخته بود را باز کند.

در اینبخش مجموعه اي زیبا از مدل پیراهن جین مردانه را جمع آوری کرده ایم. پیراهن جین مخصوص خاص پسندها می باشد، در واقع این مدل لباس بـه تن هر شخصی خوب نمی‌نشیند و باید جین خور شـما خوب باشد تا با پیراهن جین خوش پوش و لاکچری باشید. اگر می‌خواهید امسال از بهار تا زمستان تیپ جین داشته باشید در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا نکات مفیدی رابه شـما آموزش دهیم.

نکته جالب این است که دامن‌های چهارخانه هم حال‌وهوایی مشابه پیراهن‌های جین دارند؛ یعنی در انواع تیپ‌ها و با لباس‌های مختلف در استایل‌های متنوع ست می‌شوند. پس داشتن این دو لباس هم در کنار هم ترکیبی عالی خلق می‌کند و هم به شما اجازه طراحی استایل‌های متنوع دیگر را می‌دهد. انواع پوشاک مردانهرا می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آنلاین لوفی، خریداری نمایید. قسمت پایین این پیراهن جین مردانه تقریبا با برش هلالی دوخته شده است.

همین موضوع باعث می‌شود که در اغلب موارد، پوشیدن پیراهن جین و هماهنگ کردن آن با شلواری غیر از طرح لی کاری سخت به نظر برسد. یک راه آسان برای ست کردن پیراهن جین مردانه، پوشیدن آن با شلوار چینو است. شلوار‌های دوخته شده با متریال چینو، نوعی از شلوار کتان محسوب شده و در اغلب موارد 100% از پنبه و نخ تولید می‌شود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شلوار، مقاله انواع شلوار کتان مردانه را مطالعه کرده و با اهمیت این پارچه در استایل آقایان آشنا شوید. در این مقاله لیستی از بهترین روش‌ها، برای ست کردن پیراهن جین مردانه را به شما گفتیم. با خرید یک پیراهن لی زیبا و پیروی کردن از نکات گفته شده به سادگی برای خود استایلی زیبا و چشم‌نواز خواهید ساخت.

کیفیت و قیمت دو فاکتور مهم است که جین ایران در این چند سال به آن توجه داشته است و اعتماد مشتریان به جین ایران در این چند سال خود مهر تاییدی در پایبندی ما به آن هاست. پیراهن جین سنگشور ممکن است برای ساعات طولانی در هوای گرم و یا سرد پوشیده شود، همچنین به علت داشتن طراحی ساده و راحت برای استفاده در محل کار، مسافرت، پیاده روی و موارد دیگر نیز مناسب است. پیراهن جین سنگشور باید دارای جنس لطیف، مرغوب و با کیفیت باشد تا قابل استفاده در محیط های مختلف بوده و در هنگام فعالیت و با نشستن برای مدت طولانی، وضعیت راحتی را ایجاد نماید. پیراهن به دلیل آن که ممکن است به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد، اغلب نیاز به شستشو برای دفعات متعدد دارد، از این رو باید جنس پیراهن جین سنگشور با کیفیت بوده و بر اثر شستشوی زیاد خراب نشود. جی بی جو یک برند ایرانی تولید کننده لباس کودک از نوزادی تا نوجوانی است.

یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. اول اینکه به هیچ وجه لباس های جین را با آب داغ نشویید ، زیرا باعث از بین رفتن فرم اصلی و رنگ آن میشود و حتی ممکن است لباس را آزاد تر قرن اصلی آن بکند . برند پیراهن Z’ARA ارجینال هست ، گرم پارچه فوق العاده بالاست و اگر دنبال پیراهنی ضخیم و ایست دار هستید برای شما مناسب است .

  • در مورد پیراهن های مخصوص قشر جوان و‌ نوجوان باید به این نکته نیز توجه کنید که معمولا این رده سنی به مدل و استایل لباس اهمیت زیادی می دهند.
  • شما می‌توانید به صورت تکی یا عمده انواع کاپشن، کت تک، پالتو، بارانی، سویشرت، ژیله، پیراهن‌های اسپرت و کلاسیک، پیراهن جعبه‌ای شلوارهای لی، کتان و پارچه‌ای و انواع تیشرت‌هاي مردانه را خریداری کنید.
  • حتی می‌شود گفت که اگر اندکی تفاوت در رنگ هم میانشان باشد، استایلتان جذاب‌تر از کار درمی‌آید.

پیراهن جین مردانه 1511 هفت مین فروشگاه آنلاین هفت مین