پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید

پیراهن چهارخانه یکی از انواع پیراهن شیک مردانه است که اگر به کمک یک شلوار کتان یا جین بیایند, بلوز مردانه می توانند یک تیپ روزمره فوق العاده رو برای ما بسازند. در خرید شلوار مردانه جین حتماً به هماهنگی رنگ آن با پیراهن و تیشرت توجه داشته باشید. این ترکیب هیچ زمان از مد نمی رود و می توانید از آن در مهمانی های دوستانه و یا ساخت استایل دانشگاه خود استفاده کنید. از تکه ای پلاستیکی در آن استفاده می کنند تا در زمان شستشو واتو کشی آسیب نبیند. پیراهن مردانه یقه ایستاده با کت وشلوار های رسمی اگر همراه شود ست بسیار زیبای مجلسی خواهد ساخت .

می توانید جهت راهنمایی های بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید. این دوست قدیمی برای تیپ های اسپرت و کژوال هم ما را تنها نمی گذارد.

پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید بر اساس طرح، رنگ، مدل و جنس پارچه پیراهن های مردانه در سبک‌های مختلفی وجود دارند. هر فرد با توجه به سلیقه، استایل شخصی و موقیعت مورد استفاده مدل مد نظر خود را انتخاب می‌کند. خرید پیراهن مردانه اسپرت یا طرح دار به معیارهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شناخت مدل بندی ها است. در این مطلب به معرفی انواع پیراهن مردانه و کاربردهای هریک از آن ها می پردازیم.

این جیب برای تنوع بر روی پیراهن قرار می‌گیرد و به طور کلی کاربرد خاصی ندارد. با توجه به این موضوع بهتر است، پیراهنی را انتخاب کنید که ساده و بدون جیب باشد ولی اگر به جیب علاقه دارید، می‌توانید از پیراهن تک جیب و مستطیلی استفاده کنید. اندازه بودن پیراهن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر روی شیک پوشی فرد تاثیر بسزایی دارد ولی متاسفانه بسیاری از آقایان به این مسئله توجهی ندارند. اندازه بودن پیراهن به این معنا است که قسمت‌های تنه، سرشانه‌ها، شکم، یقه، سینه، آستین‌ها، سردست و همه باید به صورت کاملا اندازه باشند و هیچ قسمتی تنگ یا گشاد نباشد.

  • خریدار پس از تایید کیفیت، جنس و دوخت، سفارش خود را در بخش فروش عمده پوشاک مردانه ثبت می‌کند.
  • پیراهن مردانه رسمی پیراهنی با آستین‌های بلند، سردست یقه مردانه است.
  • پیراهن مردانه جین به دلیل کاربرد فراوان در بین آقایان بسیار پر طرفداراست .
  • لباس هایی با لوگوی بزرگ را هرگز انتخاب نکنید، شما بیلبورد تبلیغاتی نیستید.

پشت پیراهن‌های رسمی معمولا یک پیلی باکسی قرار دارد که دلیل قرار گیری آن به سال‌های بسیار دوری باز می‌گردد. برای انتخاب پیراهن بهتر است، پیراهنی را انتخاب کنید که ساده و بدون پیلی باشد. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خریدچادر و خرید دوچرخه کوهستان را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی ورندل در میان بگذارید. مدل رسمی آن برای کت و شلوار به صورت جداگانه در بازار موجود است.

معمولابا جلیقه های یقه باز وکت های بدون یقه ست می شود برخی ازطراحان اعتقاد دارند این مدل یقه برای پیراهن مردانه دست وپا گیر است وبا دست کاری آن به شکل کوچکتر این اشکال را برطرف کرده اند . یقه انگلیسی با تغییر در گوشه ها به یقه آرشال وبلیزر تبدیل می شود . برخی اوقات برای اینکه از سادگی مدل پیراهن مردانه کاسته شود از جنس وپارچه متفاوتی در یقه انگلیسی استفاده می شود . به پیراهن مردانه یقه فراک پیراهن مردانه یقه بالدار نیز می گویند.

این نوع پیراهن به دلیل سبکی و راحت بودن آن، بیشترین استفاده را در فصل های بهار و تابستان دارد. پیراهن های اسپرت مردانه می تواند گزینه خوبی برای استایل های رسمی و غیر رسمی باشد چرا که به راحتی می توان با سایر لباس ها آن را ست کرد. با نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت،با اتکا به بیش از یک دهه حضور در مد و صنعت پوشاک مردانه و زنانه پا به عرصه فروش اینترنتی نهاد. ارائه محصول با کیفیت و به صرفه، رضایت مندی مشتری با عنایت به صدای مشتری، سهولت خرید و ارائه محصولات متنوع بر پایه مد و حتی جلوتر از مد جزء اصول و اهداف اولیه مکس بکس بوده و خواهد بود. پیراهن مردانه در میان آقایان طرفداران زیادی دارد زیرا آنها استایل زیبا و جذابی دارند و افراد را خوش پوش نشان می دهند.