پیشنهاد بازپرداخت 3 درصدی اپل کارت به فروشگاه‌های نایک گسترش می‌یابد

هر خریدی از اپل در کارت اپل واجد شرایط دریافت 3٪ پول روزانه است، اما مانند سایر شرکای شخص ثالث، باید کفش های نایک خود را با استفاده از Apple Pay خریداری کنید تا 3٪ را پس بگیرید.

هر گونه خرید در فروشگاه‌های خرده‌فروشی نایک، فروشگاه آنلاین نایک، SNKRS، باشگاه دویدن نایک و برنامه نایک. پیشنهاد محدود به فروشگاه های خرده فروشی در ایالات متحده است.

اپل می گوید پشتیبانی Apple Pay برای Nike.com به زودی ارائه می شود، که پس از آن نیز واجد شرایط دریافت 3٪ بازگشت نقدی خواهد بود.

اپل می‌گوید فهرست برندهایی که در بازپرداخت 3 درصدی شرکت می‌کنند می‌تواند در هر زمان تغییر کند، اما تاکنون هیچ شرکتی پس از معرفی برنامه را ترک نکرده است.

اپل و نایک برای مدت طولانی با هم کار کرده‌اند، از جمله ایجاد مدل‌ها و باندهای اپل واچ با برند نایک، و همچنین پیشنهادات قبلی Apple Pay.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نرخ استاندارد بازپرداخت Apple Card برای خریدهای انجام شده با کارت فیزیکی Titanium 1٪، برای تراکنش های Apple Pay 2٪ و برای خرید سخت افزار و خدمات اپل 3٪ است.

پس از Uber، T-Mobile و Walgreens، نایک جدیدترین شریکی است که با کارت اعتباری Apple Card خود برای پیشنهاد بازگشت نقدی 3% ثبت نام کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش فوق العاده جمعه سیاه


[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی