پیشنهاد ده بزرگ اپل «معتبر نیست»، اما ممکن است تغییر کند

عکس: Mike Mulholland/MLive.com

اندکی پس از انتشار اخبار مبنی بر پیوستن USC و UCLA به Big Ten، یکی از مدیران اپل با یک پیام ساده کنفرانس را فراخواند: جان اوراند و مایکل اسمیت از SBJ گزارش می‌دهند که او می‌خواست مذاکرات حقوق رسانه‌ای را از سر بگیرد. این فراخوان نماد روزی پر هرج و مرج بود، زمانی که شرکت‌های رسانه‌ای که ماه‌ها صرف نهایی‌سازی مبلغی که برای حقوق ده بزرگ پرداخت می‌کنند، به سمت تابلوی قرعه‌کشی هجوم آوردند تا ببینند که چگونه افزودن دو مدرسه سطح بالا استراتژی پیشنهادی آنها را تغییر می‌دهد.

Fox Sports قبلاً به توافق رسیده بود که حداقل نیمی از بسته کنفرانس را حمل کند و CBS به عنوان یکی از محبوب‌ترین بسته‌های بازی‌های فوتبال شنبه در ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت شرقی در نظر گرفته شد. این امر باعث شد آمازون، ESPN و NBC برای بسته سوم رقابت کنند. همین امروز صبح، اپل و برادران وارنر. Discovery مناقصه معتبری در نظر گرفته نشد. همه اینها می تواند تغییر کند.

مجله کسب و کار ورزشی گزارش ها.

گمان می رود اپل در حال حاضر به بستن معامله برای NFL Sunday Ticket نزدیک است.

اخبار پرطرفدار امروز در پنج روز گذشته با بحث‌های متوالی به اوج خود رسیده است. ده بزرگ بیش از دو ماه در حال مذاکره جدی با رهبران دو دانشگاه بود، اما این مذاکرات در آخر هفته گذشته فوریت بیشتری پیدا کرد. روز یکشنبه، مدارس پشت سر هم با کوین وارن، کمیسر ده بزرگ تماس گرفتند تا روند را تسریع بخشند و گفتند که می‌خواهند فوراً برای عضویت درخواست دهند. این منجر به بمب امروزی شد که تروجان ها و بروین ها در سال 2024 به ده بزرگ خواهند پیوست.

اپل قبلاً با کنفرانس ده بزرگ وارد بحث شده بود، اما هیچ پیشرفتی نداشت. با این حال، زمانی که اخباری مبنی بر ورود USC و UCLA منتشر شد، یکی از مدیران اپل گوشی را برداشت…

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی به نظر می رسد که مذاکرات تا اوت ادامه داشته باشد و پس از روز کارگر به پایان برسد. در ابتدا، ده بزرگ قصد داشتند مذاکرات حقوق خود را در ماه جولای به پایان برسانند. Big Ten اولین کنفرانس دانشگاهی بود که سالانه یک میلیارد دلار هزینه حقوق رسانه را تحت الشعاع قرار می داد – و این قبل از اعلام پیوستن USC و UCLA بود. رئیس جمهور ده بزرگ به طور رسمی به اضافه شدن هر دو مدرسه امشب رای دادند.

این اقدام همچنین با بی ارزش کردن طرح B برای شرکت هایی که حقوق ده بزرگ را دریافت نمی کنند، ده بزرگ را برای شرکت های رسانه ای ارزشمندتر می کند. دیروز، شرکت های رسانه ای حذف شده از ده بزرگ به Pac-12 روی آوردند. اما فرار از USC و UCLA باعث شده است که شرکت های رسانه ای ارزش تمرکز بر Pac-12 را زیر سوال ببرند.

در حالی که این مقاله نام مدیر اجرایی اپل را فاش نکرد، فیلیپ المر-دویت، مفسر اپل، نظریه خود را در مورد اینکه چه کسی ممکن است پشت این تماس باشد، از سرگیری مذاکرات داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به نظر یک نظریه محتمل است.

پیشنهادی از طرف Big Ten اپل – که به دنبال خرید حداقل برخی از حقوق تلویزیون برای بخش فوتبال کالج است – غیر قابل اعتماد توصیف شده است، اما ممکن است تغییر کند.

ارزش‌گذاری‌های رسانه‌ای بر اساس افزودن دو مدرسه دیگر از بازی‌ها و همچنین بهبود قابل‌توجه در کیفیت بازی‌های ارائه شده است که هر هفته بازی‌های دوم و سوم را برای شبکه‌ها جذاب‌تر می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شخصی در اپل یک طرفدار بزرگ فوتبال دانشگاهی است و فکر می کنم می دانم چه کسی.