پیش از گسترش Apple Fitness+، Apple One Premier به 17 کشور جدید می آید

در ایالات متحده، Apple One Premier شامل Apple Music، Apple Arcade، Apple TV+، Apple News+، Apple Fitness+ و 2TB iCloud با قیمت 29.95 دلار در ماه است و به کاربران این امکان را می دهد تا تمام این خدمات را با حداکثر شش عضو خانواده به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، در برزیل، Apple One Premier حدود 12 دلار قیمت دارد.

همزمان با انتشار iOS 15.1 در هفته گذشته، اپل اعلام کرد که Apple One Premier در 17 کشور جدید در دسترس خواهد بود زیرا این شرکت Apple Fitness+ را به 15 منطقه جدید از 3 نوامبر گسترش می دهد. اکنون، قبل از انتشار Fitness+ در این کشورها، کاربران بیشتری می توانند از قبل مشترک اپل وان شوند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل وان 9to5mac فارسی

نظر شما در مورد Apple One Premier چیست؟ آیا مشترک سرویس هستید؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

لازم به ذکر است که Apple News+ در اشتراک Apple One Premier برای این کشورها در دسترس نخواهد بود و این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای ارائه این سرویس ندارد.

Apple One Premier اکنون در اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، نیوزلند، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی در دسترس است. به استثنای ایرلند و نیوزلند که قبلا Fitness+ را ارائه می دهند، همه کشورهای دیگر هنوز نمی توانند به محتوای انحصاری دسترسی داشته باشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


البته، قیمت بسته به منطقه متفاوت است، اما در اینجا آمده است که با اشتراک در طرح برتر به جای انتخاب اشتراک‌های مستقل، چقدر می‌توانید صرفه‌جویی کنید:

  • اپل موزیک: 9.99 دلار در ماه برای طرح فردی، 16.99 دلار در ماه برای طرح خانواده و 4.99 دلار برای طرح دانشجویی
  • AppleTV+: 4.99 دلار در ماه
  • Apple Arcade: 4.99 دلار در ماه
  • Apple News+: 9.99 دلار در ماه
  • AppleFitness+: 9.99 دلار در ماه یا 79.99 دلار در سال
  • iCloud+: 0.99 دلار در ماه برای 50 گیگابایت، 2.99 دلار در ماه برای 200 گیگابایت و 9.99 دلار در ماه برای 2 ترابایت

به عنوان یک برزیلی، دیروز مشترک Apple One Premier شدم و اگرچه اشتراک 2 ترابایتی iCloud من را نشان می دهد، نمی توانم محتوای Apple Fitness+، Time to Walk و غیره را پیدا کنم. زیرا این سرویس تا فردا در دسترس نخواهد بود. اما اگر به 2 ترابایت اضافی نیاز دارید یا حتی در بیش از 4 ترابایت iCloud مشترک شوید، می توانید این کار را در همه آن کشورها انجام دهید.

apple-one-premier-brazil-9to5mac