پیکاپ در فروشگاه در فروشگاه های اپل در سرزمین اصلی چین راه اندازی شد

از چهارشنبه، مشتریان اپل در سرزمین اصلی چین می توانند محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهند و آنها را به صورت رایگان از فروشگاه اپل محلی خود تحویل بگیرند. این سرویس که مدت‌ها در ایالات متحده و جاهای دیگر ارائه می‌شد، اکنون در دسترس است apple.com.cn.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

انتخاب پیکاپ در فروشگاه هنگام تسویه‌حساب انجام می‌شود، جایی که مشتریان می‌توانند نزدیک‌ترین فروشگاه اپل را پیدا کنند و پس از ورود با یک متخصص مراجعه کنند. پس از آماده شدن سفارش، اپل استور اعلان تحویل ارسال خواهد کرد. در بسیاری از کشورها، می توان یک مخاطب جایگزین برای دریافت سفارش انتخاب کرد. در سرزمین اصلی چین، نام سفارش باید با شناسه شخصی که سفارش را دریافت می کند، مطابقت داشته باشد.

از آنجایی که روند خرید در پاسخ به بیماری همه گیر تغییر می کند، تحویل آسان خدمات اساسی است که بازدیدکنندگان از هر خرده فروش انتظار دارند. فروشگاه‌های اپل در چین با محدودیت‌های بهداشتی و ایمنی باز می‌مانند و تحویل در فروشگاه به مدیریت اشغال فروشگاه و تماس با مشتری کمک می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

پیش از این، مشتریان در سرزمین اصلی چین می‌توانستند محصولات را از فروشگاه اپل خریداری کنند یا یکی از گزینه‌های تحویل آنلاین را بر اساس در دسترس بودن منطقه انتخاب کنند. پیکاپ در فروشگاه همان سرویس راحت را به سرزمین اصلی چین می‌آورد که فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان سال‌ها از آن بهره می‌بردند. پیکاپ در فروشگاه قبلاً در هنگ کنگ و تایوان موجود بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.