چراغ‌های Nanoleaf HomeKit با آخرین به‌روزرسانی، از روتر Thread edge پشتیبانی می‌کنند

همچنین به این معنی است که Smart Light و Essential Light Strip Nanoleaf با Thread کار می کنند حتی اگر HomePod mini بعد از این به روز رسانی نداشته باشید – تا زمانی که Shapes یا Elements نیز داشته باشید.

اگر قبلاً مشتری Shapes/Elements هستید، می توانید آن را به روز کنید برنامه Nanoleaf به نسخه 6.1 برای شروع استفاده از Thread هم اکنون.

مربوط: بررسی: اشکال نانولیف نورپردازی مدولار HomeKit سرگرم‌کننده و انعطاف‌پذیر را ارائه می‌کنند


ویژگی Thread Border Router در کنترلر Nanoleaf Shapes، کنترل Nanoleaf Elements و خط eero از مش روترهای Wi-Fi تعبیه شده است که شبکه Wi-Fi را به شبکه Thread متصل می کند و نیاز به هاب های اضافی را از بین می برد. این به اتصال همه دستگاه‌های دارای Thread شما کمک می‌کند و یک شبکه مش تشکیل می‌دهد که به هر دستگاه اجازه می‌دهد به یک زبان جهانی صحبت کند. نتیجه یک شبکه بسیار قابل اعتمادتر است که در آن دستگاه ها می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، نه اینکه به یک منبع اتصال مانند Wi-Fi یا بلوتوث تکیه کنند.

Nanoleaf امروز با به‌روزرسانی منتشر شد که پانل‌های نور هوشمند Shapes و Elements خود را به مسیریاب‌های Thread edge تبدیل می‌کند. این به معنای عملکرد سریعتر و اتصال بهتر همراه با مزایای دیگری مانند خودنگهداری و خود درمانی Thread است.

دستگاه‌هایی که از Thread پشتیبانی می‌کنند می‌توانند نقاط پایانی یا مسیریاب‌ها باشند، و همانطور که حدس می‌زنید Nanoleaf پانل‌های نور هوشمند Shapes و Elements را به مسیریاب‌های لبه تبدیل می‌کند.

در اینجا نحوه توضیح Nanoleaf از مزایای آن آمده است:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

HomePod mini یکی از اولین محصولات خانگی هوشمند مصرفی بود که از Thread پشتیبانی می کرد. اکنون Nanoleaf در حال بهبود HomeKit سازگار خود است پانل های نور هوشمند را شکل دهید و پنل های چراغ هوشمند عناصر (از طریق کنترلرهای موجود) با پشتیبانی از روتر Thread edge به لطف آخرین به روز رسانی نرم افزار آن.

نانولیف، پیشگام در زمینه روشنایی هوشمند، امروز راه‌اندازی روترهای لبه سیم خود را از طریق کنترل‌کننده‌های شکل و عنصر Nanoleaf اعلام کرد. با روتر مرزی جدید Nanoleaf، دستگاه‌های Essentials پس از اتصال Shapes یا Elements به Wi-Fi، به‌طور خودکار شروع به استفاده از شبکه Thread می‌کنند. اندروید به زودی می‌تواند برنامه‌های خود را نیز به‌روزرسانی کند (در حال حاضر در نسخه بتای عمومی در اندروید). این در نهایت قابلیت Thread را برای همه کاربران باز می کند.


FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

کاربران موجود با کنترل‌کننده Shapes یا Elements می‌توانند با به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در حال حاضر در برنامه Nanoleaf (نسخه 6.1) موجود است، بلافاصله از Thread استفاده کنند. برای نصب آخرین به روز رسانی، به قسمت More > Firmware Updates بروید. Essentials باید به 1.6 و Shapes and Elements باید به 6.1 به روز شوند.