چراغ‌های Twinkly از HomeKit پشتیبانی می‌کنند تا کارایی خود را در تمام طول سال افزایش دهند

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم، Twinkly اخیراً پشتیبانی از HomeKit را به چراغ ها اضافه کرده است. ادغام در برنامه Tiwnkly در تنظیمات انجام می شود. چراغ های من به یک به روز رسانی سیستم عامل نیاز داشتند، بنابراین اگر بخش HomeKit را نمی بینید، بررسی کنید که به روز باشد.

هنگامی که چراغ‌ها را در جایی که می‌خواهید داشته باشید، از برنامه آیفون Twinkly برای ادغام چراغ‌ها در وای‌فای خود استفاده می‌کنید. این یک فرآیند بسیار روان است که شامل نگه داشتن دکمه پاور تا زمانی است که آبی/سبز روشن شود. هنگامی که برنامه نور را تشخیص داد، رمز وای فای خود را وارد می کنید و به مسابقه می روید.

موسیقی درخشان

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


وقتی شروع به آزمایش آنها کردم، فرض کردم پر زرق و برق فقط در زمان کریسمس مفید خواهد بود، اما در طول آزمایش و استفاده من متوجه شدم که یک نسخه بهبود یافته از a است نوار نور HomeKit. بنابراین من قصد دارم از آنها برای چراغ های رشته ای بالای پاسیو بیرونی خانه ای که در حال ساختن آن هستیم استفاده کنم.

برنامه Home نمی تواند تمام تنظیمات Twinky را به جز روشن و خاموش کردن و تنظیم سطح روشنایی کنترل کند. بنابراین برای شروع عملکرد موسیقی و همچنین برای فعال کردن جلوه های مختلف نور به برنامه Twinkly نیاز دارید.

پشتیبانی از HomeKit برای استفاده از دستگاه های دیگر برای کنترل عملکرد روشن/خاموش چراغ ها مفید خواهد بود. به عنوان مثال، فرض کنید از آنها در یک مجموعه پاسیو استفاده کرده اید و از HomeKit برای تنظیم خاموش و روشن کردن آنها بر اساس غروب/طلوع، استفاده می کنید. سنسور درب مجهز به HomeKitیا جنبه حسگر حرکتی a دوربین فضای باز HomeKit. اگر چراغ ها در داخل خانه استفاده می شوند، می توانید از a سنسور حرکت داخلی برای روشن کردن آنها در آزمایش من، اگر چراغ‌های Twinkly با استفاده از الگویی که HomeKit پشتیبانی نمی‌کند، خاموش شود، روشن کردن مجدد آنها با استفاده از HomeKit آن الگوی نور را حفظ می‌کند.

خلاصه در Twinkly

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در غیر این صورت یک افزودنی فوق العاده است و برای یک مهمانی شام، اتاق بازی و غیره عالی خواهد بود.

پشتیبانی از HomeKit

یک شکایتی که داشتم این بود که نمی‌توانم یک لیست پخش سبک خاص را برای اجرا در حین پخش موسیقی وصل کنم. این چیزی است که من دوست دارم Twinkly را در به‌روزرسانی بعدی ببینم. بخش Music با توجه به انواع موسیقی (پاپ، چیل و …) کار می کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

من هم برداشتم موسیقی درخشان، که یک دانگل مجهز به USB است که می تواند نورهای شما را با منبع صوتی نزدیک همگام کند. درست کنار یکی از خودم وصلش کردم HomePod Minis. هنگامی که برنامه را روی “Music Mode” تنظیم می کنید، موسیقی شما را به آنچه در Apple Music، Spotify و غیره پخش می شود، باز می گرداند. با قیمت زیر 50 دلار موسیقی درخشان یک مکمل ایده آل برای Twinkly است.

چراغ های چشمک زن طول های مختلفی دارند، اما من با نسخه 250 فوت شروع کردم. گزینه هایی نیز وجود دارد که کمتر و کمتر می شوند. من چیزهایی را که نیاز دارید، زودتر اندازه می‌گیرم، زیرا قابل گسترش نیستند و نمی‌توانید پاها را از دیوار “برش دهید”. من همیشه با این ذهنیت کار می کنم که ترجیح می دهم بیشتر از کافی نداشته باشم.

جعبه گشایی Twinkly

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هنگام جعبه گشایی Twinkly، انتظار یک کابوس سیم کشی را داشتم. معمولاً باز کردن چراغ‌های کریسمس بسیار دشوار است و سپس وسایل الکترونیکی را به آن اضافه می‌کنند – به نظر یک کابوس است. اما، در کمال تعجب، تیم Twinkly تمام تلاش خود را کرد تا چراغ‌ها را به راحتی نخ و گره بخورند. در ماه دسامبر، آزمایش آنها را شروع کردم، و از آنجایی که درخت کریسمس ما قبلاً برای یک سال روشن شده بود، تصمیم گرفتم آنها را از پله های خود به سطح دوم خانه خود ببرم. کل پروسه شاید ده دقیقه طول کشید، از جمله بیرون آوردن سگ از وسط.

راه اندازی برنامه

 برنامه Twinky

من تماشا کردم پر زرق و برق به عنوان یک محصول در سال گذشته پس از شنیدن در مورد آن از طریق کانال یوتیوب Shane Whatley. پیش از این، برای کار با HomeKit، باید آنها را با استفاده از محصولی مانند به هم مرتبط می‌کردید هوبس. با این حال، اواخر سال گذشته، پشتیبانی بومی HomeKit اضافه شد. ممکن است فکر کنید این اقلام فقط برای کریسمس هستند، اما در همه موقعیت‌ها مفید خواهند بود، نه فقط چراغ‌های کریسمس.