چراغ رومیزی Meross با بررسی HomeKit

به طور کلی، چراغ رومیزی Meross یک افزودنی عالی برای یک دفتر کار خانگی برای اهداف دوگانه است. می توانید از آن برای بهبود کیفیت ویدیوی خود استفاده کنید. شما به راحتی می توانید بازو و روشنایی را تنظیم کنید تا به راحتی نور زوم خود را افزایش دهید. اگر می‌خواهید آن را با HomeKit جفت کنید، می‌توانید از اتوماسیون HomeKit برای خاموش و روشن کردن خودکار آن بر اساس حرکت یا ساعت روز استفاده کنید.

چراغ رومیزی Meross را می توان از آمازون خریداری کرد.

من همیشه می گویم حسگرهای حرکت HomeKit قفل اتوماسیون واقعی خانه هوشمند را باز می کنند و لامپی مانند Meross تفاوتی ندارد. وقتی از آن در دفترم استفاده می‌کنم، می‌خواهم وقتی حرکت را تشخیص می‌دهد روشن شود، بنابراین آن را با یک حسگر حرکتی مجهز به HomeKit جفت کردم تا اتوماسیون را آغاز کنم.

چراغ رومیزی Meross homeKit

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من چراغ رومیزی Meross را در طول جست‌وجوی دو هفته‌ای محصولات جدید HomeKit کشف کردم (اگرچه همسرم ترجیح می‌دهد از جستجوی چیزها دست بردارم، زیرا ممکن است راه‌اندازی ما به این شکل شود. بغرنج). فوراً می دانستم که روی میزم جایی برای او خواهم داشت. من قبلاً از لامپ کف Meross استفاده کرده بودم، و در حالی که فوق العاده بود، بسیار بزرگتر از آن چیزی بود که احتمالاً برای فضایی که از آن استفاده می کردم نیاز داشتم. چراغ رومیزی به نظر راه خوبی بود.

جعبه گشایی و راه اندازی ساده بود. به جز اتصال سیم برق به طور کامل مونتاژ شده است. همچنین دارای یک دکمه پاور دستی و دکمه های کاهش نور است. حتی در دنیایی که اتوماسیون بر آن مسلط است، من دوست دارم در صورت نیاز کنترل فیزیکی داشته باشم. اگر من نیاز به قطع کردن آن داشته باشم، فشار دادن دکمه فوق العاده آسان است.

چراغ رومیزی مروس

Meross شامل کد HomeKit در پشت لامپ است، بنابراین برای شروع فرآیند ادغام باید آن را در برنامه Home اسکن کنید. اولین باری که آن را اجرا کردم مدام با خطا مواجه می‌شدم، اما راه‌اندازی مجدد سریع لامپ میز Meross روند نصب را برطرف کرد.

با استفاده از HomeKit

Meross تعدادی لوازم جانبی HomeKit با کیفیت تولید می کند که قیمت مناسبی برای همه بودجه دارند و به طور کلی بسیار خوب کار می کنند. من تقریباً هر محصولی را که می‌فروشند، دارم، و از نظر فروشندگان HomeKit که می‌توانید برای تولید محصولات باکیفیت به آنها اعتماد کنید، در کنار Eve هستند. من دوست دارم ببینم که این شرکت کمی بیشتر به Thread گرایش پیدا کند، اما در کل شکایت های کمی در مورد محصولات آن دارم.

پیکربندی چراغ رومیزی Meross

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بهبود کیفیت ویدئو کنفرانس شما ممکن است شامل ارتقاء وب کم شما باشد، اما قطعاً باید شامل ارتقاء نورپردازی دفتر شما نیز باشد. اگر به‌روزرسانی بودجه‌ای که با HomeKit کار می‌کند می‌خواهید، باید لامپ میز Meross را بررسی کنید. با یک بازوی منعطف برای تنظیم نور به صورت شما، این یک راه آسان برای بهبود کیفیت کلی و در عین حال ساده نگه داشتن تنظیم میز است.