چراغ کف LED هوشمند Meross به عنوان نور زوم عالی عمل می کند

این نور دارای قابلیت تنظیم رنگ بین 2700 تا 6000K رنگ سفید است و همچنین می توانید نور را در برنامه Home کم کنید.

مزایای HomeKit

وقتی با چراغ کف LED هوشمند Meross، فکر کردم این بهترین راه برای روشن کردن فضای کاری من برای بهبود کیفیت تماس های ویدیویی من است. در کمال تعجب، وقتی رسید، دو گزینه نصب مختلف داشت: یک چراغ کف و یک چراغ رومیزی با استفاده از گیره. من انعطاف پذیری اینجا را دوست دارم، زیرا اگر قصد استفاده از آن را فقط روی میز خود دارید، می توانید از قرار دادن چیزی روی زمین خود اجتناب کنید.

نصب و پیکربندی HomeKit

همه ما می توانیم قبول کنیم که دوربین های 720p اپل در مک بوک ایر و مک بوک پرو در مقایسه با وب کم های خارجی بسیار قدیمی هستند. حتی آیفون نیز وب کم بسیار بهتری نسبت به وبکم تعبیه شده در مک ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، یکی از راه های بهبود وب کم مک استفاده از نور خارجی است. اگر در آمازون جستجو کنید، می‌توانید راه‌های بی‌شماری برای اضافه کردن آسان یک پیدا کنید چراغ حلقه کوچک روی میز شمااما مطمئناً من راهی برای فعال کردن آن از HomeKit می خواستم.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


افزودن به HomeKit به سادگی اسکن کد HomeKit در پشت چراغ کف LED هوشمند Meross و پیروی از روند عادی انتخاب اتاق و نامگذاری دستگاه است. من نام “Zoom Lamp” را انتخاب کردم تا بتوانم از سیری برای روشن و خاموش کردن آن بدون نیاز به دکمه پاور استفاده کنم. لامپ همچنین دارای یک کنترل از راه دور است، بنابراین شما همیشه این گزینه را دارید. یقه غاز را می توان در یک حرکت 360 درجه پیچید تا بتوانید ناحیه کاملی روی میز خود را بپوشانید.

از آنجایی که من به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و وب دیجیتال برای تمام وقت از خانه شروع به کار کردم صفحه نمایش، مجبور شدم در کوتاه مدت در چیدمان دفترم تجدید نظر کنم. من و همسرم در حال حاضر در حال ساخت خانه هستیم، بنابراین این راه اندازی دائمی نیست، اما این چیزی است که در حال حاضر دارم. چند هفته پیش اضافه کردم چراغ کف LED هوشمند Meross با قابلیت HomeKit در دفتر خانه من، و این تبدیل به راهی عالی برای زنده کردن تماس های ویدیویی من شده است.

در کنار جعبه گشایی، مسیر نصب شما تا حد زیادی به مدلی که قصد استفاده از آن را دارید بستگی دارد. اگر قصد دارید از کل نصب پایه لامپ استفاده کنید، دو قطب فلزی خواهید داشت که به هم بپیچند و سپس به پایه چراغ متصل شوند. قطعه نهایی این است که گردن چراغ را به بالای ستون های فلزی بپیچانید. سیم برق به پشت یقه غاز چراغ متصل می شود اما در جایی به اندازه کافی پایین است که پنهان شود.

من ممکن است از چراغ کف LED هوشمند Meross منحصر به فرد است، اما برای نیازهای من کاملاً کار می کند. من اکنون نور بسیار بهتری برای جلسات ویدیویی خود با محصولی شیک دارم که می توانم از طریق برنامه Home و سیری از طریق من کنترل کنم. هوم پاد مینی.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر قصد استفاده از گیره را دارید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یقه غاز را به گیره پیچ کنید، سپس گیره را به میز خود ببندید.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، قصد دارم از چراغ کف LED هوشمند Meross برای روشن کردن تماس های زوم خود در طول روز استفاده کنم. من جلسات منظمی در طول هفته دارم، بنابراین اکنون اتوماسیون‌هایی دارم که به‌طور خودکار چراغ را هنگام برگزاری آن جلسات روشن می‌کنم و در زمان برنامه‌ریزی آن را خاموش می‌کنم. من توانایی استفاده از سیری برای روشن و خاموش کردن چراغ را دوست دارم. من فقط ای کاش این محصول اگر HomeKit به نحوی تقویم من را تماشا می کرد و اگر قرار ملاقاتی پیوند بزرگنمایی داشت، در زمان از پیش تعیین شده روشن می شد. با این حال، حدس می‌زنم که این چیزی است که می‌توانم آن را در برنامه Shortcuts گسترش دهم.

خلاصه ای از چراغ کف LED هوشمند Meross

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی