چشم پزشک با استفاده از آیفون 13 به انتقادات پاسخ می دهد

علاوه بر این، او می گوید، بیماران می توانند از آیفون 13 در خانه استفاده کنند.

او می‌گوید: «آنها اکنون می‌توانند از راه دور عکس‌ها را برای من بفرستند و من می‌توانم یک تور تلویزیونی با آنها انجام دهم و از آنها بخواهم که چشم خود را به من نشان دهند. و این امر پزشکی از راه دور را بهبود می بخشد. سپس می‌توانم افرادی را بیاورم که واقعاً نیاز به ملاقات حضوری دارند، و کسانی که فوری نیستند هنوز می‌توانند به راحتی در خانه درمان شوند.

دکتر کورن می گوید به همین دلیل است که پزشکانی که می خواهند وظیفه شناس باشند، علاوه بر یادداشت های فراوان، برای ردیابی پیشرفت عکس می گیرند. برخی از نظرات در پاسخ به پست او در لینکدین، دکتر کورن را تشویق کرد که از دوربین مستقل با کیفیت بالاتر استفاده کند تا بتواند جزئیات بیشتری را ببیند، اما دکتر می‌گوید این هدف کاری نیست که او انجام می‌دهد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

من از آن برای مستندسازی استفاده می کنم. من فقط اطلاعات کافی دارم که بدانم جدی است یا نه.

عکس ها توسط 9to5Mac و سایر رسانه های خبری و در رسانه های اجتماعی. اما بر اساس برخی از نظراتی که دیده است، او می گوید که فکر می کند در وهله اول چرا از آیفون استفاده می کند سردرگمی وجود دارد.

چشم پزشک می گوید که در گذشته از دوربین های DSLR و همچنین یک دوربین 15000 دلاری چشم شکاف با آداپتور آیفون استفاده کرده است، اما اکنون به هیچ کدام نیازی نیست. تصاویر آیفون 13 برای هدف خود به اندازه کافی خوب هستند، و این فرآیند بسیار سریعتر و ساده تر است – بنابراین احتمالاً توسط پزشکانی که در غیر این صورت فقط به یادداشت های نوشته شده تکیه می کنند، استفاده می شود.

به نظر من، این قدرت واقعی این نوع توسعه آیفون است. نه به این دلیل که جایگزین تجهیزات پیشرفته حرفه‌ای می‌شود، و نه فیلم سینمایی جایگزین دوربین‌های سینما، بلکه این ویژگی‌ها را به راحتی در دسترس همه قرار می‌دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


با حالت ماکرو، دکتر تامی کورن می تواند تصاویر بسیار دقیقی از چشم ها بگیرد و به او اجازه می دهد تا جزئیات مهم سلامتی بیماران را مشاهده و ثبت کند.

وب سایت عکاسی پتاپیکسل با کورن مصاحبه کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

او در مصاحبه ای گفت: «در مورد اینکه آیا دوربین جایگزین امتحانات یا دوربین های بزرگتر می شود، سردرگمی وجود دارد. پتاپیکسل. فرض کنید یک بیماری یا مشکل چشمی دارید و باید به پزشک مراجعه کنید و شش ماه بعد آن را می‌بینید و می‌پرسید «هی، نسبت به دفعه قبل چطور است». آیا فکر می کنید دکتر به خاطر می آورد؟ آنها نمی توانند به خاطر بیاورند. آنها به یادداشت ها و توضیحات شفاهی مراجعه می کنند.

کورن در برخی از محافل مورد انتقاد قرار گرفته است و مردم پیشنهاد می کنند که او باید به جای آن از یک DSLR با لنز ماکرو مناسب استفاده کند، و اکنون توضیح داده است که چرا لازم نیست…

اخیراً گزارش دادیم که یک چشم پزشک از ویژگی جدید عکاسی ماکرو آیفون 13 برای ثبت پیشرفت بیمار استفاده می کند.