چمبرلین مرکز درب گاراژ HomeKit خود را به دلیل فروش کم تعطیل می کند

اما این نسخه از MyQ Smart Garage Control Hub از HomeKit پشتیبانی نمی کند. در عوض، این شرکت یک مرکز پل خانه myQ جداگانه با پشتیبانی از HomeKit را با قیمت بالاتری به فروش می رساند. در حالی که MyQ Smart Garage Control با قیمت 30 دلار به فروش می رسد، نسخه با HomeKit اغلب تا 90 دلار به فروش می رسد.

آیا چمبرلین نسخه جدیدی از myQ Home Bridge هاب خود را منتشر خواهد کرد؟ به نظر نمی رسد. راساس در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شد، گفت: «هدف ما ارائه راه‌حل‌های قانع‌کننده خانه‌های هوشمند است، زیرا همچنان به همکاری با برندهای ارتباطی پیشرو برای ارائه محصولات و خدمات یکپارچه که مکمل خانه هوشمند هستند، ادامه می‌دهیم.

گرفتن 9to5Mac

یکی دیگر از لوازم جانبی HomeKit گرد و غبار را گاز می گیرد. و این بار یک حفره در بازار باقی می گذارد. مانند لبه اشاره می کند، چمبرلین بیش از نیمی از بازار درب گاراژ در ایالات متحده را کنترل می کند.

در حالت ایده‌آل، چمبرلین می‌تواند پشتیبانی از HomeKit را به کنترل گاراژ هوشمند myQ بیاورد، اما به نظر نمی‌رسد که در کارت‌ها وجود داشته باشد. این نیز چیزی است که فناوری‌هایی مانند استاندارد خانه هوشمند Matter می‌توانند آن را حل کنند، اما باز هم چمبرلین تمایلی به پذیرش این موضوع ندارد.

این به یک مشکل اساسی در فناوری خانه هوشمند اشاره می کند. چمبرلین می گوید MyQ Home Bridge Hub فعلا به کار خود ادامه می دهد، اما وقتی یک باگ نیاز به رفع دارد چه اتفاقی می افتد؟ در مورد نقض امنیتی چطور؟ بیانیه این شرکت نشان نمی دهد که ما شاهد به روز رسانی های بعدی خواهیم بود.

جورج راساس، مدیر محصول در گروه چمبرلین، در ایمیلی گفت: “در حالی که محصولات ما به تکامل خود ادامه می دهند، تصمیم گرفته ایم تولید مراکز پل myQ Home خود را متوقف کنیم.” او همچنین تایید کرد که هاب های هوم بریج موجود “برای آینده قابل پیش بینی” به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اکوسیستم HomeKit یکی از مفیدترین و قابل اعتمادترین لوازم جانبی خود را از دست می دهد. چمبرلین امروز اعلام کرد که MyQ Home Bridge Hub را که به شما امکان می دهد درب گاراژ خود را با HomeKit و Siri کنترل کنید، متوقف می کند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

به گفته Rassas، “کمتر از 1٪ از کاربران myQ از myQ Home Bridge استفاده می کردند.” در عوض، بیشتر آنها نسخه ارزان‌تر و غیر HomeKit را انتخاب کردند.

درب بازکن های هوشمند دیگری با پشتیبانی HomeKit در بازار وجود دارد، اما ما آنها را آزمایش نکرده ایم و نمی توانیم قابلیت اطمینان آنها را تضمین کنیم. از نظر تجربه، MyQ Home Bridge Hub از نظر قابلیت اطمینان بسیار قوی بود و مایه شرمساری است که شاهد خروج آن از بازار باشیم.

برای کسانی که آشنایی ندارند، myQ پلت فرم چمبرلین برای کنترل درب گاراژ شما با استفاده از گوشی هوشمند است. این فناوری در برخی از درب بازکن های گاراژ مدرن تر چمبرلین تعبیه شده است، اما این شرکت همچنین یک نسخه مقاوم سازی شده را به فروش می رساند که این فناوری را به درب بازکن های قدیمی تر گاراژ اضافه می کند.

همانطور که اشاره شد لبه، MyQ Home Bridge Hub چندین هفته است که در سایت چمبرلین موجود نیست. هنگامی که از چمبرلین درخواست شد، اظهار نظر کند، تأیید کرد که این محصول باز نخواهد گشت و تولید آن متوقف شده است. این شرکت اضافه کرد که هاب های هوم بریج موجود که قبلاً فروخته شده اند، «برای آینده قابل پیش بینی» به کار خود ادامه خواهند داد، اما جزئیات بیشتری در این زمینه ارائه نشده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.