چگونه از پرداخت بدون بهره اپل کارت خود صرف نظر کنیم

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

مجموعه زباله های پلاستیکی اقیانوس Incase


و به یاد داشته باشید که بسیاری از بانک ها و مؤسسات مالی در طول همه گیری همه گیر کمک و استثناء می کنند، بنابراین با سایر بانک هایی که با آنها تجارت دارید بررسی کنید تا در صورت نیاز، نحوه دریافت کمک در مورد کارت های اعتباری و سایر حساب های غیر از Apple Card خود را بیابید.

به روز رسانی 8/2: تا مرداد ماه تمدید شد.




[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اپل در واکنش به همه گیری ویروس کرونا بسیار فعال بوده است. تمام فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود (به جز فروشگاه‌هایی که در چین بازگشایی می‌شوند) را از آخر هفته گذشته تعطیل کرد، در حال تسریع روند بررسی برنامه‌های مرتبط با COVID-19 از منابع قابل اعتماد و کمک مالی به ابتکار عمل Silicon Valley Strong است.

در آخر هفته، اپل شروع به اشتراک‌گذاری ایمیل‌هایی با مشتریان اپل کارت کرد که به آن‌ها می‌گفت این امکان را به آنها می‌دهد تا از پرداخت‌های بدون بهره صرف‌نظر کنند.

چگونه از پرداخت بدون بهره اپل کارت خود صرف نظر کنیم

  1. در برنامه Wallet در آیفون خود، می‌توانید پیامی به پشتیبانی Apple Card ارسال کنید و چیزی شبیه به «می‌خواهم برای برنامه پشتیبانی مشتری ثبت‌نام کنم» ارسال کنید.
  2. متناوبا، شما می توانید این پیوند را دنبال کنید تا یک چت تجاری اپل باز شود با پشتیبانی مشتری Apple Card با درخواستی که در قسمت متن از قبل پر شده است.