چگونه از یادآوری های اپل برای سازماندهی وظایف خود استفاده کنید

برنامه Reminders دارای تعدادی عملکرد مفید است:

  • لیست ها را به اشتراک بگذارید و اجازه ویرایش برای همکاری با دیگران را بدهید.
  • تنظیم مجدد لیست ها و/یا وظایف همانطور که می خواهید، فقط به هر ترتیبی بکشید و رها کنید. وظایف فردی را می توان در یک لیست یا پوشه خاص رها کرد.
  • کارها را به عنوان کامل علامت گذاری کنید. می توانید یک کار تکمیل شده را پنهان کنید یا آن را قابل مشاهده بگذارید.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یادآوری‌های مبتنی بر مکان به شما کمک می‌کنند هنگام ورود یا ترک یک مکان خاص، یک مورد را به خاطر بسپارید. برای استفاده از این ویژگی، خدمات موقعیت مکانی باید فعال باشد. به Settings و سپس Privacy بروید و Location Services را فعال کنید. اگر از CarPlay استفاده می کنید، زمانی که تلفن شما از یک ماشین جفت شده وصل یا قطع می شود، به شما یادآوری می کند. می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «i» در کنار یک کار و ضربه زدن روی «مکان»، یک مکان را به یک کار خاص اضافه کنید.

توصیه دیگری در مورد برنامه Reminders دارید؟

اپلیکیشن Reminders ابزار فوق العاده ای است که توسط اپل توسعه یافته و استفاده از آن رایگان و آسان است. این برنامه که توسط بسیاری کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند برای کسانی که به دنبال کمک در بخش سازمان هستند، بازی را تغییر دهد. به لطف قابلیت های iCloud، می توانید از اپلیکیشن Reminders در Apple Watch، iPhone، iPad و Mac استفاده کنید.

سیری یک منبع عالی برای زمانی است که شما تمایلی به تایپ کردن ندارید. شما فقط می توانید در دستگاه خود صحبت کنید و چیزی مانند “هی، سیری، یک یادآوری برای شستن ظرف ها در ساعت 7:30 امشب تنظیم کنید” بگویید. این به ویژه برای استفاده در اپل واچ زمانی که گوشی خود را در نزدیکی ندارید اما باید چیزی را به خاطر بسپارید بسیار عالی است.

در اینجا می توانید وظایف خود را سفارشی کنید:

  • تاریخ یا زمان خاصی را اضافه کنید. روی دکمه تقویم کلیک کنید یا تاریخ و زمان را در یک کار تایپ کنید و به طور خودکار کار را برای شما برنامه ریزی کنید.
  • لینک URL را وارد کنید. هنگام مرور سافاری، می‌توانید روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید تا یک URL به برنامه یادآوری‌ها اضافه کنید.
  • برای ایجاد تگ از # استفاده کنید. این برنامه هر برچسب را در پوشه خود سازماندهی می کند.
  • اضافه کردن یادداشت در صورت نیاز به اضافه کردن اطلاعات بیشتر

چگونه استفاده می کنید یادآوری ها? نکات دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

اپلیکیشن Reminders انواع سفارشی سازی ها را ارائه می دهد که می توانید به لیست های خود اضافه کنید. هنگامی که یک لیست ایجاد می کنید، می توانید به آن نام، رنگ و نماد بدهید. حتی می توانید آن را به یک لیست هوشمند تبدیل کنید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم).

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Smartlists همچنین یک برچسب جدید از نام لیست اصلی ایجاد می کند. هر تگ به هر کار ایجاد شده در لیست اضافه می شود. به عنوان مثال، در لیست هوشمند زیر، لیست من ابتدا “دفتر خاطرات تعطیلات دیزنی” نام داشت اما به “دفتر خاطرات دیزنی” تغییر نام داد. با این حال، برچسب من همچنان “#دیزنی-تعطیلات-برنامه” است.

سایر سفارشی‌سازی‌ها عبارتند از توانایی برچسب‌گذاری یک کار، اضافه کردن اولویت متغیر، شامل یک کار فرعی یا تصویر، یا افزودن به مکالمه iMessage. گزینه iMessage یک یادآوری را به یک رشته متنی متصل می کند.

در اینجا چند نکته برای استفاده بهتر از یکی از ابزارهای سازمانی محبوب اپل آورده شده است.

با سیری ساده کنید.

پس از ایجاد لیست، می توانید آن را با ضربه زدن بر روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالا و انتخاب “نمایش اطلاعات لیست” سفارشی کنید. اطلاعات فهرستی امکان ایجاد تغییرات در فهرست فعلی شما را فراهم می کند. همچنین می توانید روی نماد “i” در سمت راست وظیفه خود ضربه بزنید.

توجه به این نکته مهم است که وقتی لیست شما یک لیست هوشمند است، نمی توانید آن را به یک لیست معمولی تبدیل کنید.

یادآوری های مبتنی بر مکان را فراموش نکنید.

در کارهایم، تاریخ، زمان، مکان و برچسب های اضافی را اضافه کردم. من همچنین از گزینه اضافه کردن یادداشت به وظایف خود استفاده کرده ام زیرا می تواند زمینه مفیدی را اضافه کند. من حتی یک تصویر به یک کار و یک URL به کار دیگر اضافه کردم.

حتی می توانید از سیری از طریق هوم پاد خود یا از طریق Apple CarPlay استفاده کنید.

لیست های خود را شخصی سازی کنید

نکته حرفه ای: یکی دیگر از کارهای منظمی که می توانید انجام دهید این است که نماد لیست خود را به صورت ایموجی تبدیل کنید. وقتی در لیست اطلاعات هستید، روی نماد صورتک در بالا سمت چپ ضربه بزنید.

فهرست‌های هوشمند راهی مناسب برای سازماندهی خودکار یادآورهای شما بر اساس برچسب‌ها، تاریخ سررسید، زمان، مکان، پرچم‌ها و اولویت هستند. شما می توانید یک لیست هوشمند را از یک لیست معمولی متمایز کنید زیرا لیست هوشمند یک چرخ دنده کوچک روی نماد خود دارد.

شما حتی می توانید یادآوری های خود را از طریق حساب های ایمیل مختلفی که در دستگاه خود دارید مدیریت کنید. این یک راه عالی برای جدا کردن لیست ها بین دسته های شخصی، محل کار، مدرسه و سایر دسته ها است.

لیست های هوشمند بسیار هوشمند هستند.