چگونه امتیاز اعتباری خود را قبل از درخواست اپل کارت بررسی کنید

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush


برای اطلاعات بیشتر در مورد Apple Card، پوشش مفید و عملی ما را در زیر بررسی کنید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به اشتراک گذاشته شده در a جزئیات سند پشتیبانی در مورد اینکه چرا ممکن است برای اپل کارت تأیید یا رد شوید. طبیعتاً امتیاز اعتباری شما و جزئیات پرونده اعتباری شما فاکتورهای مهمی خواهند بود. راه های مختلفی برای بررسی رایگان امتیاز اعتباری وجود دارد. بسیاری از بانک ها و شرکت های کارت اعتباری مانند چیس، دیسکاور، سیتی و غیره. امتیازات اعتباری رایگان و گزارش های اولیه را ارائه دهید تا بفهمید در کجا ایستاده اید. ما همچنین چند گزینه دیگر را در زیر پوشش خواهیم داد.

Apple Card یک فرآیند برنامه بسیار سریع و آسان را ارائه می دهد که دقیقاً در آیفون شما انجام می شود. با این حال، چند چیز وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از ثبت نام برای کارت اعتباری جدید بررسی کنید، مانند بررسی امتیاز اعتباری، بررسی گزارش اعتباری خود و غیره.

به خاطر داشته باشید که خدمات رایگان اغلب امتیاز اعتباری شما را از یک یا دو تا از سه دفتر اعتباری به شما می دهد، اما معمولاً نه هر سه. می‌توانید هر سه مورد را مستقیماً از هر یک از دفاتر دریافت کنید، اما می‌توانید مطمئن شوید که تمام دوره‌های آزمایشی رایگان را لغو می‌کنید تا از هزینه‌های ماهانه جلوگیری کنید.

اپل کارت همچنان به صورت موجی برای کاربرانی عرضه می شود در وب سایت اپل ابراز علاقه کرد. برخی از آنها با امتیاز اعتباری در محدوده 600 تایید شده اند. اما به خاطر داشته باشید که مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. همچنین حتما خود را حذف کنید اگر با TransUnion یکی دارید، اعتبار را مسدود کنید قبل از تصمیم گیری برای درخواست اپل کارت.

چگونه امتیاز اعتباری خود را قبل از درخواست اپل کارت به صورت رایگان بررسی کنید

  1. با بانک فعلی یا شرکت کارت اعتباری خود چک کنید تا ببینید آیا می توانید امتیاز اعتباری خود را به صورت رایگان بررسی کنید
  2. در غیر این صورت، کارما اعتباری، اعتبار کنجدو WalletHub گزینه های رایگان عالی برای بررسی اعتبار شما هستند
  3. می توانید به یکی از سه دفتر اعتباری بروید – تجربی، Equifaxو ترانس اتحادیه – اما مطمئن شوید که هر دوره آزمایشی رایگان را قبل از شروع دریافت هزینه های ماهانه لغو کنید (امتیاز TransUnion شما برای برنامه های Apple Card استفاده می شود)