چگونه اپل را از گوش دادن به ضبط های سیری خود بازداریم؟

توقف اپل از گوش دادن به ضبط های سیری

اگر فکر می کنید باید راه آسان تری برای انجام این کار وجود داشته باشد، با استفاده از فرم بازخورد اپل را مطلع کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


گزارشی از روزنامه گاردین هفته گذشته نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی در مورد ضبط‌های Siri که توسط پیمانکارانش به آنها گوش داده بود، برجسته شد. در حالی که اپل با بیان اینکه تنها 1 درصد از فعال‌سازی‌های سیری توسط انسان‌ها بررسی می‌شود و شناسه‌های اپل مرتبط با آن‌ها نیست، پاسخ داده است، بسیاری از کاربران خواستار امکان انصراف از ضبط‌های Siri هستند که در سرورهای Siri ذخیره می‌شوند.


اکنون، جان قیصر یک نمایه iOS را برای غیرفعال کردن ورود فرمان Siri سمت سرور در GitHub به اشتراک گذاشت (اگر ترجیح می دهید نمایه خود را برای انجام این کار ایجاد کنید، به زیر مراجعه کنید).

چگونه اپل را از گوش دادن به ضبط های سیری خود بازداریم؟

  1. در iPhone یا iPad خود، به GitHub بروید تا «جلوگیری از ثبت سرور از دستورات Siri.mobileconfig» را دانلود کنید.
  2. تغییر به خام نشان دادن، لمس کردن اجازه دادن برای دانلود پروفایل
  3. نصب نمایه را در تنظیمات با بررسی آن و ضربه زدن کامل کنید نصب
به روز رسانی 8/2: اپل در حال حاضر در حال بررسی شیوه های سیری خود است و استفاده از انسان برای گوش دادن و رتبه بندی دستیار صوتی را به حالت تعلیق درآورده است. همانطور که بسیاری از کاربران اکنون درخواست کرده اند، اپل گفته است که به روز رسانی آینده، تجزیه و تحلیل انسانی سیری را به یک ویژگی انتخابی تبدیل می کند.


روزنامه گاردین این گزارش بر اساس منبعی است که ادعا می‌کند یک پیمانکار اپل است که با گوش دادن به ضبط‌های کاربر، سیری را “نمره” می‌کند. با این حال، افشاگر نگرانی هایی را در مورد مکالمات خصوصی که پیمانکاران در طول فرآیند می شنوند و اینکه اسامی، مکان، مخاطبین و سایر داده ها به فایل های ضبط شده ضمیمه شده اند و ممکن است توسط پیمانکاران مورد سوء استفاده قرار گیرند، ابراز کرد.

Kaiser همچنین خاطرنشان می‌کند که اگر نمی‌خواهید نمایه‌ای را که در GitHub به اشتراک گذاشته می‌شود آپلود کنید، می‌توانید پروفایل خود را برای محدود کردن ورود به سیستم سیری با Apple Configurator ایجاد کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Kaiser همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا به اپل اطلاع دهند که آیا می‌خواهند گزینه شفاف‌تری در تنظیمات برای غیرفعال کردن ثبت پاسخ Siri سمت سرور وجود داشته باشد.

اپل خاطرنشان کرد که شناسه‌های اپل با ضبط‌ها مرتبط نیستند و کاربران می‌توانند داده‌های موقعیت مکانی Siri را در آیفون، آی‌پد و سایر دستگاه‌های اپل خود غیرفعال کنند (یا سیری را کلاً غیرفعال کنند). با این حال، نزدیک به 65 درصد از 9to5Mac خوانندگان گفتند که می‌خواهند گزینه‌ای برای غیرفعال کردن قابلیت اپل برای ضبط و گوش دادن به فعال‌سازی‌های Siri در نظرسنجی اخیر ما وجود داشته باشد.

چگونه اپل را از گوش دادن به ضبط های سیری بازداریم



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی