چگونه اپل واچ را با آیفون بازیابی کنیم

اگر اپل واچ شما علامت تعجب قرمز را نشان می دهد، ممکن است لازم باشد قبل از قرار دادن آن روی شارژر روی دکمه کناری آن دوبار کلیک کنید، سپس بقیه مراحل بالا را دنبال کنید.

این فرآیند ممکن است نتواند تمام مشکلات اپل واچ و رسمی را برطرف کند سند پشتیبان توصیه شده ارسال به دستگاه اگر صفحه تعجب قرمز ناپدید نمی شود.

آموزش های 9to5Mac را بیشتر بخوانید

اگر ساعت شما مشکلی دارد که نیاز به به روز رسانی یا بازیابی آن دارد، ممکن است اپل واچ شما انیمیشنی نمایش دهد که از شما بخواهد آن را به آیفون نزدیک کنید. همچنین ممکن است یک علامت تعجب قرمز روی ساعت خود مشاهده کنید.

یکی از تغییرات ظریفی که اپل در WatchOS 8.5 قرار داده است، توانایی بازیابی سیستم عامل پوشیدنی بدون نیاز به ارسال آن برای تعمیر است. در اینجا نحوه بازیابی اپل واچ با آیفون آورده شده است.

در یک سند پشتیبانی جدید که با انتشار watchOS 8.5 به دست آمد، اپل جزئیات دو صفحه نمایش متفاوت اپل واچ را برای نشان دادن اینکه آیا نیاز به به روز رسانی یا بازیابی دارد (به بالا مراجعه کنید) را توضیح داد.

تا الان برای هر مشکلی با ساعت اپل در صورت نیاز به بازیابی یا موارد مشابه، کاربران مجبور بودند دستگاه را به اپل بیاورند. این به این دلیل است که در اپل واچ درگاه قابل دسترسی برای کاربر برای اتصال به دستگاهی مانند مک یا آیفون وجود ندارد.

اپل می‌گوید اگر این فرآیند کار نکرد، وای‌فای خود را بررسی کنید و به جای شبکه ۵ گیگاهرتزی از شبکه ۲.۴ گیگاهرتزی استفاده کنید. او همچنین توصیه می‌کند از شبکه‌های اسیر 802.1X استفاده نکنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اکنون، فرآیند جدید موجود با watchOS 8.5 و iOS 15.4 می تواند اپل واچ را با آیفون به صورت بی سیم بازیابی کند.

چگونه اپل واچ را با آیفون بازیابی کنیم

  • اگر هر یک از صفحه های بالا را دیدید، آیفون و اپل واچ خود را به هم نزدیک کنید
    • iOS 15.4 و watchOS 8.5 مورد نیاز است
    • مطمئن شوید که آیفون به Wi-Fi متصل است، بلوتوث روشن و قفل آن باز است
  • اپل واچ خود را روی شارژر قرار دهید
  • روی دکمه کناری Apple Watch (کنار Digital Crown) دوبار کلیک کنید.
  • دستورالعمل های موجود در آیفون خود را دنبال کنید