چگونه اپل کارت تیتانیوم خود را تمیز کرده و آن را با خیال راحت ذخیره کنید

برای کمک بیشتر به استفاده بیشتر از دستگاه های اپل، راهنمای مفید ما و مقالات زیر را بررسی کنید:

اکنون که اپل کارت تیتانیوم سفید براق جدید خود را دارید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه آن را تمیز کنید و ظاهری بکر داشته باشید. خوشبختانه، اپل نحوه مراقبت از کارت خود را در یک به اشتراک گذاشته است سند پشتیبان.

اپل خاطرنشان می‌کند که “روکش سفید از طریق فرآیند پوشش چند لایه اضافه شده به مواد پایه تیتانیوم حاصل می‌شود”، بنابراین مهم است که آن را از سطوح سخت یا مواد دور نگه دارید تا به پوشش آسیب نرساند.

آیا عاشق اپل کارت زیبای خود هستید و می خواهید بدانید چگونه آن را در شرایط خوبی نگه دارید؟ با نگاهی به بهترین روش‌های حمل، ذخیره و تمیز کردن Apple Card تیتانیوم، ادامه دهید.

اپل همچنین نکاتی را برای جلوگیری از آسیب رساندن به اپل کارت شما ارائه می دهد، مانند دور نگه داشتن آن از آهنربا، کارت های دیگر در کیف پول یا کیف، کلید، سکه و غیره.

  • اپل کارت تیتانیومی خود را در کیف پول، جیب یا کیف ساخته شده از مواد نرم نگهداری کنید.
  • کارت خود را بدون دست زدن به کارت اعتباری دیگر در شکافی در کیف یا کیف خود قرار دهید. اگر دو کارت اعتباری در یک شکاف قرار داده شوند، ممکن است کارت شما خراشیده شود.
  • اپل کارت تیتانیومی خود را در نزدیکی آهنربا قرار ندهید یا ذخیره نکنید. اگر کارت شما در نزدیکی یک قفل مغناطیسی روی کیف یا کیف قرار گیرد، ممکن است نوار مغناطیسی از بین برود.
  • Apple Card تیتانیومی خود را در جیب یا کیفی که حاوی پول خرد، کلید یا سایر اشیاء بالقوه ساینده است قرار ندهید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل همچنین هشدار می دهد که موادی مانند چرم و جین می توانند برای همیشه اپل کارت شما را لکه دار کنند. اگر کثیف یا لکه شد، در اینجا باید چه کاری انجام دهید…

چگونه اپل کارت تیتانیومی خود را تمیز کنیم

  1. با پاک کردن اپل کارت خود با یک پارچه کمی مرطوب شروع کنید پارچه میکروفیبر
  2. اگر در از بین بردن لکه مشکل دارید، اپل توصیه می کند از کمی ایزوپروپیل الکل روی پارچه خود استفاده کنید.
  3. اپل اشاره می کند که شما نباید برای تمیز کردن اپل کارت تیتانیومی خود از پاک کننده های پنجره یا خانگی، هوای فشرده، اسپری های آئروسل، حلال ها، آمونیاک یا مواد ساینده استفاده کنید.

چگونه اپل کارت خود را حمل و ذخیره کنید