چگونه در macOS Ventura کار می کند

برای اطلاع از نحوه عملکرد آن در مک و همچنین راهنمای عملکرد آن در iPad، زیر را دنبال کنید:

macOS Ventura در حال حاضر در نسخه بتای عمومی و توسعه دهندگان رایگان در دسترس است. در راهنمای جامع ما درباره نصب macOS Ventura اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Stage Manager در مک: رابط کاربری جدید را کشف کنید [Video]

Stage Manager را در مک فعال کنید

  1. در macOS Ventura، روی مرکز کنترل نماد در گوشه سمت راست بالای مک شما (آیکون های قرص دوتایی)
  2. روی Scene Manager کلیک کنید نزدیک گوشه سمت راست بالا
مدیر در مک ونتورا

Stage Manager را به نوار منوی Mac اضافه کنید

به عنوان یکی از ویژگی های پرچمدار جدید برای Mac و iPad در macOS Ventura و iPadOS 16، در اینجا توضیح اپل در مورد نحوه عملکرد Stage Manager آمده است:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اپل ویژگی جدید Stage Manager خود را در Mac با macOS Ventura و iPadOS 16 برای iPad M1 راه‌اندازی می‌کند تا به «تمرکز روی وظایف و حرکت بین برنامه‌ها و ویندوزها آسان‌تر و سریع‌تر از همیشه» کمک کند. برای اطلاع از نحوه فعال کردن Stage Manager در مک، نحوه کار و نحوه استفاده از آن، با ما همراه باشید.

“Stage Manager به طور خودکار برنامه ها و پنجره های باز را سازماندهی می کند تا کاربران بتوانند روی کار خود تمرکز کنند و همه چیز را در یک نگاه ببینند. پنجره فعلی که کاربران در آن کار می کنند به طور برجسته در مرکز نمایش داده می شود و در سایر پنجره های باز در سمت چپ ظاهر می شود تا بتوانند بتوانند به سرعت و به راحتی بین کارها جابه جا شوید. کاربران همچنین می توانند هنگام کار بر روی وظایف یا پروژه های خاصی که به برنامه های مختلف نیاز دارند پنجره ها را با هم گروه بندی کنند. Stage Manager با سایر ابزارهای پنجره سازی macOS از جمله Mission Control و Spaces کار می کند و کاربران اکنون می توانند به راحتی به دسکتاپ خود دسترسی داشته باشند. فقط با یک کلیک

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به Control Center > Scene Manager > دکمه غیرفعال کردن یا نوار منو > غیرفعال کردن برای توقف استفاده از آن برگردید یا می توانید برنامه های اخیر را پنهان کنید.

اگر قصد دارید به طور منظم از این ویژگی استفاده کنید، افزودن Stage Manager به نوار منو مفید است:

  1. شما همچنین می توانید به پارامترهای سیستم > مرکز کنترل > مدیر و آن را تنظیم کنید نمایش در نوار منو
  2. اکنون می توانید Stage Manager را سریعتر فعال و غیرفعال کنید
در اینجا یک نگاه عملی دقیق به استفاده از Stage Manager در مک در macOS Ventura آورده شده است:

نظر شما در مورد Stage Manager در مک چیست؟ آیا چیزی است که شما استفاده می کنید یا مشتاقانه منتظر استفاده از آن هستید؟ یا آماده استفاده از Mission Control و Spaces برای چندوظیفگی هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید: