چگونه سیری را با روابط خانوادگی هوشمندتر کنیم؟

اگر می‌خواهید رابطه‌ای را قطع کنید، فقط همان دستوری را که برای ایجاد آن استفاده کردید، بگویید، اما «is my ________» را با «is» جایگزین کنید. انجام ندهید ___________ من.” درخواست خود را برای لغو رابطه به سیری تأیید کنید.

آیا می دانستید که می توانید به سیری در مورد روابط خود با مخاطبین ذخیره شده در آیفون و سایر دستگاه های اپل بگویید؟ برای یادگیری نحوه هوشمندتر کردن سیری با اختصاص روابط خانوادگی (و بسیاری موارد دیگر)، از جمله روابط ساختگی، ادامه مطلب را بخوانید.

خوشبختانه، برای تجربه بهتر دستیار صوتی در آیفون، آی‌پد، اپل واچ و موارد دیگر، می‌توانید هر تعداد رابطه را به سیری بگویید. عملکرد بسیار فراتر از روابط سنتی است، بنابراین می‌توانید با یک مخاطب بر اساس نام مستعار یا هر ارتباط عجیب و غریب دیگری که می‌خواهید ایجاد کنید، یک اتصال سیری ایجاد کنید.

چگونه سیری را با روابط خانوادگی هوشمندتر کنیم؟

  1. به سیری در مورد رابطه خود بگویید، برای مثال “___________ پدر من است”
  2. ارتباط با مخاطب را به سیری تأیید کنید
  3. اکنون می توانید از کلماتی مانند “پدر” و “پدر” برای دستورات Siri مانند ارسال پیامک، برقراری تماس و غیره استفاده کنید.
  4. خلاق باشید، می‌توانید هر کلمه‌ای را به‌عنوان رابطه به مخاطبی مانند: «تامی لاک‌پشت من است»، «تینا گل وحشی من است»، «میچ برروکوپ من است» اختصاص دهید.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اینجا روند به نظر می رسد:

برای کمک بیشتر به استفاده بیشتر از دستگاه های اپل، راهنمای مفید ما و مقالات زیر را بررسی کنید:

با روابط خانوادگی سیری را هوشمندتر کنیم

گاهی اوقات استفاده از سیری برای دستورات مربوط به مخاطبین می تواند دردسرساز باشد. Siri ممکن است نام خانوادگی را ضبط نکند یا ممکن است چندین مخاطب با یک نام داشته باشید که این روند را کند می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush