چگونه عمر باتری آیفون 14 را افزایش دهیم؟

اپل بیان می‌کند که «منطقه راحتی دمای محیط برای آیفون 32 تا 95 درجه فارنهایت (0 تا 35 درجه سانتی‌گراد) است. دمای بالاتر از 95 درجه فارنهایت (35 درجه سانتیگراد) می تواند “به طور دائم به ظرفیت باتری آسیب برساند”.

بهبود عمر باتری آیفون 14
  • علاوه بر محافظت از آیفون خود در برابر گرمای شدید، اگر متوجه شدید که هنگام شارژ یا بازیابی از یک نسخه پشتیبان، قاب آیفون خود را داغ می کند، بهتر است آن را جدا کنید.
  • در همین حال، دمای کمتر از 32 درجه فارنهایت (0 درجه سانتیگراد) می تواند به طور موقت عمر باتری را کاهش دهد. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، نزدیک نگه داشتن آیفون به بدن در یک جیب داخلی می تواند به افزایش عمر باتری با گرم نگه داشتن آن کمک کند.

5. Background App Refresh

خط آیفون 14 با آنچه اپل می‌گوید حدود 1 ساعت باتری بیشتر برای هر مدل ارائه می‌کند و 14 و 14 پرو ظرفیت‌های میلی‌آمپر ساعتی بیشتری دارند (ظرفیت 14 پرو مکس کمی کمتر است، اما طول عمر باتری افزایش یافته است).

فاکتورهای بسیار دیگری نیز دخیل هستند، اما این چهار مورد قابل توجه هستند.

حالت کم مصرف راهی سریع برای افزایش عمر باتری است. این ویژگی با توقف واکشی نامه، بازخوانی برنامه پس‌زمینه، دانلود خودکار و موارد دیگر کار می‌کند. فقط با یک دکمه این یک ویژگی استفاده روزمره نیست، اما مفید است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

قفل خودکار 30 ثانیه ای به شما کمک می کند عمر باتری را تا حد امکان حفظ کنید.

سر به سمت تنظیمات > نمایشگر و روشنایی > همیشه روشن اساسا.

گزینه دیگر این است که همیشه روشن بماند اما والپیپرهای رنگی و/یا اعلان ها را غیرفعال کنید:

4. دمای سرد و گرم

شماره گیری در تنظیمات سرویس های موقعیت مکانی راه دیگری برای افزایش عمر باتری است. (همچنین ممکن است استفاده از داده های سلولی را کاهش دهد). سر به سمت تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان برای به روز رسانی امتیازات برنامه های خود.

  • مراقب برنامه هایی باشید که درخواست می کنند همیشه از موقعیت مکانی خود استفاده کنید و به آن بروید استفاده كردن، دفعه بعد بپرسیا هرگز.

7. فشار دهید و جمع کنید

اما ممکن است این عملکرد را همیشه احساس نکنید. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی ممکن است اشتباه باشد و چگونه می توان باتری آیفون 14 را بهبود بخشید.

فهرست

چه چیزی باعث افزایش مصرف باتری می شود؟

  • یک نسخه پشتیبان را بازیابی کنید
    • دانلود یک کتابخانه بزرگ از عکس ها/فیلم ها به خصوص خسته کننده است
    • آیفون هنگام بازیابی گرمای بیشتری ایجاد می کند و باتری بیشتری مصرف می کند
  • استفاده از برنامه هایی با ردیابی مکان ثابت
  • فعالیت بالای برنامه پس زمینه
  • استفاده از آیفون جدید بیش از حد معمول برای بررسی ویژگی های جدید، دوربین ها و غیره.

همچنین می‌توانید علاوه بر Wi-Fi و تلفن همراه، فقط از رفرش برنامه پس‌زمینه در Wi-Fi استفاده کنید یا این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کنید. با این حال، اکثر کاربران متوجه می‌شوند که Wi-Fi و Cellular فعال هستند در حالی که برنامه‌های مورد استفاده برای به‌روزرسانی برنامه‌های پس‌زمینه را به بهترین شکل سفارشی می‌کنند.

اگر با آیفون 14 یا 14 پرو سریعتر از حد انتظار تخلیه باتری را تجربه می کنید، تنها نیستید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که گوشی شما مشکلی دارد. در اینجا نگاهی به 7 نکته و ترفند برای بهبود عمر باتری آیفون 14 و اینکه چرا ممکن است در مصرف باتری افزایش پیدا کنید، آورده شده است.

7 گزینه به جای استفاده از باتری:

1. اپلیکیشن ها چگونه از باتری استفاده می کنند؟

سر به سمت تنظیمات > باتری برای بررسی جزئیات مصرف باتری «24 ساعت گذشته» پیش‌فرض است و نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها بیشترین انرژی را مصرف می‌کنند (از جمله صفحه اصلی و صفحه قفل و سیری).

  • با ضربه زدن روی دکمه “آخرین ایکس روز” در سمت راست، دید وسیع تری از آنچه انرژی شما را مصرف می کند به شما می دهد.
  • به دنبال «فعالیت پس‌زمینه» زیر یک برنامه بگردید تا ببینید آیا در پشت صحنه از برق استفاده می‌کند یا خیر.
  • همچنین به پیشنهادات عمر باتری درست بالای میزان مصرف باتری (نزدیک بالای صفحه) نگاهی بیندازید. این به شما راه های سریع و راحت برای کاهش تخلیه باتری را می دهد.

2. حالت کم مصرف

صفحه نمایش همیشه روشن آیفون 14 پرو باتری زیادی مصرف نمی کند زیرا نرخ تازه سازی بسیار پایین است. اما اگر می‌خواهید باتری خود را تا حد امکان طولانی کنید، خاموش کردن آن می‌تواند کمتر از ۱ درصد در ساعت صرفه‌جویی کند.

اگر انتخاب کردید که از حالت کم مصرف استفاده نکنید، می توانید به صورت دستی Push و Fetch را برای حساب های ایمیل/اینترنت خود کنترل کنید.

غیرفعال کردن بازخوانی برنامه پس‌زمینه از به‌روزرسانی برنامه‌هایی که به طور فعال استفاده نمی‌کنید (تا زمانی که آنها را دوباره باز نکنید) جلوگیری می‌کند.

به روز رسانی پس زمینه

6. خدمات مکان

سر به سمت تنظیمات > ایمیل > حساب ها > واکشی داده های جدید. یک روش این است که حساب(های) اصلی خود را در حالت فشار قرار دهید تا در اسرع وقت پیام های جدید را دریافت کنید و هر ساعت یک بار حساب های کمتری را بازیابی کنید یا حتی آنها را روی حالت دستی تنظیم کنید.

خلاصه ای از نحوه بهبود عمر باتری آیفون 14

اگرچه داشتن یک تجربه بد از عمر باتری جالب نیست، امیدواریم این نکات باعث کاهش مصرف باتری آیفون شما شود.

با توجه به اینکه روشنایی HDR آیفون 14 پرو اکنون به 1600 نیت و حداکثر روشنایی در فضای باز به 2000 نیت رسیده است، برای کمک به کنترل عمر باتری باید مراقب آن باشید.

نمایشگر دائمی

اگر ترجیح می دهید اکثر (یا هیچ کدام) از تنظیمات بالا را تغییر ندهید، گزینه دیگر این است که به سادگی یک پاور بانک یا باتری MagSafe را بردارید.

آموزش های بیشتر آیفون 14:

در برنامه Photos، می‌توانید همگام‌سازی/دانلود با iCloud را تا عصر متوقف کنید. اگر به صورت خودکار انجام نشد، برنامه Apple Photos > Library > All Photos را باز کنید > انگشت خود را به پایین بکشید و روی «مکث» کلیک کنید. ادامه دادن شارژ در شب به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند.

چگونه عمر باتری آیفون 14 را افزایش دهیم؟

کاهش روشنایی صفحه نمایش شما نیز به عمر باتری کمک می کند، اما این به ترجیحات شخصی بستگی دارد. می توانید این کار را در مرکز کنترل (از گوشه سمت راست بالا به پایین بکشید) یا انجام دهید تنظیمات > نمایشگر و روشنایی.

حرکت به سمت تنظیمات > صفحه نمایش و روشنایی > قفل خودکار.

اگر به تازگی آیفون 14 خود را دریافت کرده اید، حتی پس از بازیابی آن از یک نسخه پشتیبان، دانلود کامل کتابخانه عکس، برنامه ها/داده ها و غیره به زمان نیاز دارد. آیفون شما سخت‌تر کار می‌کند و داغ‌تر از حالت عادی می‌شود، بنابراین باتری بیشتری نسبت به حالت عادی مصرف می‌کند.

حالت کم مصرف، به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را در همه سطوح غیرفعال می‌کند، اما می‌توانید برنامه‌هایی را که از این ویژگی استفاده می‌کنند برای تجربه راحت‌تر و همچنین عمر باتری بهتر سفارشی کنید. سر به سمت تنظیمات > عمومی > بازخوانی برنامه پس‌زمینه.

اگر متوجه شدید که میزان مصرف باتری «صفحه اصلی و قفل» بیشتر از حد انتظار است، خوب است این تنظیمات را بررسی کنید.

می توانید حالت کم مصرف را در زیر فعال کنید تنظیمات > باتری یا از سیری بپرس برای انجام این. با این حال، دسترسی سریع به حالت کم مصرف در مرکز کنترل مفید است. حرکت به سمت تنظیمات > Control Center > Customize Controls، سپس روی نماد + در کنار ضربه بزنید حالت کم مصرف اگر از قبل وجود نداشته باشد

  • این برای متوقف کردن تمام فعالیت‌های پس‌زمینه برنامه‌ها هنگام راه‌اندازی آیفون جدید مفید است
حالت کم مصرف

3. قفل خودکار، روشنایی صفحه و نمایشگر همیشه روشن