چگونه همه نوع دستگاه های الکترونیکی را به صورت رایگان بازیافت کنیم

استیپلز به آن اشاره می کند قبول نکنمانند دستگاه های تهویه مطبوع، باتری های قلیایی، لوازم خانگی، چاپگرها و دستگاه های کپی مستقل، لوازم آشپزخانه، لامپ ها یا لامپ ها، سرورهای بزرگ، بلندگوهای بزرگ، باتری های لیتیومی غیر قابل شارژ، آشکارسازهای دود، تلویزیون ها و بخارسازها.

بهترین خرید

کنجکاو هستید که بدانید کجا می توانید دستگاه های قدیمی و بیشتر را به صورت رایگان بازیافت کنید؟ برای یادگیری نحوه بازیافت لوازم الکترونیکی هر برندی در Apple، Best Buy، Staples، و موارد دیگر، ادامه مطلب را بخوانید.

به خاطر داشته باشید که این برنامه‌های بازیافت رایگان جدا از گزینه‌های خرید و فروش هستند که می‌توانید پول نقد یا ارزش دستگاه‌های قدیمی خود را که مانند برنامه تجارت اپل یا از طریق شریک ما Decluttr کار می‌کند، دریافت کنید.

نحوه بازیافت وسایل الکترونیکی در اپل، Best Buy و Staples

  1. در صورت امکان اطلاعات دستگاه خود را پاک کنید
  2. دستگاه یا سایر لوازم الکترونیکی خود را برای بازیافت رایگان به فروشگاه Apple، Best Buy یا Staples بیاورید
    • Staples حتی اعتبار فروشگاه را برای بازیافت وسایل الکترونیکی شما ارائه می دهد.
  3. اپل گزینه های بازیافت آنلاین را در برخی کشورها ارائه می دهد
  4. اگر می خواهید بررسی کنید که آیا دستگاه شما پذیرفته می شود، به منابع زیر مراجعه کنید
  5. اگر فروشگاه Apple، Best Buy یا Staples در منطقه خود ندارید، این مکان یاب بازیافت را بررسی کنید تا گزینه دیگری را بیابید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Staples طیف بسیار گسترده ای از دستگاه ها را برای برنامه بازیافت رایگان خود می پذیرد. حتی بهتر از آن، Staples اعتبار فروشگاهی به مبلغ 5 دلار برای بازیافت دستگاه و 2 دلار برای هر جوهر یا کارتریج تونر ارائه می دهد.

نحوه بازیافت منگنه های الکترونیکی
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

نقطه: Apple و Staples برای لوازم الکترونیکی کوچک تا متوسط ​​عالی هستند، در حالی که Best Buy برای بزرگ‌ها عالی است، زیرا تلویزیون و لوازم خانگی را می‌پذیرند (هزینه‌های Best Buy برای برخی از لوازم بزرگ).

فروشگاه های اپل

زباله های الکترونیکی یک مشکل هستند زیرا به سریع ترین نوع زباله در جهان تبدیل شده اند. از طرف دیگر، راه‌های بسیار آسانی برای بازیافت صحیح دستگاه‌های قدیمی و تقریباً هر وسیله الکترونیکی یا وسیله‌ای وجود دارد، صرف نظر از اینکه آن را از کجا خریداری کرده‌اید یا آسیب دیده است.

در اینجا لیستی از مواردی است که Best Buy می پذیرد (آنها برای لوازم اصلی هزینه می گیرند):

نحوه بازیافت وسایل الکترونیکی

آموزش های بیشتر از 9to5Mac:

طبق تجربه من، اپل تقریباً هر دستگاه الکترونیکی را از هر سازنده ای برای بازیافت رایگان می پذیرد. اگر یک دستگاه الکترونیکی بزرگ یا منحصر به فرد برای بازیافت دارید، می توانید با فروشگاه محلی خود تماس بگیرید تا قبل از حمل آن را بررسی کنید.

بخیه