چگونه واکسن COVID-19 خود را به Apple Health و Wallet اضافه کنید

متأسفانه، وقتی صحبت از فناوری سلامت در ایالات متحده و سایر کشورها به میان می آید، این طبیعی است. به هر حال، دلیلی وجود دارد که تنها سیستم گسترده ای که در ایالات متحده پشتیبانی می شود، کارت واکسیناسیون کاغذی است که هنگام دریافت اولین واکسن دریافت می کنید.

در حالت ایده آل، این قابلیتی است که امیدواریم در چند ماه آینده شاهد ادامه توسعه اپل و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باشیم. در حال حاضر، تا زمانی که بتوانید همه (یا بیشتر) قطعات ضروری را به هم وصل کنید، دریافت اطلاعات واکسن کووید-19 به Apple Health و Apple Wallet نسبتاً آسان است.

برای مثال، اگر برای شرکت در یک رویداد نیاز به اثبات واکسیناسیون دارید، برنامه آن رویداد ممکن است بتواند اطلاعات شما را از برنامه Health برای تأیید واکسیناسیون شما بیرون بکشد. اپلیکیشنی که خیلی جاها از آن برای این کار استفاده می کنند اطلاعات واضح استکه شما می توانید در اینجا بیشتر بدانید.

هنگامی که داده‌های سوابق پزشکی خود را به Apple Health اضافه کردید، روی «مرور» در گوشه سمت راست پایین برنامه Health ضربه بزنید، سپس بخش واکسن‌ها را پیدا کنید و واکسن کووید-19 خود را پیدا کنید. سپس باید گزینه “افزودن به کیف پول” را مشاهده کنید.

گرفتن 9to5Mac

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی هنگام دریافت واکسن کووید-19 و تقویت کننده، یک کد QR به بیماران ارائه می دهند. شاید این ساده ترین و ساده ترین راه برای افزودن سوابق خود به Apple Health و Apple Wallet باشد. فرآیند به این صورت عمل می کند:

  1. اپلیکیشن Camera را در آیفون خود باز کنید.
  2. از دوربین آیفون خود برای اسکن کد QR ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات درمانی خود استفاده کنید.
  3. اکنون برنامه Camera باید یک اعلان از برنامه Health نشان دهد که می توانید برای ادامه روند روی آن ضربه بزنید.
  4. پس از ورود به برنامه Health، باید اطلاعات واکسیناسیون کووید-19 و دکمه‌ای را ببینید که روی آن نوشته شده است: «افزودن به کیف پول و سلامت».
  5. هنگامی که این دکمه را فشار دهید، ضبط های شما به طور ایمن در Apple Wallet و Apple Health ذخیره می شوند.

اگر فایل قابل دانلودی دریافت کردید

پاییز گذشته، اپل توانایی ذخیره اطلاعات قابل تایید واکسیناسیون کووید-19 را در اپلیکیشن‌های Apple Health و Wallet عرضه کرد. از آن زمان، پذیرش توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و شرکت های زیرساخت فناوری سلامت کند بوده است، اما در نهایت شروع به افزایش می کند.

رویکرد دیگری که توسط برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اتخاذ شده است، ارائه پرونده سلامت قابل دانلود حاوی اطلاعات واکسیناسیون COVID-19 شما به بیماران است. در اینجا نحوه افزودن این داده ها به Apple Wallet و برنامه های Apple Health آورده شده است:

  1. فایل را از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در آیفون خود دانلود کنید.
  2. روی دانلود ضربه بزنید.
  3. برنامه Health باید به طور خودکار باز شود و دکمه ای را به شما نشان دهد که می گوید “افزودن به کیف پول و سلامت”.
  4. هنگامی که روی آن ضربه می زنید، ضبط های شما به طور ایمن در Apple Wallet و Apple Health ذخیره می شوند.

اگر سابقه واکسیناسیون شما قبلاً در Apple Health وجود دارد

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای جزئیات در مورد نحوه ذخیره سوابق واکسن کووید-19 در Apple Health و Apple Wallet به زیر مراجعه کنید.

قبل از اینکه تو شروع کنی

یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی که من هنوز آن را امتحان نکرده‌ام، اشتراک‌گذاری سوابق سلامت قابل تأیید از برنامه Health است. اپل توضیح می‌دهد که وقتی یک برنامه تأیید شده درخواست دسترسی به آن اطلاعات را می‌دهد، می‌توانید سوابق سلامتی را با برنامه‌های شخص ثالث به اشتراک بگذارید.

من شخصاً چند بار تلاش کردم تا این ویژگی به درستی کار کند. در نهایت مجبور شدم مدرکی مبنی بر واکسن‌هایم را از برنامه خود ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی آپلود کنم و سپس آن را از این طریق به برنامه‌های Apple Health و Apple Wallet اضافه کنم.

اگر قبلاً ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود را به Apple Health متصل کرده‌اید، سابقه ایمن‌سازی شما باید قبلاً در برنامه Apple Health باشد. می توانید لیست کاملی از موسساتی که از ادغام پرونده سلامت پشتیبانی می کنند را در اینجا بیابید سایت اپل همینجاست.

در مورد یادآوری COVID-19 خود، اگر یادآوری خود را از همان ارائه دهنده واکسن اصلی خود دریافت کرده اید، می توانید همین روند را برای افزودن این یادآور به Apple Health و Apple Wallet تکرار کنید. من یک یادآوری از یک ارائه دهنده دیگر دریافت کردم و متأسفانه نتوانستم بفهمم چگونه این یادآوری را به Apple Health اضافه کنم.

قبل از ادامه این راهنما، اولین قدم شما باید این باشد که از وب سایت یا برنامه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بازدید کنید تا نحوه پیدا کردن خود را پیدا کنید. سوابق واکسیناسیون کووید-19. هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردید، به یکی از گزینه های زیر بروید.

اگر کد QR دریافت کردید

در همان ابتدا، توجه به این نکته بسیار مهم است که سودمندی پیشنهادات زیر بسته به تعدادی از عوامل مختلف بسیار متفاوت است. این شامل مواردی مانند کشور و ایالتی است که واکسن کووید-19 خود را از کجا دریافت کرده‌اید، واکسن شرکتی که دریافت کرده‌اید، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خاص شما و غیره.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.