چگونه گوگل اسیستنت را از روی دکمه هوم اندروید برداریم؟ 9to5mac Farsi

برای اطلاع از قیمت روز موبایل تی سی ال کافیست که نام این موبایل را در موتور جستجوگر سایت ما سرچ نمایید. اکنون هوآوی توانسته زنجیره و نمایندگیهای خود را در سراسرجهان گسترش دهد به طوری که دیگر نمیتوان هوآوی را تنها یک کمپانی صرفاً چینی دانست.اکنون هم در زمینه تولید گوشیهای میانرده و هم در زمینه تولید گوشیهای پرچمدار حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ اما در مجموع قیمت گوشی هواوی در مقایسه با برندهای دیگری مثل گوشی شیائومی و گوشی سامسونگ,گوشی اپل, نوکیا, ریلمی, اچ تی سی و ایسوس بسیار مقرونبهصرفهترست. یکی از مهم ترین ویژگی های گوشی هواوی، قیمت پایین آن در مقایسه با سایر برندهای تولید کننده گوشی موبایل بود.

در مجموع Mi 10 Lite با توجه به پشتیبانی از 5G و پردازنده خوش نامش میتواند گوشی ای باشد که مدت زیادی با آن کار کرد و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. با این حال، Ios اپل کمتر از اندروید قابل تنظیم است، بنابراین برای افرادی که گزینههای انعطافپذیری و سفارشیسازی را ترجیح میدهند، شاید ارزش بررسی سیستم عامل اندروید را داشته باشد. گوشی های اندروید (Android Phones) امکانات خیلی خاص و تسهیلات رایگان کاملی را برای کاربرانش فراهم کرده است. سرویس پذیرش و تحویل در محل دستگاه در شهرستان های تهران و کرج (رایگان) هم به شما این امکان را می دهد که بدون خروج از منزل، موبایل اچ تی سی خود را توسط مجرب ترین تکنسین های تعمیرات موبایل، ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده کنید. در واقع میتوان گفت که هیچ Bloatware در دستگاههای Xiaomi وجود ندارد، حتی چند برنامه نصب شده نیز برنامههای اساسی و مورد نیاز شما هستند.

شیائومی تو بخش پردازنده، از برازنده ترین پردازنده پرچمدار یعنی Snapdragon 8 Gen 1 در کنار نسل جدید سیستم خنک کننده دوگانه استفاده کرده تا بتونه به راحتی به تمام نیازهای موبایل گیمرها پاسخ بده. این پویایی در قلب شرکت و در واحد تحقیق و توسعه شکل گرفته است و توانسته همواره نیازهای جدید را برای مخاطبان پیش بینی و با کالا مناسب پاسخگو باشد. اگر قصد خرید گوشی دارید ، میتوانید در سایت 19کالا لیست قیمت مناسب گوشی هواوی هم دربخش میانرده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدلهای مختلف این برند را متوجه شوید. سری Redmi: سری متنوع، چندخاندانی و میانرده و اقتصادی محصولات شیائومی است که مهمترین انواع آن ردمی و ردمی نوت است. گوشی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ، یه گوشی گیمینگه و نباید خیلی از دوربینش توقع داشت.

پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلیمتری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفریهای گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. خشاب سیم کارت از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه ولی خبری از پشتیبانی رم میکرو نیست. ولی خبری از گواهی IP روی این گوشی نیست. دوریبنهای دو مگاپیکسلی این گوشی کاربرد حسگر عمق دارند. دوربین پشتی Samsung Galaxy S20 نیز شامل دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است. با توجه به دوربین های هواوی، جالب است به یک نکته اشاره کنیم.

شیائومی یه باتری 4700 میلیآمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه. از طرفی این شرکت به دنبال رسیدن به بالاتر بوده و خود را محدود یک کشور یا قاره نکرده است. بی نظمی در واردات کشور نیز باعث شده است تا خدمات پس از فروش برای بعضی از محصولات قاچاق وارداتی محسوب نشود و یا بر روی آن ها کارت گارانتی نباشد. شیائومی برای این گوشی سه تا سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو در نظر گرفته. گوشی اقتصادی پوکو در زمینهی عملکرد بسیاری رقبای چینی و کرهای خود را از پیش رو برمیدارد؛ اما برای کسانی که به بازیهای موبایل علاقه دارند و تمایل دارند محصولی را از این بازهی قیمتی خریداری کنند، انتخاب مناسبی نخواهد بود؛ چرا که ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ اس، دو برادر دیگر پوکو ام ۳ از برند شیائومی، با اندکی قیمت گرانتر میتوانند تجربهی بازی بهتری را بهارمغان آورند. برخلاف آنچه برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری آنها در ذهن تداعی میسازد، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هر دو از جنس گوریلا گلس ۵ هستند، دوربین چهارگانهی خانوادهی ردمی نوت ۸ امکان عکاسی در سناریوهای مختلفی را ممکن میکند و خروجی دوربین اصلی دو دستگاه تحت شرایط نوری ایدئال، عکسهایی شایستهی احترام است، پردازندهی انتخابشده برای سری ردمی نوت ۸ بهخصوص در نسخهی پرو، بسیاری از نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد و بهمدد باتریهایی حجیم، هر دو مدل تا دو روز کاربر را همراهی خواهند کرد.

سری پوکو محصولاتی بسیار ایدهآل و باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستند که از مشخصات فنی و دوربینهایی باکیفیت بهرهمندند. از آنجایی که فناوری گوشیهای تاشونده، در حال حاضر بسیار جدید محسوب میشود، ماندگاری این گوشیها خیلی مشخص نیست. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذابتری به گوشی میده. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره. در میان گوشیهای اقتصادی شرکت شیائومی نمیتوان شیائومی ردمی 9a را یک گوشی ایدئال و عالی دانست.

شرکتی که از نرم افزار خود به نام MIUI ROM استفاده می کند و آن را در طول این سال ها تقویت کرده است. اصلیترین مزیتهای خرید شیائومی ردمی 9a کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده مدرنتر و طول عمر عالی باتری در مقایسه با دیگر شرکتهای سازنده گوشیهای هوشمند اقتصادی است. این باتری ها با مدیریت توان مصرفی، دارای طول عمر زیاد و بهترین عملکرد برای شارژ هستند. سری Poco: گرچه پوکو نیز مانند ردمی به نوعی استقلال در تولید و مدیریت محصولاتش رسیده، همچنان جزو شیائومی محسوب میشود. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. در این مقاله به سراغ بهترین گوشیهای شیائومی میرویم تا با بررسی کامل مشخصات آنها ارزش خرید آنها را بررسی کنیم.

در کمال تعجب، شیائومی تو بخش طراحی خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از نظر طراحی خیلی به نسل قبلیش یعنی Redmi K40 Gaming شباهت داره. گوشی شیائومی سری redmi در زمره گوشی های میان رده قیمتی شیائومی محسوب می شود که در هر دوره توانست جزء پرفروش ترین های گوشی شیائومی قرار بگیرد. قیمت گوشی شیائومی در انواع رده ارزان قیمت، میان رده، پرچمدار و گیمینگ برای هر خریداری با هر بودجه ای بهترین انتخاب است. با تکنولایف از اخرین قیمت گوشی و قیمت دقیق گوشی در هر لحظه مطلع خواهید بود و میتوانید انتخابی متناسب با بودجه و در عین حال با بهترین قیمت موجود در بازار داشته باشید.

خب، بسیاری از ما این ایده را داریم که وقتی یک سال از عمر تلفن همراه میگذرد، سختافزار آن سایت 9to5mac منسوخ میشود. اگر تا اینجا ما را همراهی کرده باشید، در زمینهی گوشی سامسونگ متخصص شدهاید. در ادامه به صورت جزئی به بررسی گوشیهای شیائومی میپردازیم تا پیش از خرید گوشی شیائومی، اطلاعات کاملی در مورد این برند و ویژگیهای گوشیهایش داشته باشید. لیست قیمت گوشی به صورت روزانه در وبسایت ما بهروز رسانی میشود و از این جهت میتوانید بهراحتی از اخرین قیمت گوشی و جدیدترین قیمت آن در بازار اطلاع کسب کنید. با اینکه این گوشی مانند برندهای دیگر به وفور در فروشگاهای آنلاین عرضه نمیشود، ولی ما در فروشگاه فونر به صورت انحصاری گوشیها را با قیمتی مناسب عرضه میکنیم. اگر بخواهیم به زبان ساده و در یک جمله دلیل محبوبیت گوشیهای شیائومی را بگوییم، باید گفت که کیفیت استثنایی و قیمت بسیار مناسب آنها، باعث محبوبیت این گوشی در سطح جهان شده است. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم. نام شرکت بر اساس نام ارزن در زبان چینی نام گذاری گردیده است.

4.شارژ کردن باتری اچ تی سی از شب تا صبح! سال 2016 گوشی پرچمدار اچ تی سی 10 روانه بازار شد که تا حدودی برخی ضعفهای طراحیهای این کمپانی مثل دوربین و نرم افزار در این مدل برطرف شده بود. رزولوشن دو دوربین گوشی هواوی پی 9، 12 مگاپیکسل لود که بهترین عکس های در نور کم را تا آن زمان به ثبت می رسانید. چراکه تعمیر گوشی هواوی در خارج از این مراکز مخصوصا تعمیر تاچ ال سی از ریسک بالایی برخوردار است. پردازنده به کار رفته در این گوشی از نوع Snapdragon 888 بوده که رمی به اندازه 8.12 گیگابایت نیز داشته و در نتیجه عملکرد بسیار خوبی دارد. انتخاب بهترین گوشی شیائومی به دلیل ساخت و عرضه ی مدل ها مختلف و گوناگون در همین سال گذشته بطور کلی کار دشواریست. به همین دلیل است که سامسونگ در میان ردههای خود از حسگر اپتیکال استفاده میکند. شیائومی با محصولات جدید خانوادهی ردمی نوت بهویژه ردمی نوت ۹ پرو تقریبا در تمامی زمینهها، نیاز کاربران محصولات اقتصادی را برطرف میکند و حتی فراتر میرود.

به گزارش «نبض فناوری»، با توجه به افزایش قیمت گوشی در ایران، خرید گوشی به یکی از معضلهای بزرگ ایرانیان تبدیل شده است. عملکرد پردازشی این گوشی واقعا عالیه و از پس اجرای بازیها با بالاترین تنظیمات گرافیکی و فریم ریت بر میاد. کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. سری One که گل سر سبد تایوانیها میباشد خود به دو دسته سری M و سری E مشتق شده که سری M معروف به پرچمدار htc است. سری Z: سری Z بسیار خاص است چون گوشیهای تاشو و با صفحه خمیده سامسونگ در این دسته قرار میگیرند. قابلیت دیگری که این روزها به گوشیها اضافه شده، شارژر با قابلیت شارژ سریع یا fast charging است. یکی از ترفند های جالب و قابلیت های مخفی گوشی هوآوی این است که هنگام تماس با قابلیت MeeTime میتوانید نمایشگر خود را به اشتراک بگذارید. اما اگر خیلی با گوشی خود بازی میکنید، به عکاسی در محیطهای کمنور علاقه دارید و یا عکسهای سلفی زیادی میگیرید رقبای این گوشی میتوانند گزینههای مناسبتری برای شما باشند. لیست ابزار با ارائه مشخصات فنی محصول، نقاط قوت و ضعف تلفن مورد نظر معیارهای انتخاب و خرید گوشی سامسونگ را در اختیار شما قرار میدهد.

شیائومی موفق به ساخت یه گوشی بشدت جذاب و اقتصادی شده است. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه. در جمعبندی بررسی Mi 10T Pro باید گفت این موبایل تقریبا در تمام حوزهها عملکردی همرده با بهترین موبایلهای جهان ارائه میکند. همچنین دارای سه دوربین در پشت است که از لنزهای عالی 40 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی تله فوتو P20 Pro استفاده می کند. شیائومی با ارائه گوشی های پرچمدار خود با استفاده از بروزترین تکنولوژی های موبایل، توانسته است علاقه مندان به خرید گوشی های پرچمدار و گران قیمت را راضی کند. علاوه بر این سریها، سری Honor یکی از محبوبترین خط تولید گوشی هوشمند این کمپانی بود که با توجه به موفقیتهای چشمگیرش، در اواخر سال 2020 فروخته شد و بهعنوان یک زیربرند فعالیت خود را ادامه میدهد. شرکت اچ تی سی (مخفف کلمه high tech computer corporation ) یک شرکت تایوانی است که در زمینه ساخت گوشی های هوشمند فعالیت می کند. کمپانی شیائومی (xiaomi) یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد. اما با توجه به اینکه در سالهای اخیر، قیمت گوشی موبایل افزایش چشمگیری داشته و دیگر نمیتوان بهترین گوشی را بهراحتی تهیه کرد، باید به سراغ مقایسه گوشی بروید و مدلی مناسب با بودجه خود را تهیه کنید.

صفحهی نمایش بزرگ با رفرش ریت 120 هرتز، به علاوهی پشتیبانی از قابلیت قلم، نوت 20 اولترا را محبوب حرفهایها کرده است. همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره. نکنه منفی قضیه این است که در بیشتر مواقع امکان حذف آنها وجود ندارد. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستمعامل و اسمارتفون خواهید داشت. بعد از خرید از تکنولایف کافی است در خانه یک لیوان چای داغ دم کنید، استراحت کنید و منتظر مامور پست باشید تا موبایلتان را به دست شما برساند. سمت راست گوشی، دو تا تریگر گیمینگ مکانیکال و حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده، قرار گرفتن. ردمی K40 گیمینگ از پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 1200 استفاده میکنه و ردمی K50 گیمینگ با پردازنده جدیدتر و قویتر و حافظه با سرعت انتقال داده بالاتر به راحتی تو بخش پردازشی ردمی K40 گیمینگ رو پشت سر میذاره.

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در سایت ما می توانید مشخصات گوشی، توضیحات کامل و قیمت دقیق گوشی را بخوانید، سپس اقدام به خرید بهترین گوشی موبایل کنید. گاهی ما میتوانیم بیش از نیاز خود برای فناوری هزینه کنیم. توجه داشته باشید که برای پخش موسیقی نیازی به گذاشتن هدفون داخل گوش نیست و صدا از طریق اسپیکرها با طراحی بسیار خاص برای شما پخش خواهد شد. در مراکزی که ما در سایت ژابیت به شما معرفی میکنیم برای تعمیرات گوشی اچ تی سی از مدرن ترین برنامه های روز دنیا استفاده می کنند و جدید ترین متدهای تعمیرات را به کار می گیرند. به همین دلیل با توجه به بالا رفتن نرخ دلار و به تبع آن، افزایش شدید قیمت موبایل ، این برند در کشور ما نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

میتوانید با بررسی دقیق مدلهای مختلف و خرید اینترنتی گوشی هواوی به یکی از بهترین گوشیها دنیا دست پیدا کنید. قیمت سری A سامسونگ در محدوده 5 تا 8 میلیون تومان میباشد که برای اطلاع دقیق تر میتونید از لیست بالا اقدام به مشاهده قیمت گوشی های سامسونگ کنید. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه. آداپتور 120 واتی داخل جعبه میتونه باتری رو تقریبا 20 25 دقیقهای فول شارژ کنه که برای یه گوشی گیمینگ عملکرد خیلی خوبی به حساب میاد.