چگونه AirPods و جعبه شارژ خود را تمیز کنیم

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


AirPods با صدای عالی، ادغام یکپارچه با دستگاه‌های این شرکت و کیس شارژ عالی، موفقیت بزرگی برای اپل بوده است. با این حال، با یک محصول عالی استفاده زیادی می شود، که در این مورد به معنای تجمع کثیفی، کثیفی و بله، جرم گوش است. مراحل تمیز کردن AirPods و جعبه شارژ را دنبال کنید.

اگر با آوار یا تجمعی به سمت کنتاکت های شارژ کیس شارژ خود مواجه شدید، می توانید یک فن دستی به جای هوای فشرده برای جلوگیری از آسیب، بهتر است از چسباندن چیزی به قسمت های شارژ یا استفاده از اسپری های آئروسل خودداری کنید.

اگر لازم است، با دقت کمی تلاش کنید پاک کننده صفحه نمایشیا آب را روی یک پارچه میکروفیبر یا سواب پنبه ای برای از بین بردن زباله های سرسخت قرار دهید.

از Apple Store یا مخاطب محلی خود دیدن کنید پشتیبانی اپل اگر در موقعیت حساسی قرار گرفتید

آموزش های بیشتر AirPods از 9to5Mac:

آمازون دارای یک 6 بسته پارچه میکروفیبر به سبک ابریشم به قیمت 9 دلار یا یکی بسته 24 تایی از سبک ضخیم تر و بلندتر به قیمت 14 دلار.

با اکثر AirPods از آنجایی که سفید است، می توان به راحتی روی پاک کردن قسمت بیرونی هدفون ها تمرکز کرد و فراموش کرد که مشبک بلندگوهای مشکی یا داخل جعبه شارژ خود را بررسی کنید. اگر به طور منظم دریچه‌های ایرپادهای خود را تمیز نکرده‌اید، احتمالاً دچار انباشتگی شده‌اید.

نحوه تمیز کردن AirPods و جعبه شارژ

  1. یک سواب پنبه بردارید، انتخاب نخ دندان، پارچه میکروفیبرو یا بلو-تک
  2. برای شروع، AirPods و جعبه شارژ خود را با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید
  3. می‌توانید مقداری از پنبه اضافی را از یک سر جدا کنید تا ابزار دقیق‌تر و در عین حال ملایم‌تری برای از بین بردن زباله‌های چسبنده داشته باشید.
  4. تمام تلاش خود را بکنید تا AirPods و کیس شارژ خود را بدون استفاده از مایع تمیز کنید
  5. برای شکستن و از بین بردن رسوب در مکان های صعب العبور، نخ دندان بکشید.
  6. چسب آبی یکی دیگر از ابزارهای عالی برای از بین بردن آلودگی است. آن را روی AirPods خود فشار دهید و آن را بیرون بکشید تا زباله‌ها پاک شوند (مخصوصاً برای کیس شارژ AirPods و گریل‌های بلندگو مفید است)
چگونه AirPods را تمیز کنیم - نکته Q اصلاح شده

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دستورالعمل اپل این است که “ایرپادهای خود را با جعبه شارژ مرتباً با یک پارچه نرم و بدون پرز تمیز کنید. از وارد کردن رطوبت به هیچ دهانه ای یا استفاده از اسپری های آئروسل، حلال ها یا مواد ساینده خودداری کنید.”