چگونه iOS 16 را روی آیفون نصب کنیم

[ad_1]

آماده استفاده از تمام ویژگی های جدید iOS 16 مانند صفحه نمایش قفل آیفون قابل تنظیم، اعلان های بازنگری شده، دکمه لغو و ویرایش پیام، برنامه جدید Home، آیفون به عنوان وب کم مک، و موارد دیگر هستید؟ در اینجا نحوه نصب iOS 16 بر روی آیفون آورده شده است.

توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را تنها در یک پلت فرم اپل یکپارچه می کند. سازمان‌ها می‌توانند به‌طور خودکار همه دستگاه‌های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. برای یادگیری نحوه قرار دادن ناوگان اپل خود در خلبان خودکار با قیمتی که باورش سخت است، یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید.

iOS 16 پس از انجام مراحل تست بتا از ژوئن تا سپتامبر، به طور رسمی برای همه کاربران آیفون و آیپد در دسترس است.

چگونه iOS 16 را روی آیفون نصب کنیم

  1. باز کن برنامه تنظیمات فعال شد آیفون شما
  2. به پایین بکشید و روی General ضربه بزنید
  3. چیدن از به روز رسانی نرم افزار
  4. iOS 16 زمانی ظاهر می شود که برای دستگاه شما در دسترس باشد
    • iOS 15.7 ممکن است در بالا ظاهر شود، بنابراین به پایین زیر نگاه کنید همچنین موجود است
  5. شير آب دانلود و نصب تحت iOS 16
  6. برای تکمیل نصب، دستورات را دنبال کنید

مراحل نصب iOS 16 در آیفون به این صورت است:

چگونه iOS 16 را روی آیفون نصب کنیم

اگر فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه خود برای نصب iOS 16 ندارید، iPhone یا iPad از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید به طور خودکار و موقت محتوا را حذف کنید.

چه چیزی در مورد iOS 16 بیشتر هیجان زده هستید؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید. و از اینکه راهنمای ما در مورد نصب iOS 16 را مطالعه کردید سپاسگزاریم!

این مقاله توسط Mosyle، تنها پلتفرم یکپارچه اپل برای شما آورده شده است. Mosyle به طور کامل 5 برنامه مختلف را در یک پلتفرم فقط اپل ادغام می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد تا به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را مستقر، مدیریت و محافظت کنند. همین امروز برای یک حساب کاربری رایگان درخواست دهید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی