چگونه United Airlines از iPhone + iPad برای امنیت، تاخیر و موارد دیگر استفاده می کند

اپل می گوید:

اپل یک “داستان موفقیت” جدید را در سایت Apple at Work خود منتشر کرده است که در آن شراکت با United Airlines را تبلیغ می کند. اپل می‌گوید خطوط هوایی یونایتد آیفون و آی‌پد را برای همه 85000 کارمند خود عرضه کرده است و آنها را «کاملاً متحرک و کارآمدترین» می‌سازد. آمارهای بسیار جالبی در مورد اینکه چگونه این مشارکت به کارمندان، مسافران و موارد دیگر کمک کرده است وجود دارد.

و کارمندان یونایتد در ایده پردازی و توسعه اپلیکیشن های سفارشی آی پد و آیفون شرکت می کنند و این باور یونایتد را نشان می دهد که گنجاندن به نوآوری دامن می زند. این به کارمندان اجازه داد تا راه حل های جدیدی برای بهبود سفر و اولویت بندی خدمات به مشتریان ارائه دهند.

می توانید جزئیات کامل رابطه اپل با خطوط هوایی یونایتد را در وب سایت اپل در اینجا بیابید. همچنین داستان های موفقیتی از سایر شرکت ها وجود دارد.

طبق آمار به اشتراک گذاشته شده توسط اپل، این استقرار جدید 120000 دستگاه اپل برای کارمندان United Airlines باعث صرفه جویی 13 میلیون دقیقه در تاخیر مسافرین شد. این نشان دهنده یک رابطه بیش از 10 ساله بین شرکت ها برای “نوآوری مداوم با محصولات و خدمات اپل” است.

ما از زمانی که اپل از یونایتد ایرلاینز به خاطر افشای جزئیات میزان هزینه‌ای که اپل در پروازهای یونایتد در سال خرج می‌کند، عصبانی شد، راه زیادی را پیموده‌ایم.

اپل جزئیاتی در مورد نحوه استفاده کارکنان United Airlines از iPhone و iPad جدید خود دارد:

  • با افزایش کارایی، یونایتد توانست تعداد آژانس های خروج مورد نیاز برای هر پرواز را از دو به یک کاهش دهد، بدون اینکه خدمات مشتری به خطر بیفتد.
  • تأیید دیجیتال اسناد انتشار تعمیر و نگهداری در iPad از تأخیر در 4386 پرواز جلوگیری کرده و مانع از تأخیر 684000 مسافر در سال شده است.
  • اپلیکیشن سفارشی United Tech وابستگی تکنسین ها به کاغذ را از بین می برد، زمان تعمیر و نگهداری را 8 دقیقه در هر پرواز کاهش می دهد و 1 میلیون برگ کاغذ در ماه را ذخیره می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

خطوط هوایی یونایتد میلیون ها نفر را به مکان ها و زمان هایی که بیشترین اهمیت را دارند متصل می کند. این شرکت تشخیص می دهد که کارمندانش کلید ایجاد این روابط هستند. با iPhone و iPad، همه 85000 کارمند یونایتد کاملاً متحرک هستند و قدرت کارآمدی بیشتری دارند و کارها را آسان‌تر می‌کنند، ارتباط را آسان‌تر می‌کنند و پرواز را برای مشتریان لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: