چیدانه هوشمندسازی ساختمان؛ از 0 تا 100 امکانات خانه های هوشمند-خانه هوشمند آکو

تجهیزات حفاظت از داده ها، مانند سنسورهای حرارتی، داده ها را بدون استفاده از تصاویر قابل شناسایی توسط کارکنان و یا مردم عمومی می سنجند. می توان هزینه ها را به حداقل رسانید و تاثیرات منفی که روی محیط زیست ایجاد می شود را به حداقل رسانید. کادر مولفان و مدرسان تخصصی ما حدود 50 نفر بوده و تاکنون بیش از 300 هزار نفر از آموزش های تخصصی تولید شده توسط مهندس یار استفاده نموده اند. زمینه اصلی محصولات آموزشی ما مهندسی برق، الکترونیک، مکانیک و تاسیسات ساختمان است. این آموزش بر مبنای پروتکل Z Wave تهیه شده و نرم افزار این پروتکل را آموزش می دهد.

اگر اهل اتوماسیون خانگی هستید، می توانید اتوماسیون را تنظیم کنید که هنگام شروع پخش فیلم تشخیص داده شود و سپس چراغ های خود را به طور خودکار با “سناریو فیلم” خود تنظیم شود و سپس هنگام مکث یا توقف آنها را به حالت عادی برگردند. بنابراین نحوه استفاده و حرکت مردم در ساختمان شما، در بهبود طرح فیزیکی جهت بهینه سازی فضا و به حداقل رساندن ضایعات ضروری است. افزایش اندازه یک منطقه تنگ با ارتفاع زیاد ممکن است یک مثال کاربردی در این مورد باشد. ساختمانهای هوشمند دیگر نمی توانند فقط بر کاهش هزینه ها و انرژی تمرکز کنند. انجام عملیات هوشمند مانند اتاق جلسات و رزرو میز به کاهش زمان تلف شده کارکنان و هوشمندسازی فضای شما کمک می کند.

پروژه هوشمندسازی ساختمان پزشکان اصفهان

چیدانه هوشمندسازی ساختمان؛ از 0 تا 100 امکانات خانه های هوشمند-خانه هوشمند آکو

ارمغان آمدن راحتی، سرعت و زیبایی از پیامد های تکنولوژی در ساختمان است. دوره مجازی هوشمندسازی توسط طراحان خلاق دوره های مجازی با بهترین کیفیت و با در نظر گرفتن جدیدترین متدهای آموزش مجازی برگزار شده است تا امکان فراگیری مهارت های لازم در رده ی دوره های حضوری در اختیار هوشمندسازی ساختمان کارآموزان قرار گیرد. دوره ی مجازی هوشمند سازی برای افراد علاقه مندی که نسبت به شرکت در دوره های حضوری دارای محدودیت هستند فرصتی استثنایی را فراهم کرده تا با بهترین کیفیت در خدمت کارآموزان باشد. دوره ی مجازی هوشمندسازی فرصتی است تا شما بتوانید در خانه ی خود میزبان استاد باشید. اینگونه علاوه بر آسایش و راحتی بیشتر با صرفه جویی در هزینه و زمان میتوانید از آموزش های لازم در خصوص هوشمندسازی بهره مند شوید.

در واقع آنچه که تعیین کننده نوع سیستم هوشمندسازی است نوع زیرساخت های ساختمان شما می باشد. برای اجرای هوشمند سازی ساختمانها بیسیم باید در زمان ساخت ساختمان که به فکر هوشمند سازی نیفتاده اید به کار گرفته شود. این اصطلاح در واقع به معنای اتوماسیون و یکپارچه سازی سیستم ها و تجهیزات موجود در یک ساختمان است. آنچه که افراد آن را به عنوان ساختمان هوشمند در ویترین کار می بینند کنترل و مدیریت تجهیزات به کمک گوشی های هوشمند و از طریق اتصال به سیستم وایرلس و اینترنت است. هوشمند سازی ساختمان چیزی فراتر از کنترل تجهیزات به کمک اینترنت اشیا است.

از نظر نوع سیال می توان این دسته را به سه دسته ی آب، هوا و مبرد تقسیم بندی نمود. سیستم های تهویه مطبوع را می توان با توجه به موارد مختلف در سه بخش اصلی تولید حرارت و برودت، انتقال حرارت و برودت و توزیع آن تقسیم بندی نمود. سرمایش، گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع در ساختمان ها با کاربری های گوناگون با استفاده از سه بخش اصلی تولید حرارت و برودت، انتقال حرارت و برودت و توزیع آن دما، رطوبت، فشار و کیفیت هوای داخل را به سطح استاندارد و مورد نظر می رساند. برای کنترل دما، و قطع و وصل جریان آب باید از ترموستات مختص گرمایش از کف بهره گرفت. سنسور این ترموستات دمای محیط را اندازه گیری کرده و سپس به شیرهای کنترل کلکتور گرمایش فرمان داده و با باز و بسته کردن جریان آب گرم، دمای داخل را تنظیم می کند. این نوع پنل قدیمی‌ترین نوع موجود در بازار است که به طور سنتی در محیط هایی با انواع ابعاد و اندازه ها نصب می شده است.

سنسورهای حساس و دوربین های مداربسته یک سیستم خوب و مطمئن تمام جزئیات حوادث و رفت و آمدها را ضبط می کنند. از دیگر اقدامات کاربردی و کم قیمت و هزینه هوشمند سازی ساختمان ، هوشمندسازی سیستم آبیاری است. این سیستم متناسب با شرایط مورد نیاز هر گیاه، دما، رطوبت و فشار آن را تنظیم می کند.

اما با صرفه جویی در مصرف انرژی و نیروی انسانی به سرعت این هزینه‌ها برگشته و دستگاه در طولانی مدت باعث کاهش چشمگیر هزینه ها می‌شود. علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی این سیستم باعث افزایش آسایش افراد ساکن خانه می‌شود باعث می‌شود و سریعاً شرایط خانه با توجه به محیط تغییر می‌کند. درواقع این هوشمند سازی شامل کنترل روشنایی ازجمله روشن و خاموش نمودن خودکار آن ها، تنظیم سطح نور، کاهش یا افزایش و همچنین تعیین و مشاهده وضعیت آن ها و امکان روشن و خاموش نمودن آن ها از راه دور و بیرون ساختمان می باشد. سنسورهای گوناگونی با توجه به نیازهای موردنظر و سطح هوشمند سازی می تواند در نقاط مختلف یک ساختمان نصب گردد. همچنین کنترل مرکزی یا محلی قابلیت ارسال فرمان های لازم را به انواع کلیدها، تایمرها و دیمرها دارا می باشد. هوشمند سازی خانه ایده ای عالی در زمینه محاسبات است ، این امر زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که از مفهوم اینترنت اشیا برای دستیابی به این پیاده سازی استفاده شود.

انواع سنسورهای ساختمان هوشمند:

گروه هوشمند سازی کارن، نه تنها در زمینه پیاده سازی از صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کند، بلکه دوره های آموزشی برای این حوزه را نیز برگزار کرده و از قوی ترین اساتید این حوزه بهره گرفته است. از دیگر ویژگی های مهم سیستم KNX BUS در ساختمان هوشمند، ساختار غیرمتمرکز آن است، زیرا هر دستگاه هوش مختص خود را داراست . خانه هوشمند گلدوِر یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه گجت های هوشمند و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است. ما به پشتوانه 10 سال اجرای پروژه های هوشمند با برندهای معتبر دنیا، با آگاهی از نیاز مصرف کندگان ایرانی و به منظور ارائه خدمات مناسب وارد عرصه تولید شدیم. به صورت اختیاری و کاملا دلخواه به طور دلخواه، سرپرست و نظاره گر ایمنی ساختمان خودتان می‌باشید. بکارگیری دوربین های مداربسته در هوشمندسازی ساختمان برای محافظت از ساختمان.

شرکت خانه هوشمند هیربد

در این قسمت برخی از مهمترین تجهیزات اعلام حریق را معرفی خواهیم کرد. هر دستگاه یک آدرس منحصر بفرد دارد که سامانه در صورت فعال شدن این دستگاه ها مکان دقیق آن ها را تشخیص می دهد. این عملکرد باعث صرفه‌جویی در زمان اقدام جهت اطفاء حریق در هنگام وقوع حادثه می شود. در این سامانه دستگاه ها در یک مدار حلقه (لوپ) به یکدیگر متصل می گردند که تعداد این حلقه ها بسته به نیاز متفاوت است و به طور معمول تا ۱۲۶ دستگاه در هر حلقه را پشتیبانی می‌کند.

  • به طور کلی سه روش برای هوشمندسازی ساختمان وجود دارد که انواع سیستم هوشمندسازی در یکی از این سه گروه قرار می­ گیرند.
  • استفاده از تجهیزات هوشمند، به شما کمک می کند تا به کیفیت مطلوب در مورد استخر رویایی خود برسید و از استفاده آن لذت ببرید.
  • به این دلیل، احتیاج دارید تا ارتباطات WIFI را در کل فضای خانه توسعه دهید.
  • نام کاربری خود را وارد کنید ، دستورالعمل فراموشی رمز برای شما ایمیل می شود!
  • از سنسور فشار برای اندازه گیری فشار مخازن و پیدا کردن ارتفاع آب مخازن استفاده می شود.
  • دوربین های بولت، استوانه‌ای شکل هستند و برای محیط هایی با فضای باز مناسب‌اند.