چی میخوای بدونی

4.15% APY ارائه شده توسط اپل از بسیاری دیگر از حساب های پس انداز پربازده موجود در بازار، از جمله حساب پس انداز مارکوس که مستقیماً توسط گلدمن ساکس ارائه می شود، بهتر عمل می کند. تعدادی از گزینه‌هایی که عملکرد بهتری نسبت به حساب پس‌انداز کارت اپل دارند (و به حداقل سپرده نیاز ندارند) عبارتند از Citizens Bank، Synchrony، Wealthfront، LendingClub و برخی اتحادیه‌های اعتباری.

می‌توانید درباره نحوه مقایسه این پاداش‌ها با سایر کارت‌های اعتباری موجود در بازار اطلاعات بیشتری کسب کنید. با اپلیکیشنی مانند CardPointers.

درباره حساب پس انداز اپل کارت بیشتر بدانید

به عنوان یک طراوت، پیشنهادات اپل کارت جوایز نقدی روزانه 3 درصد برای همه خریدهای اپل، 2 درصد برای همه خریدها با استفاده از Apple Pay، و 1 درصد برای همه خریدهای دیگر. همچنین می‌توانید هنگام خرید با Apple Pay در فروشگاه‌های منتخب و خرده‌فروشی‌های خاص، روزانه 3 درصد پول نقد دریافت کنید:

  • ماده آس
  • اکسون
  • نایک
  • تی موبایل
  • اوبر می خورد
  • دوان بخوانید
  • سیار
  • نان پانرا
  • اوبر
  • والگرین

شانس را دنبال کنید: توییتر، اینستاگرامو ماستودون

در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، اپل اعلام کرد که حساب پس انداز اپل کارت اکنون از طریق برنامه کیف پول در دسترس است. این APY با بازده بالا 4.15٪ ارائه می دهد که “بیش از 10 برابر میانگین ملی است. هیچ کارمزد، بدون حداقل سپرده و حداقل نیاز به موجودی وجود ندارد.

جنیفر بیلی، معاون Apple Pay و Apple Wallet می‌گوید: «پس‌انداز به کاربران ما کمک می‌کند تا ارزش بیشتری از مزایای Apple Card مورد علاقه خود – Daily Cash – داشته باشند و در عین حال راهی آسان برای پس‌انداز کردن پول در هر روز برای آنها فراهم می‌کند. “هدف ما ایجاد ابزارهایی است که به کاربران کمک می کند زندگی مالی سالم تری داشته باشند، و ایجاد پس انداز در Apple Card در کیف پول به آنها اجازه می دهد تا پول روزانه خود را به طور مستقیم و یکپارچه خرج کنند، ارسال کنند و پس انداز کنند – همه از یک مکان.”

علاوه بر واریز روزانه نقدی مستقیم به حساب پس انداز، کاربران اپل کارت می توانند با استفاده از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود، پول اضافی را نیز واریز کنند.

حساب پس انداز کارت اپل، یک ادغام جدید برای برنامه کیف پول اولین بار در ماه اکتبر اعلام شد، اکنون با درصد قابل توجه سالانه 4.15٪ در دسترس است. برای تمام جزئیاتی که باید بدانید به زیر سر بزنید.

کاربران می توانند موجودی این حساب پس انداز پربازده را مستقیماً در برنامه کیف پول پیگیری کنند. یک دکمه جدید “حساب پس انداز” در رابط اپل کارت وجود خواهد داشت. با ضربه زدن روی آن، لیستی از تراکنش ها و نموداری که رشد حساب را نشان می دهد، نمایش داده می شود. همچنین می توانید آن را به راحتی از بانک خود برداشت کنید.

حساب پس انداز اپل کارت با مشارکت گلدمن ساکس اداره می شود، که همچنین شریک اپل برای خود اپل کارت است.

حساب پس انداز کارت اپل به شما امکان می دهد تا به طور خودکار پاداش های نقدی روزانه خود را به حساب واریز کنید. این بدان معنی است که وقتی با Apple Card خود پول نقد روزانه به دست می آورید، آن پول نقد می تواند به طور خودکار به حساب پس انداز بالا در برنامه کیف پول واریز شود.

می‌توانید از امروز بعداً در برنامه Wallet در iPhone خود برای یک حساب Apple Card Savings ثبت نام کنید. می توانید این گزینه را با نگاه کردن به Apple Card خود و ضربه زدن روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و سپس ضربه زدن روی “نقد روزانه” پیدا کنید. باید به طور کامل حوالی ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی / 10 صبح به وقت محلی مستقر شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی