کاربران آیفون 13 همچنان در انتظار رفع عدم حذف نویز برای تماس های تلفنی توسط اپل هستند

مشکل اینجاست که این بحث به 29 اکتبر یعنی تقریباً دو ماه پیش برمی گردد. اپل به تازگی iOS 15.2 را منتشر کرده است که این مشکل را برطرف نکرده است و حتی با نسخه بتای iOS 15.3، این مشکل همچنان پابرجاست.

سپس یک متخصص جامعه اپل به مقاله ای اشاره کرد تا به کاربران کمک کند تا آن را تنظیم کنند تنظیمات صدا در آیفون. مشکل این است که کاربران آیفون 13 نمی توانند این ویژگی خاص را پیدا کنند:

  • حذف نویز تلفن: این ویژگی را فعال کنید تا صدای پس زمینه محیط را در هنگام تماس تلفنی زمانی که گیرنده را روی گوش خود نگه می دارید کاهش دهید.

تا قبل از آیفون 12، کاربران اپل می‌توانستند از طریق تنظیمات Accessibility، قابلیت حذف نویز را برای تماس‌های تلفنی فعال یا غیرفعال کنند. به دلایلی نامعلوم، این ویژگی هرگز در اختیار کاربران آیفون 13 قرار نگرفت و آنها ماه ها منتظر بودند تا اپل این مشکل را برطرف کند.

مربوط:

آیا شما این را تجربه کرده اید؟ این چگونه بر استفاده روزانه شما تأثیر می گذارد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در سمت چپ آیفون XS من با این ویژگی و در سمت راست آیفون 13 پرو بدون قابلیت حذف نویز گوشی قرار دارد. در حال حاضر، تنها راه حل موجود، فعال کردن ویژگی جداسازی صدا در طول تماس در مرکز کنترل است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آیفون 13 “هرگز” این گزینه را با iOS 15 نداشت زیرا یک نقص است. من با پشتیبانی اپل در این مورد صحبت کردم. این یک موضوع شناخته شده است که آنها در حال حاضر بدون تأخیر برای حل آن روی آن کار می کنند. این مشکل همچنین هنگام مکالمه بین آیفون 13 مشکلاتی را در CarPlay ایجاد می کند. این یک نقص بزرگ است که باید در اسرع وقت برطرف شود.

کاربر دیگری، داگوکارلیتوگزارش داد که اپل از این موضوع آگاه بوده است:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

من نمی توانم کلید را برای خاموش کردن آن پیدا کنم [noise] قابلیت لغو در آیفون 13 پرو مکس. آیا این جابجا شده یا حذف شده است؟ وقتی از FaceTime استفاده می کنم و از طریق بلندگو صحبت می کنم، صدایم قطع می شود.

سایر کاربران Reddit به درستی خاطرنشان کردند که این یک مشکل سخت افزاری نیست و به بحث در مورد آن اشاره کردند انجمن های اپل در ماه اکتبر آنجا، کاربر rpwils2 نوشت:

چند روز پیش، یک کاربر Reddit شکایتی منتشر کرد مبنی بر اینکه آیفون 13 «میکرون جلویی که برای حذف نویز استفاده می شود» ندارد. تنظیمات در Accessibility -> Audio/Visual است. اگرچه کاربر در مورد ویژگی از دست رفته حق داشت، اما در مورد اینکه آیفون 13 میکروفون کمتری نسبت به آیفون 12 دارد، حق نداشت.