کاربران اپل کارت اکنون می توانند 3 درصد بازگشت نقدی در Walgreens دریافت کنند

Apple Card جوایزی را در قالب Daily Cash ارائه می‌کند، یک برنامه بازگشت نقدی ساده که از پیچیدگی‌های سیستم‌های نقطه‌ای جلوگیری می‌کند. Apple Card 1% برای خریدهای انجام شده با Titanium Card، 2% برای تمام خریدهای Apple Pay و 3% برای خریدهای انتخابی بازپرداخت می کند.

اپل کارت بار دیگر پیشنهاد روزانه نقدی 3% خود را گسترش می دهد. Wallgreens امروز اعلام کرد این شرکت با Apple Card همکاری می کند تا از فردا 3% بازپرداخت نقدی را در تمام خریدهای Walgreens ارائه دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پیشنهاد Sprint iPhone XR


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل به آرامی سطح 3% نقدی روزانه را گسترش می دهد تا شرکای دیگری را نیز شامل شود. ماه گذشته با Uber و Uber Eats شروع شد و اکنون به Walgreens نیز کشیده شده است. برای کسب 3% وجه نقد از این شرکت ها، باید از Apple Pay به عنوان روش پرداخت خود استفاده کنید.

سطح 3 درصد در حال حاضر شامل تمام تراکنش‌های انجام‌شده با اپل، برای سخت‌افزار یا خدمات، از جمله تراکنش‌های انجام‌شده در اپ استور می‌شود. برای تراکنش های اپل، فرقی نمی کند که از کدام روش پرداخت استفاده می کنید.

اپل با دو شریک جدید با 3 درصد در دو ماه، در انعقاد این قراردادها تردیدی ندارد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

شما باید از Apple Pay استفاده کنید، اما بازپرداخت برای همه خریدهای انجام شده در فروشگاه‌های خرده‌فروشی Walgreens، وب‌سایت Walgreens یا داروخانه زنجیره‌ای Duane Read اعمال می‌شود.

اپل این حق را برای خود محفوظ می دارد که برنامه پیشنهادات تجاری را در هر زمان تغییر دهد، بنابراین قرارداد 3 درصدی با Walgreens و Uber تضمینی برای همیشه وجود ندارد.