کاربران iOS 14 از خطای “Only one لوازم جانبی می تواند در یک زمان استفاده شود” در CarPlay شکایت دارند

[ad_1]

تقریباً در پایان چرخه iOS 14 هستیم، اما یک باگ وجود دارد که هنوز بسیاری از کاربران سیستم عامل فعلی آیفون را تحت تأثیر قرار می دهد. کاربران اینترنت به اشتراک گذاشته اند که هنگام اتصال آیفون به خودروی خود، گاهی اوقات با خطای «تنها یک وسیله جانبی می توان در یک زمان استفاده کرد» دریافت می کنند.

این مشکل در چندین مورد اشاره شده است انجمن های Reddit و صفحات بحث اپل. این باگ خاص در اوایل iOS 14.3 رخ می دهد و حداقل هشت ماه پیش گزارش شده است. اکنون، با توجه به اینکه iOS 15 در شرف راه اندازی است، به نظر می رسد که اپل تاکنون راه حلی پیدا نکرده است.

بسیاری از کاربران آیفون با مشکلی در iOS 14 مواجه هستند که نمی‌دانند گوشی خود را از ماشین خود وصل کرده یا از برق جدا کرده‌اند. این مشکل پس از آپدیت iOS در حدود 6 تا 10 ماه پیش شروع شد و از طریق به روز رسانی های متعدد همچنان ادامه دارد.

گاهی اوقات کاربران پیغامی دریافت می کنند که «در هر زمان فقط می توان از یک وسیله جانبی استفاده کرد»، اما در موارد دیگر گاهی هیچ اتفاقی نمی افتد و ماشین فقط گوشی را نمی بیند یا خطای USB را نشان می دهد. در موارد دیگر، اتصال تا نیمه کار می‌کند، اما کنترل‌های صدا یا پخش کار نمی‌کنند،» یکی از کاربران خلاصه کرد.

از آنجایی که اپل هنوز این خطای “فقط یک وسیله جانبی را می توان در یک زمان استفاده کرد” حل نکرده است، کاربران راه حل هایی را پیدا کرده اند:

  • گوشی خود را ریستارت کنید؛
  • دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید، منتظر اعلان خاموش شدن باشید، دکمه روشن/خاموش را رها کنید، سپس دکمه هوم را نگه دارید تا زمانی که از شما خواسته شود که رمز عبور خود را وارد کنید.
  • برخی از افراد اشاره کرده اند که فعال/غیرفعال کردن Settings > Touch/Face ID & Passcode > USB Accessories نیز مشکل را برطرف می کند.

ما نمی دانیم چرا این اتفاق می افتد. برخی از کاربران فکر می‌کنند که ممکن است تقصیر خودروی آنها باشد، اما همانطور که در مورد بسیاری از افراد اتفاق می‌افتد، احتمالاً بیشتر طرف اپل است تا کاربران.

“وقتی این پیام را دریافت کردم، هیچ راهی برای اتصال آن به CarPlay وجود ندارد. (…) من همه چیز را امتحان کردم و 30 دقیقه بعد وقتی ماشین متوقف شد، بدون مشکل وصل می‌شود. از هر 10 بار در هنگام وصل مشکل دارم. iPhone به CarPlay’، a کاربر Reddit شکایت می کند.

آیا تا به حال در iOS 14 هنگام استفاده از CarPlay با این مشکل مواجه شده اید؟ تونستی درستش کنی؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی