کارخانه جدید فاکسکان در هند می تواند نصف اندازه آیفون سیتی باشد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آ بلومبرگ گزارش امروز نشان می دهد که یک کارخانه بزرگ جدید فاکسکان می تواند برای این کار مناسب باشد.

گوشی های اپل به زودی همانطور که هست ساخته می شوند. جدا از ایجاد حدود 100000 شغل، فرصت های زیادی برای کارناتاکا ایجاد خواهد کرد.

نکاتی برای ایجاد زنجیره تامین

هند به عنوان امید اصلی اپل در انتقال تولید به خارج از چین در نظر گرفته می شود. گزارشی در سال گذشته حاکی از آن بود که تا سال 2025 یک چهارم آیفون‌ها در هند ساخته می‌شوند و گزارشی که بعدا منتشر شد نشان می‌دهد که تا سال 2027 به نیمی از آیفون‌ها می‌رسد.

کارخانه جدید فاکسکان در هند

گروه فناوری فاکسکان، شریک اپل، قصد دارد حدود 700 میلیون دلار در یک کارخانه جدید در هند سرمایه گذاری کند تا تولیدات داخلی را افزایش دهد. […]

ما سال‌ها در مورد نیاز و دشواری کاهش اتکای اپل به چین هشدار داده‌ایم، اما همه‌گیری خطرات این شرکت را که بیشتر تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد تولید می‌کند، آشکارتر کرده است. تخمین زده می‌شود که اختلالات مرتبط با کووید-۱۹ در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون جهان یک میلیارد دلار در هفته برای این شرکت هزینه داشته باشد.

این باعث شده است که تامین کنندگان اپل تولید خود را در کشورهای دیگر از جمله هند، ویتنام و اندونزی افزایش دهند.

بنابراین، هرچه که چاپ ظریف نشان دهد، شکی نیست که این گام مهمی در سفر اپل به سمت کاهش اتکای خود به چین است.

سایت تولید جدید در هند باید حدود 100000 شغل ایجاد کند.

عکسی کاملاً گویا از یک ساختمان بزرگ: Piermanuele Sberni/Unsplash

آنها همچنین تمایل دارند مشاغل ایجاد شده در زنجیره تامین را نیز در نظر بگیرند، بنابراین مقیاس واقعی کارخانه ممکن است کمی کوچکتر از آنچه این گزارش نشان می دهد باشد. با این حال، در این مورد، مشاغل زنجیره تامین به همان اندازه برای از بین بردن محدودیت چین در تولید آیفون مهم هستند.

کارخانه فاکسکان در ژنگژو حدود 200000 کارمند دارد و کارخانه جدید هند حدود 100000 شغل ایجاد می کند. همچنین می تواند گامی کلیدی در ایجاد زنجیره تامین گسترده اپل در هند باشد.

زمینه

با توجه به اینکه شهر آیفون چین حداقل 80 درصد از عرضه جهانی آیفون را جمع آوری می کند (و برخی تخمین ها حتی بیشتر از آن است)، فاکس کان و دیگران برای رسیدن به سطوح مورد انتظار تحلیلگران، باید فعالیت های خود در هند را به شدت افزایش دهند.

این سرمایه گذاری یکی از بزرگترین هزینه های فاکسکان تا به امروز در هند است و نشان می دهد که چگونه چین جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان از دست می دهد. […]

علاوه بر مقیاس سرمایه گذاری، عنصر قابل توجه دیگر گزارش این است که به قطعات آیفون و همچنین مونتاژ اشاره دارد.

همانطور که در گذشته توضیح دادیم، بخش مهمی از نقش چین به عنوان قطب اصلی تولید اپل، انبوه شرکای زنجیره تامین در این کشور است. اگر هند بخواهد نقش خود را فراتر از محل مونتاژ نهایی افزایش دهد، این زنجیره تامین باید به صورت محلی تکرار شود، بنابراین تولید قطعات در هند گامی مهم به جلو است.

گرفتن 9to5Mac

بلومبرگمنابع شرکت احتمالاً شامل مقامات دولتی، از جمله معاون وزیر فناوری هند، باساواراج اس. بومای است. توییتر در این خصوص.

یک کارخانه جدید فاکسکان در هند به اندازه نصف کارخانه مونتاژ بزرگ آیفون در ژنگژو چین، معروف به شهر آیفون، خواهد بود.

یکی از اخطارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم این است که تخمین‌های ایجاد شغل، هم توسط شرکت‌ها و هم توسط دولت‌ها، اغلب اغراق‌آمیز به نظر می‌رسند – گاهی به‌طور چشمگیری!

جامعه تایوانی […] قصد دارد کارخانه تولید قطعات آیفون را در زمینی به مساحت 300 هکتار در نزدیکی فرودگاه بنگلور بسازد.