کارمندان اپل از سیری متنفرند و در مورد آینده آن تردید دارند

گزارشی جدید از اطلاعات امروز به اعماق هرج و مرج ظاهری در تیم های اپل که روی سیری و هوش مصنوعی کار می کنند، می پردازد. بر اساس این داستان، «اختلال سازمانی و عدم جاه‌طلبی» تلاش‌های اپل برای بهبود سیری و فناوری پشتیبانی که آن را تقویت می‌کند، تضعیف کرد.

گزارش امروز مبتنی بر «مصاحبه با بیش از سه دوجین کارمند سابق اپل است که در گروه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی آن کار می‌کردند». این گزارش داستان مشابهی را دنبال می کند مجله نیویورک تایمز در اوایل این ماه، توضیح داد که چگونه سیری بر روی یک پایگاه داده “ضخیم” ساخته شده است که در نهایت منجر به این می شود که سیری “هفته ها” طول بکشد تا با “عملکردهای اساسی” به روز شود.

در جلسه تالار شهر، رهبران تیم هوش مصنوعی و یادگیری ماشین اپل به تنش‌ها پرداختند و توافق کردند که اشتباهات اجتناب‌ناپذیر هستند و وظیفه آنها آموزش رهبران ارشد اپل در مورد چگونگی بهبود مدل‌های یادگیری ماشین است. در یک مثال، Giannandrea و تیم تحقیقاتی به رهبری Venkatachary در نهایت توانستند با ایجاد دکمه ای برای کاربران برای گزارش مشکل یا مشکل در محتوای پاسخ، با تیم طراحی سیری به سازش برسند. سیری، کارمند سابق Siri سیری. گفت.

چند تن از کارمندان سابق سیری می گویند که در داخل اپل، سیری به دلیل کمبود ویژگی ها و بهبودهایش از زمانی که Giannandrea مدیریت را به دست گرفت، همچنان مورد تمسخر قرار می گیرد. به عنوان مثال، تیم ساخت هدست واقعیت مختلط اپل، از جمله رئیس آن، مایک راکول، از نمایش‌هایی که تیم سیری برای نشان دادن اینکه چگونه دستیار صوتی می‌تواند هدست را کنترل کند، ناامید شد، به گفته دو نفر نزدیک به فایل. به گفته مردم، در یک نقطه، تیم Rockwell به فکر ایجاد روش‌های جایگزین برای کنترل دستگاه با استفاده از دستورات صوتی بود (تیم هدست در نهایت این ایده را کنار گذاشت).

این حوادث توضیح می دهد که چرا بسیاری از کارمندان سابق گروه هوش مصنوعی اپل تردید دارند که این شرکت در توسعه موج بعدی محصولات هوش مصنوعی مبتنی بر LLM موفق شود. مدیران ارشد این شرکت نسبت به این نوع گاف‌های خبری که ChatGPT و سرویس‌های مشابه در چند ماه گذشته به آن دچار شده‌اند، دل خوشی نشان نداده‌اند.

در داخل اپل، این گزارش حاکی از آن است که “سیری به طور گسترده توسط کارمندان مورد تمسخر قرار می گیرد”. در یک مقطع، تیمی که بر روی هدست Reality Pro اپل کار می‌کرد، به قدری از سیری ناامید شده بود که به فکر ساخت روش‌های جایگزین برای کنترل هدست با فناوری صدا افتادند.

در واقع، حوادث متعددی که سیری را تحت تأثیر قرار داده است، باعث شده است که کارمندان نسبت به اینکه اپل با موفقیت با فناوری هایی مانند ChatGPT مطابقت خواهد داشت، «شک و تردید» داشته باشند:

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

این نقص باعث شده است که اپل بیشتر و بیشتر از رقبایی مانند OpenAI، مایکروسافت و گوگل عقب بیفتد و باعث تعجب برخی از کارمندان اپل در مورد آینده شود.

این سه مهندس روی ویژگی‌های جستجوی سیری کار کرده بودند، اما تحت تأثیر گوگل قرار گرفتند زیرا فکر می‌کردند این شرکت مکان بهتری برای کار بر روی مدل‌های زبان بزرگ یا LLM خواهد بود. این فناوری پشت پلتفرم هایی مانند Google Bard و ChatGPT است.

گزارش کامل از اطلاعات ارزش خواندن دارد این یک نگاه جامع به وضعیت فعلی سیری و چگونگی تلاش مهندسان اپل برای بهبود پلتفرم، علیرغم برخی مشکلات داخلی و درگیری، ارائه می دهد.

یکی از تنگناهایی که سیری با آن مواجه است این است که “مدیران ارشد” اپل به گاف های بزرگ سیری در پاسخ های خود مشکوک می شوند. این، همانطور که در ChatGPT دیدیم، می‌تواند منجر به سرفصل‌های شرم‌آور و مطبوعات بد کلی برای یک پلتفرم شود.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که تیم سیری به رهبری جان جیاناندریا، مدیر سابق گوگل با آن مواجه است، حفظ کارمندان است. با توجه اطلاعاتاپل سه تن از مهندسان سیری خود را به گوگل از دست داده است: سرینیواسان ونکاتاچری، استیون بیکر و آناند شوکلا. این کارمندان در ابتدا در سال 2019 به اپل پیوستند، زمانی که اپل استارتاپ Laserlike خود را خریداری کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی گزارش امروز توضیح می‌دهد که گوگل از این سه مهندس می‌خواست «به اندازه‌ای که مدیر عاملش، ساندار پیچای، شخصاً گروه را جذب کند». از طرف اپل، مدیر عامل تیم کوک نیز “سعی کرد آنها را متقاعد کند که بمانند”، اما در نهایت موفق نشد.