کارمندان اپل استور در محل پرچمدار نیویورک اولین گام ها را به سوی اتحادیه برمی دارند

اپل تنها شرکتی در ایالات متحده نیست که با فشار اتحادیه از جانب کارمندان مواجه است. کارگران استارباکس در سراسر کشور نیز در حال افزایش هستند تلاش برای اتحادیه، با اولین نشانه های موفقیت تلاش های سازماندهی استارباکس حتی باعث شد تا هاوارد شولتز، مدیر عامل شرکت، وارد یک رویارویی عمومی با یک باریستا در مکانی در کالیفرنیا.

در مورد اپل، برخی از کارمندان خرده فروشی در یک شرکت کردند پیاده روی کوچک در شب کریسمس در مورد شرایط کار و رکود دستمزد.

آ گزارش فوریه گفت برخی از کارمندان اپل استور در ایالات متحده در مراحل اولیه تشکیل اتحادیه بودند. حالا الف وب سایتی که توسط برگزارکنندگان راه اندازی شد از این تلاش ها نشان می دهد که تلاش ها به طور رسمی آغاز شده است.

سیب خطاب برخی از کارمندان خرده فروشی در مورد تغییرات اخیر در مرخصی با حقوق و مرخصی استعلاجی شکایت دارند. با این حال، کارمندانی که به دنبال تشکیل اتحادیه هستند، آشکارا از شرکت می خواهند کارهای بیشتری انجام دهد.

سازمان‌دهندگان تلاش‌های سازمان‌دهی از این ابتکار با عنوان «متحد کارگران غرفه میوه» یاد می‌کنند. این گروه ادعا می کند که در 21 فوریه به پیوستن به اتحادیه کارگران رای داده است. کارگران متحد توسط توصیف شده است واشنگتن پست به عنوان “اتحادیه ملی که از تلاش های سازماندهی موفق کارکنان استارباکس در سراسر کشور حمایت کرده است.”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کارمندان اپل استور به دلایل مختلف، از جمله اثرات مداوم تورم و همچنین شرایط کاری بسیار پر استرس در بحبوحه همه‌گیری COVID-19، تلاش‌های خود را برای تشکیل اتحادیه افزایش می‌دهند. گزیده ای از وب سایت Fruit Stand Workers United توضیح می دهد:

کارگران یکی از فروشگاه های شاخص اپل در نیویورک اولین گام ها را برای تشکیل اتحادیه برمی دارند. همانطور که برای اولین بار توسط واشنگتن پست این آخر هفته، کارگران فروشگاه اپل واقع در ترمینال گراند سنترال اکنون در حال جمع‌آوری امضا برای شروع فرآیند اتحادیه‌سازی هستند. در صورت موفقیت، این اولین باری است که کارمندان اپل استور به اتحادیه می پیوندند.

زمانی که شایعات مربوط به طرح های اتحادیه سازی برای اولین بار آغاز شد، اپل ظاهراً انواع تاکتیک های “شکن کردن اتحادیه” را تنظیم کرد. سازمان دهندگان می گویند که این شرکت تلاش کرد تا کارمندان را متقاعد کند که عضویت در اتحادیه ایده بدی است و منجر به تعدادی مصالحه خواهد شد.

با وجود تاکتیک‌های آشکار اپل برای از بین بردن اتحادیه‌ها، کارگران در سایت پایانه مرکزی این شرکت در حال برداشتن گام‌های بعدی در فرآیند اتحادیه‌سازی هستند. وب سایت Fruit Stand Workers United می گوید برگزارکنندگان فروشگاه رسما جمع آوری امضا برای تشکیل اتحادیه را آغاز کرده اند.

جزئیات بیشتر مشخص نیست، واشنگتن پست اشاره می کند که “حداقل سه شعبه دیگر اپل نیز در حال تشکیل اتحادیه هستند”.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

“گرند سنترال فروشگاهی فوق‌العاده با شرایط کاری منحصر به فرد است که یک اتحادیه را ضروری می‌سازد تا اطمینان حاصل شود که تیم ما بهترین استاندارد زندگی ممکن را در شرایطی که ثابت کرده است با همه‌گیری مداوم کووید-19 و قیمت مصرف‌کننده یک بار در یک نسل، زمان فوق‌العاده‌ای است. تورم.

اگر کارمندان Grand Central در تلاش‌های خود برای اتحادیه‌سازی موفق باشند، اولین بار است که کارمندان اپل استور این کار را انجام می‌دهند. سازمان‌دهندگان امیدوارند که یک مسابقه سازمان‌دهی موفق در Grand Central “باعث الهام بخشیدن به دیگر فروشگاه‌های اپل در سراسر کشور شود که از این روند پیروی کنند.”

گرفتن 9to5Mac