کارمندان اپل استور گلاسکو اولین کسانی هستند که در بریتانیا به اتحادیه می پیوندند

ارقام دقیقی به اشتراک گذاشته نشد، اما جان اسلاون، سازمان‌دهنده GMB، این رای را از نظر تعداد اکثریتی که به اتحادیه رای دادند، شگفت‌انگیز خواند.

آنها چه می پرسند؟

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در پاسخ به اتحادیه و تقاضا برای افزایش حقوق، سخنگوی اپل موارد زیر را با هرالد به اشتراک گذاشت:

همچنین تلاش‌های سازمان‌دهی اپل استور در سراسر جهان را دنبال می‌کنیم.

مربوط:

هرالد همچنین گزارش می دهد که کارمندان اپل در سایت های دیگر در بریتانیا در حال مطالعه روند اتحادیه سازی هستند و دیگر کارمندان اپل اسکاتلندی امیدوارند به اتحادیه GMB بپیوندند.

تصویر از طریق apple.com

همانطور که توسط The Herald گزارش شده است، اکنون اولین فروشگاه اپل در بریتانیا که به طور رسمی فرآیند اتحادیه سازی را آغاز کرده است، سایت گلاسکو است.

ماه گذشته، شاهد بودیم که اپل شکایتی علیه هیئت کارگری ایالات متحده در نیویورک ارائه کرد و دومین فروشگاه بزرگ خرده‌فروشی ایالات متحده، این بار در اوکلاهاما، به اتحادیه رای داد.

در چیزی که نمایندگان اتحادیه‌ها آن را «لحظه‌ای تاریخی» می‌نامند، شعبه گلاسکو، خیابان بوکانان، غول فناوری ایالات متحده، اکنون پس از رأی اکثریت کارگران به نمایندگی GMB اسکاتلند، به اتحادیه تبدیل خواهد شد.»

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

با ادامه تلاش های سازماندهی در سراسر جهان در فروشگاه های اپل، لحظه قابل توجهی در اسکاتلند رخ داده است. فروشگاه اپل در گلاسکو به اولین سایتی در بریتانیا تبدیل شده است که اکثریت کارمندان به عضویت اتحادیه رای می دهند.

ما تعهدی دیرینه برای ارائه یک تجربه عالی برای مشتریان و تیم هایمان داریم.

طبق گزارش‌ها، پس از مذاکرات، اپل این نظرسنجی را «پس از پیوستن بسیاری از کارمندان گلاسکو به GMB» به رسمیت شناخت.

کارگران اپل گلاسکو می گویند که اولویت پیشروی به عنوان اتحادیه افزایش دستمزد از نرخ ساعتی فعلی ۱۲ پوند است.

پاسخ اپل

اپل یکی از پردرآمدترین خرده‌فروشان اسکاتلند است و ما به‌عنوان بخشی از حمایت کلی که از اعضای ارزشمند تیم خود ارائه می‌کنیم، به‌طور منظم مزایای برتر خود را ارتقا داده‌ایم.

و بعد از؟

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.