کارمندان اپل پس از بازگشت به محل کار، خواهان انعطاف بیشتر هستند

– زوئی شیفر (@ZoeSchiffer) 29 آوریل 2022

او در ادامه توضیح می دهد که چگونه رفت و آمد “اتلاف بزرگی از زمان و همچنین منابع ذهنی و جسمی” است. همچنین این بحث وجود دارد که چگونه این مدل ترکیبی بر تنوع نیروی کار شرکت تأثیر می گذارد. «این اپل را جوان‌تر، سفیدتر و مردانه‌تر می‌کند» و به «امتیازاتی در تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کسی می‌تواند برای اپل کار کند، نه اینکه چه کسی مناسب‌تر است» منجر می‌شود.

یا همانطور که استیو گفت: «این کار منطقی نیست که افراد باهوش را استخدام کنید و سپس به آنها بگویید چه کاری انجام دهند. ما افراد باهوش را استخدام می کنیم تا به ما بگویند چه کار کنیم. اینجا ما، افراد باهوشی هستیم که شما استخدام کرده اید، و به شما می گوییم که چه کاری انجام دهید: لطفاً از سر راه ما دست بردارید، هیچ اندازه برای همه مناسب نیست، اجازه دهید ما تصمیم بگیریم که چگونه بهترین کار را انجام دهیم، و اجازه دهید بهترین کار را انجام دهیم. کار زندگی ما

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این نامه دلایل متعددی را ارائه می دهد که چرا کارکنان Apple Together معتقدند کار از راه دور باید همیشه یک گزینه باشد.

ما به همه مشتریان خود می گوییم که محصولات ما برای کار از راه دور چقدر عالی هستند، اما خودمان نمی توانیم از آنها برای کار از راه دور استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم از مشتریان خود انتظار داشته باشیم که این موضوع را جدی بگیرند؟ اگر آن را تجربه نکنیم، چگونه می توانیم بفهمیم که چه مسائل مربوط به کار از راه دور باید در محصولات ما مورد توجه قرار گیرد؟

پاراگراف آخر همه چیز را می گوید:

طبق یک یادداشت داخلی، در حالی که اپل با طرح پشت به دفتر خود پیش می‌رود، این شرکت مردم را تشویق می‌کند تا با شرکت در یک چالش هفتگی عکس‌برداری و گرفتن آخرین اخبار شوخ‌آمیز، «روح تیمی خود را نشان دهند».
یکی از کارمندان آن را به عنوان “احساس اخراج” توصیف کرد



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

با این حال، برخی از کارمندان این ایده را گرم نکردند به دفتر برگرد. این افراد که در یک گروه جدید به نام “Apple Together” سازماندهی شده اند، از رفاه و حقوق کارمندان دفاع می کنند. در یک نامه به مدیریت شرکت در وب سایت Apple Together در روز جمعه، این کارمندان رهبری را برای افزایش انعطاف پذیری تحت فشار قرار می دهند.