کارمندان سابق اپل در تلاش های سازماندهی فروشگاه ها مشارکت می کنند

[ad_1]

حداقل دو کارمند سابق اپل با راهنمایی های بیشتر در سازماندهی تلاش های کارکنان فروشگاه خرده فروشی کمک می کنند. خروج گوگل سازمان دهندگان

اسکارلت عزیز، مهندس سابق نرم افزار اپل، که یک نظرسنجی حقوق و دستمزد ترتیب داد زمانی که برای این شرکت کار می کرد، نقش کلیدی در تشکیل Fruit Stand Workers United در فروشگاه بزرگ مرکزی اپل ایفا کرد.

زمینه

اول یاد گرفتیم کارگران خرده‌فروشی قصد دارند به اتحادیه بپیوندند در فوریه

طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی در دو فروشگاه در حال آماده‌سازی مدارک برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار هستند و حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی هستند.

پست می گوید منبع اصلی ناآرامی ها بر سر دستمزدها است. اپل به کارمندان خرده‌فروشی بین 20 تا 30 دلار در ساعت دستمزد می‌دهد، بسته به نقش و سابقه. با این حال، کارگران می گویند این نرخ ها مطابق با تورم نبوده است.

این گزارش با الهام از رای‌های موفق اخیر اتحادیه در بیش از 90 فروشگاه استارباکس، می‌گوید که تلاش‌های سازماندهی اخیراً سرعت گرفته است.

ماه گذشته همه چیز واقعی شد، با شروع رسمی فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، ترمینال گرند سنترال، نیویورک، با تعدادی هدف برای یک معامله بهتر برای کارکنان

علاوه بر جستجوی شرایط کاری بهتر، تعطیلات بیشتر و گزینه های بازنشستگی بهتر، این گروه به دنبال حداقل دستمزد 30 دلار در ساعت است.

به دنبال آن حرکت های مشابهی انجام شد در آتلانتا و مریلند.

کارمندان سابق اپل در سازماندهی تلاش ها مشارکت می کنند

سیمی گزارش می دهد که اسکارلت و یانکه پریش به کارکنان فروشگاه کمک می کنند تا سازماندهی شوند. اسکارلت پس از انجام یک نظرسنجی حقوق کارمندان و مخالفت با سیاست بازگشت به کار شرکت، با اپل به توافق رسیده است که شرکت را ترک کند. پریش پس از همکاری با اسکارلت در کمپین #AppleToo از اپل اخراج شد که توجه را به این موضوع جلب کرد. شکاف آشکار حقوق بین زن و مرد در کسب و کار

در اوایل سال جاری، شر اسکارلت، مهندس نرم‌افزار سابق اپل، یک پیام DM پریشان از یک کارمند خرده‌فروشی اپل در ایستگاه گرند سنترال در شهر نیویورک دریافت کرد. کارمند برای سازماندهی فروشگاه خود با اتحادیه همکاری می کرد، اما شراکت منحل شد. او به اسکارلت پیغام داد که بخارش را رها کند. این کارمند اسکارلت را به‌عنوان بنیان‌گذار #AppleToo می‌شناخت، کمپینی که تابستان گذشته راه‌اندازی شد تا اتهامات تبعیض و آزار در محل کار را روشن کند. اسکارلت یک مدافع قوی برای حقوق کارگران بود و دقیقاً می دانست با چه کسی تماس بگیرد.

اسکارلت اخیراً در یک گردهمایی برای کارمندان اتحادیه کارگری در استارباکس، جایی که او در آنجا کار می کرد، با یکی از سازمان دهندگان کارگران یونایتد ملاقات کرده بود. “من می خواستم، یک دقیقه صبر کنید. شما در نیویورک هستید. کارگران یونایتد در نیویورک شروع به کار کرد. من ارتباط دارم او مقدمه‌ای کرد و کمپین گراند سنترال احیا شد. در ماه آوریل، آنها با کمپین سازماندهی خود به صورت عمومی منتشر شدند و خود را Fruit Stand Workers United نامیدند […]

پس از ترک شرکت، پریش از تمام فروشگاه های خرده فروشی در ایالت خود در تگزاس بازدید کرد. او حداقل پنج کارمند دیگر شرکت را می شناسد که اقدامات مشابهی انجام داده اند. او گفتگویی را به یاد می آورد که در آن کارمندان او را به خاطر کار سازماندهی اش شناختند. “آنها از اینکه شخصی به فضای آنها آمده و به تجربیات آنها گوش داده بود هیجان زده بودند. این یک گفتگوی فوق العاده پربار بود که طبق اطلاعات من به سازمانی در این فروشگاه منجر شد.” (از آنجایی که اسکارلت و پریش دیگر در این فروشگاه کار نمی کنند. اپل، آنها در نقش های مشاوره ای در Apple Together شرکت می کنند) […]

برگزارکنندگان توسط گروه های مجرب هدایت شدند. اسکارلت، به نوبه خود، با سازمان دهندگان خروج گوگل و تیمنیت گبرو، محقق سابق هوش مصنوعی و حامی تنوع طلبی که در سال 2020 از گوگل اخراج شد، مشورت کرد.

دیر اوبرین برای گوش دادن به فروشگاه اتحادیه مراجعه می کند

حاشیه، غیرمتمرکز زوئی شیفر روزنامه نگار توییت کرد که مدیر خرده فروشی اپل از یک فروشگاه اپل در مریلند بازدید می کند، جایی که کارمندان در حال تشکیل اتحادیه هستند – و مدیران فروشگاه خلاصه ای از مزایای شرکت را منتشر کرده اند.

Deirdre O’Brien، معاون خرده‌فروشی اپل، امروز در فروشگاه مریلند که اخیراً برای انتخابات اتحادیه ثبت نام کرده بود، ظاهری غافلگیرکننده داشت. او به کارمندان گفت که آنجا بود تا “گوش کند”.

کارگران فروشگاهی که به این توییت‌ها پاسخ دادند، چندان تحت تأثیر قرار نگرفتند، زیرا اپل اخیراً مرخصی استعلاجی بیشتری اعطا کرده است – اما کارکنان را برای استفاده از آن جریمه می‌کند.

وقتی واکسن کووید را گرفتم و روز بعد عوارض جانبی داشتم، تماس گرفتم زیرا گفتند کاملاً معذورند. بله، این اتفاق نیفتاد. “تماس شما هنوز هم تاثیر منفی بر کسب و کار دارد، بنابراین این برای شما به حساب می آید…” مانند ok. ممنون. خداحافظ.

گرفتن 9to5Mac

ما اشاره کردیم که در حالی که در حال حاضر همه چیز در مراحل اولیه است، روند به وضوح به سمت گلوله برفی می رود.

تا کنون، تنها تعداد انگشت شماری از فروشگاه‌ها به طور فعال فرآیند اتحادیه‌سازی را آغاز کرده‌اند – اما شکی نیست که این امر به شبکه Apple Store سرازیر می‌شود. اگر اپل کارها را خیلی طولانی ترک کند، مدل پیش‌فرض مدیریت کار مقابله و اختلال تقریباً تضمین شده است که اعمال شود.

ما هم پیشنهاد دادیم اپل این موضوع را به عنوان یک فرصت به جای تهدید در نظر می گیرد – با اتخاذ چیزی شبیه به رویکرد آلمان به شوراهای کاری.

نتیجه – همانطور که مدل آلمانی نشان می دهد – این است که همه برنده می شوند. اپل نیروی کار شادتری به دست می آورد، که به ناچار در تعامل با مشتریان خود را نشان می دهد. کارمندان شرایط کاری بهتری نسبت به اتحادیه های کارگری پیدا می کنند.

با این حال، تا کنون، به نظر می رسد موضع اپل این است که اگر در مورد مزایای موجود صحبت کند، و تهدیدهای مبهم را زمزمه می کندهمه چیز ناپدید خواهد شد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی