کارمندان مریلند به اتحادیه رای می دهند

رابرت مارتینز جونیور، رئیس IAM International در بیانیه ای گفت: «من شجاعت اعضای CORE در فروشگاه اپل در تاوسون را برای دستیابی به این پیروزی تاریخی تحسین می کنم. آنها قربانی بزرگی برای هزاران کارمند اپل در سراسر کشور کردند که تمام چشمان خود را به این انتخابات دوخته بودند.

در یک ویدئو و یادداشت دیر اوبراین، رئیس بازرگانی که ماه گذشته در فروشگاه‌های اپل توزیع شد، توضیح داد که چگونه اتحادیه می‌تواند به کارمندان آسیب برساند و منجر به “فرصت کمتر” و “توجه کمتر به شایستگی” شود. اوبراین به کارمندان اشاره کرد که “این حق شماست که به اتحادیه بپیوندید، اما این حق شماست که به اتحادیه نپیوندید.”

تعداد انگشت شماری از فروشگاه های اپل در ایالات متحده در حال تشکیل اتحادیه هستند. اپل به نوبه خود توضیح داد که چگونه این امر بر رابطه بین مدیریت اپل و کارکنان خرده فروشی تأثیر می گذارد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اکنون که فروشگاه اپل در تاوسون، مریلند به اتحادیه رای داده است، انتظار می رود تلاش ها در فروشگاه های دیگر افزایش یابد. اپل از اظهار نظر خودداری کرد. هیئت ملی روابط کار نتایج را تأیید می کند، سپس اپل و اتحادیه مذاکرات را آغاز خواهند کرد.

پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی، یک فروشگاه اپل در مریلند به اولین محل خرده‌فروشی اپل در ایالات متحده تبدیل شد که به اتحادیه رای داد. کارمندان اپل استور در تاوسون امروز به عضویت در اتحادیه رای دادند که در نهایت 65 رای موافق و 33 رای مخالف به دست آوردند.

اتحادیه فروشگاه اپل: زمینه

همانطور که توسط نیویورک تایمز، کارمندان اپل استور در تاوسون مریلند به اتحادیه رای دادند. این اولین فروشگاه اپل است که به اتحادیه تبدیل شده است، اگرچه حدود دوجین مکان دیگر نیز اقدامات مشابهی را انجام می دهند.

در ماه مه، اپل نیز غیر مستقیم پاسخ داد با اعلام افزایش عمده دستمزد برای کارمندان، افزایش دستمزد اولیه کارگران ساعتی با 45٪ به 22 دلار در ساعت، به فشار اتحادیه سازی می رسد. این شرکت نیز دارد تغییراتی ایجاد کرد به برنامه کاری به منظور انعطاف پذیری بیشتر به کارکنان خرده فروشی.

اولین اتحادیه اپل استور اینجاست

نتایج رای گیری کارمندان در فروشگاه اپل در تاوسون روز شنبه توسط هیئت ملی روابط کار اعلام شد. اتحادیه اپل استور بخشی از انجمن بین المللی ماشینکاران و کارگران هوافضا خواهد بود.

پیش از رای‌گیری امروز، کارمندان فروشگاه اپل تاوسون تاکتیک‌های شکست اتحادیه‌های کارگری این شرکت را “زننده” نامیدند. در نیویورک تایمز گزارش‌ها حاکی از آن است که فشار ضد اتحادیه‌ای اپل شامل «گفتن مدیران به کارگران می‌شود که اتحادیه‌ها زمانی کارمندان سیاه‌پوست را از پیوستن به صفوف خود منع می‌کردند».