کارکنان فروشگاه اپل با طراحی مجدد “بی سابقه” در فروشگاه لندن اتحادیه می کنند

Apple White City جدید دارای طراحی بسیار بی سابقه ای برای من است که برای رتبه بندی آن در برنامه خود، Facades، مشکل داشتم. فروشگاه ملاقات می کند بیشتر معیارهای یک فروشگاه New Store Design و Vintage D.2، اما همه چيز معیارهای هیچ کدام بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

عکس: ایونینگ استاندارد

تاکنون، اپل با استخدام همان وکلای متلاشی کننده اتحادیه که در استارباکس استخدام شده اند، واکنش تهاجمی نشان داده است. این شرکت اکنون با اتهامات متعددی مبنی بر استفاده از تکنیک های غیرقانونی تخریب اتحادیه روبرو است. این باعث شد که حداقل دو فروشگاه تلاش های سازماندهی خود را به حالت تعلیق درآورند، هر دو به دلیل ارعاب مدیریت. اولین فروشگاه آتلانتا، در ماه مه بود، و فروشگاه سنت لوئیس نیز به دنبال آن بود. با این حال، جنبش اتحادیه به رشد خود ادامه می دهد.

کارمندان فروشگاه اپل در غرب لندن اتحادیه می کنند

ما ابتدا متوجه شدیم که کارگران خرده‌فروشی قصد دارند در ماه فوریه اتحادیه‌ای شوند. کارها در ماه آوریل با راه اندازی رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار اپل، Grand Central Terminal، در نیویورک، پیشرفت کردند. پس از آن، حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد، قبل از اینکه در سطح بین المللی به بریتانیا و استرالیا گسترش یابد.

اپل یک شرکت 2 تریلیون دلاری است. رشد و موفقیت مالی آن توسط کارکنان متعهد و شایسته هدایت شده است. در حالی که بسیاری از چالش‌های اقتصادی پیش روی کارکنان نشانه‌های بحران هزینه‌های زندگی کنونی است، کارگران معتقدند که قدرت مالی گسترده اپل به این معناست که نه تنها منابع، بلکه مسئولیت شناسایی نیازهای آن‌ها را در یک محیط اقتصادی به‌ویژه دشوار نیز دارد.

طراحی فروشگاه “بی سابقه”.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

فهرست کامل مطالبات صنفی در اینجا موجود است.

مایکل استیبر، کارشناس برجسته فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل، می‌گوید طراحی فروشگاه شهر سفید منحصربه‌فرد است و طبقه‌بندی آن سخت است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین یک قسمت اختصاصی برای وانت اپل در مرکز پشت فروشگاه (که در اینجا به عنوان جایگزین دیوار تصویری ظاهر می‌شود)، دو صفحه و میز کوچک Today at Apple، و یک سقف پارچه‌ای آکوستیک – ویژگی‌های گویای فروشگاه‌های بعدی وجود دارد. فاقد خیابان‌های مستقل، دیوارهای پارچه‌ای آکوستیک و ویترین فروشگاهی نامحسوس است.

مایکل استیبر، طرفدار فروشگاه اپل، طراحی جدید این فروشگاه را “بی سابقه” توصیف کرد.

زمینه

کارکنان اپل استور در فروشگاه White City، مستقر در یک مرکز خرید بزرگ غرب لندن، از طریق اتحادیه کارگران فناوری و متحدان (UTAW) به اتحادیه تبدیل شده اند. از اپل خواسته شده است تا اتحادیه را به رسمیت بشناسد و قانون به شرکت 10 روز فرصت می دهد تا پاسخ دهد.

کارکنان اپل استور که در یک فروشگاه جدید طراحی شده در یک مرکز خرید لندن کار می کنند، به اتحادیه تبدیل شده اند. آنها می گویند که به دنبال افزایش دستمزد، شفافیت پرداخت، بهبود نوبت کاری و توجه کمتر به معیارها هنگام ارزیابی کار خود هستند.

دیوارهای آهکی، خیابان‌های فرورفته و شفت‌های داخلی با صندلی‌های داخلی وجود دارد – همه ویژگی‌های بارز عصر طراحی فروشگاه جدید. فاقد فروم، ویدئو وال و پانل های سقفی پلانک یا LED است.

کارکنان اپل در غرب لندن می گویند که به دنبال پنج تغییر اصلی هستند:

  • افزایش حقوق متناسب با افزایش هزینه های زندگی
  • شفافیت پرداخت و همسویی بهتر برای اطمینان از اینکه کارگران برای کاری که انجام می دهند دستمزد دریافت می کنند
  • تغییرات در ساعات کاری برای اطمینان از اینکه کارکنان ساعات بیشتری برای سفر و استراحت بین شیفت‌ها دارند
  • پایان برنامه شخص ثالث در حال حاضر برای مدیریت شیفت ها استفاده می شود تا انعطاف پذیری بیشتری را فراهم کند
  • کاهش مدیریت مبتنی بر معیارها که منجر به استرس، فرسودگی شغلی و کار بیش از حد می شود

UTAW شعبه ای از اتحادیه کارگران ارتباطات (CWU) است که به دنبال نمایندگی و دفاع از منافع کارگران در صنعت فناوری است.

آنها می گویند اپل منابعی برای کمک به کارکنان برای مقابله با تورم سرسام آور دارد که ارزش واقعی حقوق آنها را از بین می برد.

این عناصر طراحی به صورت جداگانه جدید نیستند – دقیقاً شبیه نوع جدیدی از فروشگاه نیست – اما هرگز به این شکل ترکیب نشده اند.