کارکنان فروشگاه اپل سنت لوئیس در مورد سازماندهی تلاش ها توضیح می دهند

بیانیه مطبوعاتی کامل کارکنان Apple Store Galleria را بررسی کنید:

با این حال، ما از کارمندان اپل در آن زمان چیزی نشنیدیم، فقط IAM.

کارمندان اپل استور سنت لوئیس صحبت می کنند

در 21 نوامبر، کمیته سازماندهی به گروه موقت اطلاع داد که از IAM خواسته بود هفته قبل پرونده ای تشکیل ندهد، اما اتحادیه درخواست آن را برای تأخیر نادیده گرفت و تصمیم گرفت فروشگاه را در یک دوره شلوغ تعطیلات به رای گیری برساند. .

مدیریت ما را تشویق کرد تا تحقیقات خودمان را انجام دهیم و فضای لازم را برای انجام این کار به ما داد. آنها به کارمندان اجازه دادند تا در طول روز کاری چت کنند، علیرغم اینکه ممکن است جریان کاری ما را مختل کنند. پیام همیشگی مدیریت این بود که شما را آموزش دهند و صدای شما را در هر موقعیتی که هستید به گوش شما برسانند.

طی این گفتگوها، برخی از کارمندان تمایل خود را برای لغو کارت مجوز خود اعلام کردند. برخی دیگر بر این باور نبودند که اتحادیه چیزی مکمل به فرهنگ اپل و امتیازات موجود اضافه کند، در حالی که برخی دیگر احساس کردند که هنگام امضای کارت های خود گمراه شده اند. بحث گروهی به این موضوع تبدیل شد که چگونه افراد ممکن است حمایت خود را از اتحادیه لغو کنند.

در انجمن موقت آنلاین، همکاران احساسات و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند و یادداشت‌های تحقیقات مستقل خود را با هم مقایسه کردند. این منجر به گفتگوهای همتا به همتای دشوار، اما محترمانه شد. نکات چانه زنی مورد بحث قرار گرفت، اما برای تیم دشوار بود که بر سر همه کسانی که می توانستند تحت تأثیر مثبت چانه زنی جمعی قرار گیرند، به توافق برسند.

تیم ما بر این باور است که مهم است که این حقایق را در مورد اینکه چرا درخواست برای اتحادیه سازی پس گرفته شد، عمومی کنیم. ما از اینکه اپل به ما آزادی می دهد تا گزینه های خود را سازماندهی و بحث کنیم، سپاسگزاریم. به عنوان یک تیم، ما کاملا تشخیص می دهیم که اتحادیه می تواند ابزار ضروری و قدرتمندی برای کارگر باشد. با این حال، اکثر کارگران فروشگاه Apple Saint Louis Galleria معتقد نیستند که اتحادیه در حال حاضر ضروری است، و همچنین نمی‌خواهند در آینده با IAM کار کنند.

79٪ از کارکنان فروشگاه Apple Saint Louis Galleria، بدون ارعاب مدیریت، طوماری را برای کناره گیری زودهنگام اتحادیه از نمایندگی و حمایت از همتایان که لغو امضای مرخصی اتحادیه را لغو می کنند، امضا کردند.

جالب اینجاست که IAM گروهی است که اولین اپل استور در ایالات متحده که اتحادیه شد، توسط آن نمایندگی شد.

سپس، یک هفته بعد، IAM پیامی را منتشر کرد مبنی بر اینکه پیشنهاد منتفی شده است و تاکتیک های شکست اتحادیه و تشدید خصومت از عوامل تصمیم گیری بوده است.

علاوه بر این، در این نامه آمده است که IAM در رای گیری عجله کرده است، “خواست سازمان دهندگان کارمندان ما را در نظر نگرفت” و “IAM پیشگیرانه دادخواست خود را به NLRB پس گرفت و بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد که خصومت با کارکنان مدیریت اپل منجر به این تصمیم شده است. واقعیت بسیار ساده تر است: اکثر کارمندان در این فروشگاه اپل نمی خواهند با IAM کار کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این اطلاعات جدید، ما به این نتیجه رسیدیم که اگر اتحادیه ای را به عنوان شریک انتخاب کنیم، IAM مناسب تیم ما نخواهد بود. IAM در عجله خود برای نمایندگی ما، خواسته های سازمان دهندگان کارمند ما را نادیده گرفت.

ST. لوئیس، مو. 5 دسامبر 2022 – – در 16 نوامبر 2022، IAM درخواستی را به NLRB برای نمایندگی از کارکنان فروشگاه اپل در گالری سنت لوئیس ارائه کرد. فوراً یک انجمن آنلاین در خارج از محل کار، توسط کارمندان، برای کارمندان، مستقل از مدیریت فروشگاه و نمایندگان اتحادیه ایجاد شد.

این بیانیه توسط اکثر کارمندان Apple Store Saint Louis Galleria به تنهایی و بدون نظر یا تایید مدیریت اپل، شرکت، روابط عمومی یا بخش حقوقی صادر شده است.

کارمندان اپل در فروشگاه سنت لوئیس گالریا آخرین نفری بودند که ماه گذشته به اتحادیه پیوستند. با این حال، یک هفته پس از ارائه منافع خود به هیئت ملی روابط کار (NLRB)، این گروه این طرح را کنار گذاشت. در یک اطلاعیه اولیه IAM، “افزایش خصومت” اپل به عنوان دلیل برعکس ذکر شد، با این حال، اکنون خود کارمندان اپل توضیح داده اند که چرا اکثریت نظر خود را تغییر داده اند.

برای یادآوری، انجمن بین‌المللی ماشین‌کاران و کارگران هوافضا (IAM) به عنوان اتحادیه برای نمایندگی کارکنان در فروشگاه اپل در سنت لوئیس انتخاب شد. و کمی بیش از 80 کارمند قرار بود در اواسط نوامبر در مورد ادامه تلاش سازماندهی رای دهند.

واقعیت بسیار ساده تر است: اکثر کارمندان در این فروشگاه اپل نمی خواهند با IAM کار کنند.

این طومار امروز 5 دسامبر به IAM و NLRB ارسال شد.

در این نامه آمده است که 66 نفر از 83 کارمند اپل برای کنار گذاشتن تلاش برای اتحادیه سازی امضا کردند، زیرا “بعضی دیگر معتقد نبودند که اتحادیه چیزی مکمل فرهنگ اپل و مزایای موجود ارائه کند، در حالی که برخی دیگر احساس می کردند در ابتدای امضای کارت های خود گمراه شده اند.”

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در بیانیه ای که با 9to5Mac از «اکثریت کارمندان فروشگاه اپل سنت لوئیس گالریا به تنهایی، بدون ورودی یا تأیید مدیریت اپل، شرکت، روابط عمومی یا بخش حقوقی» اطلاعات بیشتری در مورد این وضعیت به دست می‌آید.

پس از اینکه کارمندان از برنامه های ما به اتحادیه اطلاع دادند، IAM پیشگیرانه دادخواست خود را به NLRB پس گرفت و بیانیه ای صادر کرد و مدعی شد که خصومت کارکنان مدیریت اپل منجر به این تصمیم شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بیانیه کارمندان فروشگاه اپل در مورد اتحادیه سازی. ________________________________________________________________
• انجمن بین المللی ماشین آلات و کارگران هوافضا (IAM) تلاش کرد تا مکان فروشگاه Apple St. Louis Galleria را اتحادیه کند.
• 79% از کارگران (66 از 83) به طور داوطلبانه طوماری را امضا کردند که شواهد عینی را نشان می داد که IAM و هیئت ملی روابط کار (NLRB) تمایل خود را برای خروج زودهنگام از اتحادیه تشخیص می دهند.
• این تصمیم بدون خصومت مدیریت فروشگاه و بدون اجبار یا تهدید مدیریت گسترده اپل گرفته شده است.