کارگران اتحادیه اپل خرده‌فروشی از مشتریان مشاوره می‌خواهند

جای تعجب نیست که اپل از اظهار نظر در مورد این خبر خودداری کرد. سال گذشته، فروشگاه خرده‌فروشی اپل در تاوسون، مریلند، اولین فروشگاه این شرکت بود که به اتحادیه تبدیل شد. از سوی دیگر، اپل به تلاش های خود برای جلوگیری از اتحادیه شدن فروشگاه ها، از جمله جلسات سراسری با کارکنان خرده فروشی برای “بحث در مورد خطرات اتحادیه سازی” ادامه می دهد.

به عنوان مثال، نمایندگان کارمندان از اپل می خواهند که در روزهای تعطیل، از جمله روز بعد از روز شکرگزاری، برای ساعات کاری بیشتر بپردازد. این اتحادیه همچنین خواستار تمدید عیدی استحقاقی و افزایش عیدی بر اساس سنوات خدمت است. علاوه بر این، می خواهد دوره های عزاداری را از 10 روز در هر رویداد به حداکثر 45 روز در سال افزایش دهد.

همانطور که توسط بلومبرگ، کارمندان خرده فروشی اپل به نمایندگی از انجمن بین المللی ماشین آلات و کارگران هوافضا در حال انجام مذاکرات با این شرکت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هستند. آنها در آخرین پیشنهاد خود خواهان افزایش 10 درصدی حقوق و همچنین تغییر در سیاست های مرخصی، سوگواری و اضافه کاری شدند.

اما در درخواست آنها چیز دیگری وجود دارد. علاوه بر افزایش دستمزد، کارمندان از اپل می‌خواهند که سیستم انعام را نیز اتخاذ کند. به این ترتیب، مشتریان می توانند 3٪، 5٪ یا یک مبلغ سفارشی برای تراکنش های کارت اعتباری در فروشگاه به کارمندان انعام دهند.

این گزارش خاطرنشان می کند که جستجوی راهنمایی از مشتریان تأثیر قابل توجهی بر “تجربه خرده فروشی کنترل شده شرکت” خواهد داشت. این اتحادیه استدلال می‌کند که انعام دادن راهی برای مشتریان است تا «قدردانی خود را برای کاری که بدون هیچ تعهدی به خوبی انجام شده است ابراز کنند». برخی از کارمندان ذکر شده در گزارش می ترسند که این درخواست غیرعادی می تواند مذاکرات را دشوارتر کند و توجه را از تغییرات مهم تر منحرف کند.

سندیکای سیب

اپل با اتحاد فروشگاه های خود با چالش هایی مواجه است

پس از متهم شدن به تاکتیک‌های غیرقانونی تخریب اتحادیه، اپل موافقت کرد که اجازه دهد یک ممیزی شخص ثالث تأیید کند که آیا این شرکت از سیاست‌های حقوق بشری خود پیروی می‌کند یا خیر.

اپل از زمانی که برخی فروشگاه ها تصمیم به اتحادیه شدن گرفتند، با کارمندان خرده فروشی خود در ایالات متحده با اختلافاتی مواجه شده است. این بار، یک فروشگاه اتحادیه‌ای اپل در مریلند خواستار چیزی کاملاً غیرعادی شد. علاوه بر دستمزد بالاتر و زمان مرخصی اضافی، که انتظار می رود، کارکنان می خواهند بتوانند از مشتریان راهنمایی دریافت کنند.

کارمندان خرده فروشی اپل خواهان پرداخت بهتر و راهنمایی مشتریان هستند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی