کارگران فروشگاه اپل در آتلانتا از پیشنهاد رای اتحادیه خارج شدند

به نظر می رسد اپل از داشتن یک فروشگاه کمتر برای نگرانی در حال حاضر سپاسگزار است. این شرکت در مورد این اقدام اظهار نظر کرد و گفت: “خوشبختیم که اعضای شگفت انگیز تیم خرده فروشی داریم و ما عمیقاً از همه چیزهایی که آنها برای اپل آورده اند قدردانی می کنیم.”

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

با تشدید مبارزه برای اتحاد در فروشگاه های اپل، یک گروه از پیشنهاد خود صرف نظر کرد. کارمندان فروشگاه اپل در آتلانتا خود را حذف می کنند درخواست انتخابات اتحادیهمطابق با بلومبرگ.

در کل، فکر نمی‌کنم اوضاع برای اپل بهتر شود. با توجه به اینکه فروشگاه‌های بیشتری شروع به تشکیل اتحادیه کرده‌اند یا به فکر تشکیل اتحادیه هستند، نگرانی‌های اپل همچنان افزایش خواهد یافت. فقط به این دلیل که فروشگاه اپل در آتلانتا هنوز پیشنهاد خود را کنار گذاشته است، به این معنی نیست که بعداً دوباره امتحان نخواهد کرد. با این حال، به نظر می رسد اپل تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این مبارزه انجام خواهد داد.

مربوط:

CWA همچنین نگرانی هایی را در مورد افزایش موارد Covid-19 در بین کارکنان ایجاد کرده است که می تواند بر ایمنی رای گیری حضوری تأثیر بگذارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با توجه به قوانین هیئت ملی روابط کار (NLRB)، این گروه باید حداقل شش ماه قبل از درخواست مجدد صبر کند. مشخص نیست که آیا کارکنان اپل استور در آتلانتا از جایی که کار را ترک کردند ادامه خواهند داد. قرار بود کارمندان در اوایل ژوئن رای دهند، در انتخاباتی که اولین انتخابات NLRB در فروشگاه اپل.

اپل از این تصمیم استقبال می کند

به گفته CWA، اپل یک کمپین سیستماتیک و پیچیده را برای ارعاب آنها و دخالت در حق آنها برای تشکیل اتحادیه به راه انداخته است.

اپل ادامه داد: ما از ارائه غرامت و مزایای بسیار قوی برای کارکنان تمام وقت و پاره وقت، از جمله مراقبت های بهداشتی، بازپرداخت شهریه، مرخصی جدید والدین، مرخصی با حقوق خانواده، کمک های مالی سالانه در سهام و بسیاری از مزایای دیگر خوشحالیم.

فروشگاه اپل در آتلانتا از جمله موارد دیگری بود که در حال اتحاد بود

فروشگاه اپل در آتلانتا دومین فروشگاهی بود که فرآیند اتحادیه سازی را در ماه گذشته آغاز کرد. در حالی که شهر نیویورک اولی بود، مریلند و کنتاکی حرکت را دنبال کنید

همین هفته گذشته، کارمندان فروشگاه اپل در آتلانتا اپل را به ضد اتحادیه بودن متهم می کند همانطور که او بارها و بارها با مخاطبان اسیر جلسات برگزار می کرد پیام های ضد اتحادیه به کارکنان در بیانیه ای ایمیلی، کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) اعلام کردند که این اقدام را انجام داده است «زیرا نقض مکرر قانون روابط کار ایالتی توسط اپل، برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه را غیرممکن کرده است».

اپل قبلاً مخالفت خود را با اتحادیه سازی نشان داده است زیرا با آن کار می کند تیم حقوقی ضد اتحادیه مندلسون کوچولو این همان شرکتی است که نماینده استارباکس است، که در سال 2014 هنگامی که کارگران خواستار دستمزد 15 دلار در ساعت شدند به مک دونالد کمک کرد. علاوه بر این، همین دیروز، این شرکت اعلام کرد برای کارکنان خرده فروشی افزایش می یابد در واکنش به افزایش تورم حقوق اولیه اکنون 22 دلار در ساعت با حقوق بالقوه بالاتر در برخی بازارها است.

این شرکت همچنین از مدیر خرده‌فروشی دیر اوبراین برای منصرف کردن کارکنان از تشکیل اتحادیه استفاده کرد. معاون صدای لو رفته را از ویدئویی که برای کارکنان فروشگاه اپل ارسال شده بود، به دست آورد، جایی که اوبراین نگرانی های خود را در مورد پیوستن کارکنان خرده فروشی به اتحادیه توضیح داد.

گرفتن 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.