کارگران فروشگاه اپل نیویورک حداقل دستمزد 30 دلار در ساعت را به عنوان بخشی از تلاش سازماندهی نیروی کار می خواهند

در او بیانیه ماموریت، Fruit Stand Workers United توضیح می دهد که مشکلی که آنها می بینند این است که “سال به سال، هزینه زندگی در نیویورک با دستمزد ما هماهنگ نیست. در این میان اپل به با ارزش ترین شرکت جهان تبدیل شده است.

این گروه از طریق تلاش سازماندهی به دنبال “حق قانونی نمایندگی در کلیه امور استخدامی، مرخصی، شرایط کار و غرامت” است.

این آخر هفته، گروه راه اندازی شد غرفه میوه یونایتد کارگران پوشش جزئیات تلاش‌های سازمان‌دهی کارکنان فروشگاه بزرگ اپل است. آنها وارد فرآیند اولیه ایجاد اتحادیه شدند. در این مرحله، برای انتخابات اتحادیه تحت نظارت NLRB برای انجام کار، 30 درصد از کارمندان Grand Central Apple باید یک کارت امضا کنند.

توسط کیف لسوینگ از CNBCیک ویدیوی جدید که روند سازماندهی را تشریح می کند به Fruit Stand Workers United اضافه شده است سایت اینترنتی و همچنین بخش جدیدی که بهبودهای خاصی را بررسی می کند که گروه می خواهد از طریق اتحادیه امکان پذیر شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای حقوق، ما به دنبال حداقل 30 دلار برای همه کارگران هستیم که بر اساس یک ماتریس بر اساس نقش، سابقه کار و عملکرد ساخته شده است. برای مزایا، ما به دنبال تغییرات قوی‌تری هستیم، مانند افزایش بازپرداخت شهریه، تعهدی سریع‌تر و تعطیلات بیشتر، و گزینه‌های بازنشستگی بهتر، از جمله نرخ تطابق 401 (k) بالاتر و ثبت‌نام در برنامه‌های بازنشستگی. برای سلامت و ایمنی، ما به دنبال انجام تحقیقات در مورد پروتکل‌های ایمنی با تعامل با مشتری، و تحقیق در مورد گرد و غبار مسیر، اثرات بهداشتی مصالح ساختمانی، و آلودگی صوتی در Grand Central هستیم.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب محافظ مک بوک


پس از شنیدن در مورد کارمندان اپل در فروشگاه Grand Central در نیویورک فرآیند اتحادیه سازی را آغاز کنید این آخر هفته، جزئیات جدیدی در مورد اهداف گروه به اشتراک گذاشته شد. علاوه بر جستجوی شرایط کاری بهتر، تعطیلات بیشتر و گزینه های بازنشستگی بهتر، این گروه به دنبال حداقل دستمزد 30 دلار در ساعت است.