کار با CarPlay در iOS 13: برنامه‌های جدید، حالت نور، موارد دیگر

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بیشتر بخوانید:

برنامه جدید Calendar برای CarPlay تاریخ فعلی را از روی نماد به شما نشان می دهد، درست مانند آیفون، و می توانید به سرعت قرارهای فعلی و آینده خود را ببینید. همچنین می‌توانید برای دیدن جزئیات بیشتر روی یک قرار ضربه بزنید و حتی برنامه Maps را برای پیمایش به یک آدرس ذخیره‌شده از یک رویداد راه‌اندازی کنید.

نقشه‌های اپل قبلاً آدرس‌های قرارهای آینده را با مکان‌ها به صورت هوشمند نشان می‌دهد، و برنامه جدید تقویم با اطلاعات بیشتر و کنترل بیشتر، از جمله امکان برقراری آسان تماس تلفنی برای یک جلسه، در صورتی که یک شماره تلفن با یک رویداد مرتبط باشد، آن را گسترش می‌دهد.

نوار وضعیت زمان، وضعیت شبکه و برنامه‌های اخیر را اصلاح کرده است تا بر جابجایی بین برنامه‌ها بدون صفحه اصلی تأکید کند. CarPlay همچنین دارای گوشه‌های گرد مانند آیفون‌ها و آی‌پدهای مدرن است و هر برنامه داخلی CarPlay دارای طراحی به‌روز شده به عنوان بخشی از iOS 13 است.

داشبورد

نقشه‌های اپل در CarPlay در iOS 13 با جزئیات بهبود یافته برای راهنمایی خطوط قبل از تقاطع، بهبود برنامه‌ریزی مسیر و توانایی جدید برای به اشتراک گذاشتن آسان زمان تخمینی رسیدن خود با مخاطبین در طول مسیریابی به‌روزرسانی شده است.

اپل CarPlay را در iOS 12 با پشتیبانی از برنامه های ناوبری شخص ثالث از جمله Google Maps و Waze ارتقا داده است و به رانندگان اجازه می دهد برای اولین بار از جایگزین های Apple Maps استفاده کنند. CarPlay با معرفی داشبورد، برنامه‌های جدید و به‌روزرسانی‌های برنامه‌های موجود، به‌روزرسانی بزرگ‌تری در iOS 13 دارد.

طرح

در مورد کدام تغییر CarPlay در iOS 13 بیشتر هیجان زده هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید و منتظر پوشش بیشتر CarPlay باشید زیرا اپل iOS 13 را در تابستان به پایان می‌رساند.

CarPlay در iOS 13 دارای چندین تغییر طراحی است که سیستم اطلاعات سرگرمی را بیشتر شبیه آیفون X به بعد می کند. به عنوان مثال، دکمه خانه مجازی با دو آیکون که راه‌انداز برنامه یا ویژگی داشبورد جدید را نشان می‌دهد، جایگزین شده است. نماد در همان مکان است (پایین چپ یا راست بسته به جایی که در حال رانندگی هستید) و با فشارهای طولانی برای احضار Siri یکسان عمل می کند، اما دکمه خانه مجازی الهام گرفته شده از دوران قبل -iPhone X حذف شده است.

همچنین می توانید مکان های نزدیک را در طول مسیر خود جستجو کنید:

«مزاحم نشوید» را در حین رانندگی محدود کنید که ممکن است هنگام رانندگی با شما تماس بگیرند و ممکن است با یک پیام خودکار پاسخ دهند که به فرستنده می‌گوید با «مزاحم نشوید» فعال رانندگی می‌کنید. این قبلاً به صورت دستی فعال می شد، هنگامی که به بلوتوث خودرو وصل می شد یا هنگامی که رانندگی تشخیص داده می شد. از iOS 13 نیز می تواند به طور خودکار هنگام اتصال به CarPlay فعال شود.

زبان طبیعی بیشتر تجربه مرور را بهبود می بخشد. بنابراین به جای گفتن “در 1000 فوت به سمت چپ بپیچید”، سیری می گوید “در نور بعدی به چپ بپیچید”. ناوبری بهبودیافته همچنین شما را به مقصد نهایی نزدیکتر می کند، که به ویژه برای مکان های بزرگ مهم است.

این ویژگی را می توان از برنامه تنظیمات در CarPlay روشن یا خاموش کرد. همچنین می‌توانید ویژگی پاسخ خودکار را روی هیچ‌کس، موارد دلخواه، اخیر یا همه تنظیم کنید.

CarPlay در iOS 13 همچنین دو برنامه داخلی جدید را معرفی می کند: تنظیمات و تقویم.

سیری بخش زیادی از تجربه را با CarPlay به ارمغان می آورد، و تغییراتی در نحوه رفتار سیری در CarPlay در iOS 13 وجود دارد. برای شروع، سیری در صورت درخواست کمتر جلوی دید را می گیرد و یک لایه شفاف در پشت شکل موج سیری جایگزین یک درخواست تمام صفحه می شود.

و هنگامی که سفر شما طولانی تر شود، مخاطبینی که ETA مشترک شما را دنبال می کنند به طور خودکار هشدار داده می شوند.

بعد از

سیری را می توان با عبارت “Hey Siri” با استفاده از میکروفون خودرو در خودروهای پشتیبانی شده نیز فراخوانی کرد، اما الزامات فنی برای اجرای این ویژگی ممکن است پذیرش را برای مدتی محدود کند.

نقشه ها

اپل همچنین می‌گوید سیری می‌تواند برنامه‌های بیشتری را در پاییز امسال راه‌اندازی کند، از جمله Waze و Pandora، برنامه‌های ناوبری و سرگرمی شخص ثالث را با برنامه‌های داخلی اپل به ویژگی‌های پلتفرم برابری می‌کند.

یکی از بزرگترین تغییرات ظریف CarPlay در iOS 13، Independent App View است، ویژگی که مشکل کلاسیک CarPlay را برطرف می کند. قبل از iOS 13، CarPlay به طور مستقیم نشان می داد که کدام برنامه در آیفون شما فعال است. اگر برنامه روی آیفون شما یک برنامه CarPlay نبود، CarPlay فقط صفحه اصلی را نشان می داد.

همچنین ظاهر جدیدی برای تعامل با پیام‌ها با استفاده از Siri وجود دارد، و ضربه زدن روی تلفن و پیام‌ها دیگر سیری را قبل از نمایش هر برنامه به شما فراخوانی نمی‌کند، و با رفتار میانبرهای برنامه در سینی برنامه مطابقت دارد.

موسیقی

برنامه تنظیمات جدید دارای سه بخش است: هنگام رانندگی مزاحم نشوید، ظاهر، و پیشنهادات داشبورد.

به روز رسانی 17/6: CarPlay در iOS 13 beta 2 شامل یک نماد سفید در حال پخش و یک صفحه نمایش در حال پخش مجدد طراحی شده است:

اپل موزیک در CarPlay با iOS 13 تغییراتی را دریافت کرد که تاکید بسیار بهتری بر هنر آلبوم و توصیه‌های شنیداری دارد.

CarPlay در iOS 13 همچنین شامل تغییرات زیر کاپوت و ویژگی‌های جدیدی است که ممکن است در آینده به خودروهای جدید بیاید، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام خودروسازان واقعاً آنها را به کار می‌گیرند. اپل مدت‌هاست که در توسعه ویژگی‌های جدید که ادغام CarPlay با خودروها را بهبود می‌بخشد، از خودروسازان پیشی گرفته است. بنابراین امروز ما بر روی تغییراتی تمرکز می کنیم که مشتریان به طور خودکار با به روز رسانی آیفون دریافت می کنند.

نیمه سمت چپ داشبورد موقعیت مکانی شما را بر روی نقشه، ناوبری فعلی یا نمای کلی از مسیر شما نمایش می دهد. نیمه سمت راست داشبورد حتی پویاتر است و دسترسی سریع به رویدادهای تقویم آینده را فراهم می کند که می تواند شامل آدرس ها، مسیرهای پیشنهادی از جمله خانه، کنترل های پخش برای برنامه های صوتی و پیشنهادات Siri، از جمله اقدامات HomeKit مانند باز کردن گاراژ هنگام ورود به خانه باشد. .

جابجایی پیشنهادات جدید در Dash به شما امکان می دهد پیشنهادات سیری را در ویژگی جدید Dash غیرفعال کنید و صفحه جدید را به گزینه های کمتری محدود کنید.

پس داشبورد چیست؟ داشبورد CarPlay بزرگترین طراحی مجدد صفحه اصلی CarPlay از زمان راه اندازی آن است. در حالی که ما شاهد قابلیت تنظیم مجدد برنامه‌ها و پنهان کردن برخی از برنامه‌های اضافه شده در طول سال‌ها بوده‌ایم، CarPlay در iOS 13 یک صفحه اصلی اضافی را در سمت چپ شبکه نماد موجود اضافه می‌کند که دارای یک گروه پویا از اطلاعات در یک شبکه است.

سیب هم تبلیغات بهبود سیری در هنگام مرور:

اکنون در iOS 13، CarPlay برنامه ها را به طور مستقل از آیفون تغییر می دهد. این مشکل کلاسیک یک راننده را که به نقشه‌ها برای ناوبری تکیه می‌کند، در حالی که مسافر از آیفون برای کارهای دیگر استفاده می‌کند، حل می‌کند، به خصوص اگر به مسافرتان اجازه دهید آیفون خود را شارژ کند در حالی که از مسیریابی او استفاده می‌کنید. و اگر شما راننده هستید، می توانید کاملاً به CarPlay اعتماد کنید و صفحه نمایش آیفون خود را خاموش یا روی صفحه CarPlay بگذارید.

و در حالی که iOS 13 برای اولین بار یک تم جدید حالت تاریک را معرفی می کند، CarPlay در iOS 13 اولین تم حالت روشن خود را به عنوان یک گزینه دریافت می کند. می توانید CarPlay را همیشه در حالت تاریک نگه دارید یا به صورت اختیاری به طور خودکار بین حالت روشن و تاریک تغییر دهید. هیچ گزینه ای برای اجرای Light Mode در شب وجود ندارد، اگرچه گزینه جدید برای بهبود خوانایی در محیط های روشن در نظر گرفته شده است و می تواند در محیط های تاریک باعث حواس پرتی شود.

سیری

برنامه Now Playing CarPlay همچنین دارای یک نماد آبی جدید است که از نسخه اصلی بر اساس نماد موسیقی کلاسیک قرمز-نارنجی تغییر می کند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

داشبورد روی صفحه‌نمایش‌های عریض بهتر به نظر می‌رسد، اما ویژگی کاملاً جدید روی صفحه‌نمایش‌های استاندارد که با CarPlay نیز کار می‌کنند – با سیم یا بی‌سیم بسته به گیرنده شما، عالی عمل می‌کند. ویژگی جدید شامل بسیاری از ابزارهای کاربردی در یک صفحه بدون جابجایی بین برنامه ها می شود.

برنامه ها و حالت های جدید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

پایه زاویه دار برای آیفون و آیپد