کار با Laya’s Horizon – 9to5Mac

[ad_1]

Snowman اولین بار در ماه مارس از بازی موبایل جدید خود رونمایی کرد و ما هفته گذشته تریلر رسمی آن را با دقت بیشتری بررسی کردیم. اکنون، خالق سریال پرطرفدار Alto’s Adventure/Odyssey (و بیشتر) به طور رسمی Laya’s Horizon را برای iOS و اندروید منتشر کرده است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که این بازی را در چند هفته گذشته بازی کردم، به همین دلیل است که فکر می کنم شما آن را دوست خواهید داشت.

چه چیزی Laya’s Horizon را خاص می کند؟

در اینجا چیزی است که این بازی را برای دانلود جالب می کند (iOS/Android):

  • کنترل پرواز منحصر به فرد و بصری
  • بازی سرگرم کننده است چه فقط چند دقیقه وقت داشته باشید یا یک جلسه طولانی تر بخواهید
  • دنیای کوهستانی دست ساز زیبا با هزاران کاوش و انجام
  • صدای اصلی فوق العاده که به صورت پویا با نحوه پرواز شما سازگار می شود
  • دانلود رایگان در iOS و Android برای همه مشترکین Netflix – بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای

در اینجا این است که Snowman چگونه Laya’s Horizon را توصیف می کند:

در هنر پرواز مسلط شوید. از کوه ها غوطه ور شوید، از جنگل ها عبور کنید و به پایین رودخانه ها سر بزنید تا در حین کاوش در دنیایی وسیع و آرام، توانایی های جدید را باز کنید.

از قدرت باستانی شنل های مسحور Windfolk استفاده کنید تا مهارت های خود را تقویت کنید، چالش ها را کامل کنید و در مسیرهای موانع پرواز کنید که باعث تپش قلب شما می شود. یک جزیره عظیم را در این ماجراجویی wingsuit در جهان باز کاوش کنید.

برای تمام جزئیات زمان آزمایش Laya’s Horizon، از جمله چت با تیم آدم برفی، به خواندن ادامه دهید. و اگر هنوز آن را ندیده اید، تریلر رسمی ایده خوبی از بازی ارائه می دهد:

زمینه

Snowman اولین بار در سال 2015 در Alto’s Adventure انگشتان پای خود را در پرواز با بال سوئیت فرو برد، اگرچه از زمانی که رایان و جردن، بنیانگذاران، رایان و جردن اولین ویدیوی واقعی خود را در دوران نوجوانی دیدند، این چیزی بود که آنها همیشه مشتاق کشف عمیق تر بودند. رایان کش، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، همچنین به من گفت که از زمانی که در جوانی با پدربزرگش برای یادگیری پرواز با گلایدر گذرانده الهام گرفته است.

گنجاندن این عشق به پرواز در یک بازی کاملاً جدید برای سال‌ها در ذهن رایان بود و تیم Snowman شروع به کار بر روی آنچه در اوایل سال 2018 به Laya’s Horizon تبدیل می‌شد، بود.

انتظار چه چیزی

در اینجا عناصر کلیدی Laya’s Horizon آمده است:

  • پرواز در دسترس: با الهام از ورزش واقعی بال‌سویت، وضعیت بازوی لایا شکل شنل او را مانند بال‌های یک پرنده تغییر می‌دهد. با استفاده از کنترل‌های لمسی بصری، انگشتان شست خود را به‌طور مستقل یا با هم حرکت دهید تا با استفاده از کنترل‌های لمسی بصری هدایت، تقویت، اوج گرفتن و شیرجه رفتن را انجام دهید.
  • کاوش بی پایان: در مسابقات پر سرعت در هوا مبارزه کنید و سعی کنید هنگام مانور دقیق در مسیرهای چالش برانگیز با موانع، تصادف نکنید. اگر دوست دارید یک ماجراجویی آرامش بخش داشته باشید، فقط از زیبایی جزیره لذت ببرید و بی هدف پرواز کنید. از سکوی بلند خود فرود بیایید تا همه چیزهایی را که در اختیار دارد جذب کنید.
  • چالش ها را قبول کنید، مهارت های خود را بهبود بخشید: این بازی با بیش از 50 ماموریت هیجان انگیز از شخصیت های مختلف، بیش از 40 سطح چالش برانگیز و بیش از 100 کلکسیون برای شما بسته بندی شده است. برای کمک به تقویت توانایی های خود قفل شنل ها و طلسم ها را باز کنید. برای کمک به تقویت توانایی های خود قفل شنل ها و طلسم ها را باز کنید.
  • ریسک بالا، پاداش بالا: با پرواز جسورانه پرواز خود را به پیش ببرید. نزدیک به همه چیز پرواز کنید – از بالن های هوای گرم گرفته تا دامنه های برفی – این به شما امکان می دهد انرژی جزیره را جذب کرده و به پرواز سریع ادامه دهید. اگر احساس افت انرژی می کنید، برای جمع آوری جرقه ها و تقویت به سادگی به محیط اطراف خود شیرجه بزنید.
  • راه منحصر به فرد خود را برای پرواز پیدا کنید: با باز کردن قفل شنل ها و طلسم های مسحور کننده در سفر خود، مجموعه ای منحصر به فرد از توانایی های پرواز را کشف کنید. برای افزایش سرعت شتاب، صرفه جویی در انرژی و بهبود هندلینگ، ترکیب های مختلف دنده را امتحان کنید.
  • خود را در افق های زیبا و سرزمین های سرسبز گم کنید: از رودخانه های پر پیچ و خم Highlands گرفته تا صخره های سر به فلک کشیده جنگل سنگی، هر قطعه زمین تجربه پروازی متمایز را ارائه می دهد. از غارهای باریک پر از خرابه های باستانی عبور کنید، بر فراز امواج عظیم پرواز کنید، از آبفشان های خشمگین و غیره دوری کنید.
  • با شخصیت های تعاملی آشنا شوید: گروهی التقاطی از مردم، Windfolk به اندازه سرزمینی که در آن زندگی می کنند متنوع هستند و ملاقات با آنها را به اندازه کشف خود جزیره جالب می کند.
  • موسیقی انحصاری و طراحی آرامش بخش: موسیقی اصلی و صدای دست ساز شما را به دنیای Windfolk خوش آمد می گوید. صدای تطبیقی ​​با حرکت و شدت پرواز شما مطابقت دارد تا تجربه ای کاملاً فراگیر داشته باشید. از موسیقی ارکسترال لذت ببرید که فضای مناسبی را برای پرواز و محیط اطراف شما فراهم می کند.

پرواز را یاد بگیر

هنگامی که برای اولین بار بازی را شروع می کنید، یک آموزش خوب شما را از طریق کنترل های منحصر به فرد راهنمایی می کند. در Laya’s Horizon دقیقاً شبیه این‌که بچه‌ها به طور طبیعی هواپیمای در حال پرواز را با بزرگ‌نمایی و بزرگ‌نمایی و بالا بردن دست‌هایشان برای چرخیدن تقلید می‌کنند.

من هرگز wingsuit درست نکرده‌ام، اما چرخ‌کنترل‌ها به من یادآوری کردند که نوار کنترل برای کایت‌بردینگ چگونه کار می‌کند.

می توانید چرخش های نرمی را با بالا و پایین بردن یک بازو انجام دهید و با کنترل هر دو به طور همزمان چرخش های تند انجام دهید.

همچنین پاهای خود را با کنترل ارتفاع، بوست و چتر نجات و همچنین نحوه عملکرد Sparks در بازی خیس می کنید.

کوه را کشف کنید

پس از تکمیل آموزش، با Stratus، Seamster آشنا می شوید و برای اولین بار دنیای باز کوه را تجربه می کنید.

هنگامی که در بالای یک نقطه برتر هستید، می توانید حرکت کنید تا ببینید چالش های مختلف کجا هستند و همچنین سه هدف را برای تکمیل سطحی که در آن قرار دارید مشاهده کنید.

یکی دیگر از لمس‌های واقعاً شسته و رفته وقتی شروع به پرواز می‌کنید، شروع به آشکار کردن مناطق مختلف کوه می‌کنید.

در پایان یک دویدن، می‌توانید فهرستی از جایی که بوده‌اید و چیزهایی را که جمع‌آوری کرده‌اید، و همچنین تصویری از ابرهای پراکنده را روی نقشه برای مسیری که کاوش کرده‌اید مشاهده کنید.

راه های بازی Laya’s Horizon

یکی از قسمت های مورد علاقه من در بازی این است که شما آزادی کامل دارید تا هر طور که می خواهید پرواز کنید. شما می توانید اهداف را تکمیل کنید، در مسابقات برنده شوید، سطح خود را بالا ببرید، شنل های جدید کسب کنید، و موارد دیگر.

شما همچنین می توانید فقط از کوه پایین بروید و هر آنچه را که می خواهید با سرعت خود کاوش کنید و در هر جایی فرود بیایید. این مانند ترکیبی از حالت ذن آلتو و حالت کمپین است و شما با هر پرش تصمیم می گیرید که چگونه می خواهید پرواز کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، بخش بزرگ دیگری از این آزادی این است که شما می توانید فقط چند دقیقه از یک پرواز لذت ببرید یا بیشتر در آن مستقر شوید تا هرچه می خواهید انجام دهید یا کاوش کنید.

توجه به جزئیات در دنیای باز کوه باورنکردنی است و تجربه ای واقعاً غوطه ور را همراه با صدای اصلی زیبا و پویا ارائه می دهد.

عناصر غنی زیادی در بازی وجود دارد مانند جریان های صعودی، تونل های باد، حلقه ها، صخره های غواصی، پل ها، دهکده ها، رودخانه ها، آبفشان ها، برف، غارها و بسیاری موارد دیگر.

نتیجه گرفتن

تجربه با Laya’s Horizon آنقدر سرگرم کننده و متنوع است که نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم.

تنها نقطه ضعف این است که برای پخش آن باید اشتراک نتفلیکس داشته باشید. اما این همان چیزی است که به Snowman اجازه می دهد تا بازی را به صورت رایگان به گیمرها ارائه دهد، بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای. می توانم بگویم که Apple Arcade واقعاً دلتنگ اضافه کردن یک عنوان عالی به کتابخانه خود شده است.

هم اکنون می توانید Laya’s Horizon را برای iOS و اندروید دانلود کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی