کانسپت هیبریدی مجهز به هوندا اینسایت کارپلی در نمایشگاه بین المللی خودرو رونمایی شد

در مورد جزئیات و مشخصات هیبریدی، هوندا نحوه عملکرد Insight را شرح می دهد:

Insight جدید مجهز به CarPlay برقی هوندا به سه مدل Clarity (پیل سوختی، برقی و هیبریدی پلاگین) و همچنین Accord Hybrid 2018 می پیوندد.

هوندا اینسایت 2019 با پلت فرم شاسی بلند خود، فضای سرنشینان پیشرو در کلاس و مجموعه ای از ویژگی های ممتاز، از جمله صندلی های چرمی سوراخ دار موجود، صفحه نمایش لمسی خازنی 8 اینچی Display Audio و سرعت سنج دیجیتال 7 اینچی LCD را ارائه می دهد. ویژگی‌ها و عملکردهای بصری‌تر شبیه گوشی‌های هوشمند، از جمله کاشی‌های برنامه قابل تنظیم و میان‌برهای صفحه اصلی، به‌علاوه یکپارچه‌سازی Apple CarPlay™ و Android Auto™ و به‌روزرسانی‌های سیستم هوای Wi-Fi با فعال کردن Wi-Fi، Insight را نسبت به رقبای هیبریدی فشرده خود بهبود می‌بخشد. .

Insight حداکثر قدرت را ارائه می‌کند و در عین حال رتبه‌بندی مصرف سوخت ترکیبی پیش‌بینی‌شده توسط EPA را بیش از 50 مایل بر گالن، رقابتی با سایر محصولات هیبریدی فشرده، دریافت می‌کند. این مدل مجهز به نسخه نسل سوم سیستم هیبریدی دو موتوره هوندا است که دارای موتور بسیار کارآمد 1.5 لیتری چرخه اتکینسون، یک موتور پیشرانه الکتریکی قدرتمند و باتری لیتیوم یونی است. در اکثر شرایط، Insight صرفاً با برق کار می‌کند و نیرو را از موتور (که به عنوان ژنراتور کار می‌کند) یا باتری می‌گیرد. باتری‌های هیبریدی که در زیر صندلی‌های عقب قرار گرفته‌اند، صندوق عقب با اندازه کامل را با انعطاف پذیری صندلی‌های عقب ۶۰/۴۰ تقسیم‌شونده و تاشونده ارائه می‌کنند.

برای جدیدترین هیبریدی هوندا، سیستم اطلاعات سرگرمی با گوشی‌های اپل و گوگل با اندروید اتو نیز کار می‌کند، اما متاسفانه خبری از CarPlay بی‌سیم نیست:

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هوندا دارد اعلامیه این شرکت قصد دارد هفته آینده از جدیدترین خودروی برقی خود در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی رونمایی کند. هوندا می‌گوید مدل کاملاً جدید هیبریدی Insight Prototype 2019 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی است که یکپارچه‌سازی Apple CarPlay را ارائه می‌دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

داستان های مرتبط:


رابط مخصوص آیفون اپل که برای نمایشگرهای داخل داشبورد برای استفاده در حین رانندگی بهینه شده است، تقریباً در همه خودروهای جدید استاندارد شده است، اما هنوز مدل های زیادی از برندهای بزرگ خودرو وجود دارند که هنوز CarPlay را یکپارچه نکرده اند.